Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням) та передачі сигналу пожежної сигналізації на ПЦС
Місце надання послуг:
• Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
• Централізована бухгалтерія відділу культури та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112);
• Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
• Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
• Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).
Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2020 року.
Детальний опис закупівлі:
ЛОТ 1 Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (з оповіщенням) – 51350 грн.:
Школи - 50100 грн.
1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
2. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А);
3. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
4. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6) - технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням.
5. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112) – 1250 грн.
Учасник повинен забезпечити:
- утримання установок ПС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ПС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів пожежної сигналізації. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів.
Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 10 років.
Кількість – 5 послуг.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт, після надання бюджетних асигнувань.
ЛОТ 2 Передача сигналу пожежної сигналізації на ПЦС – 44240 грн.
Послуги з передачі сигналу пожежної сигналізації на ПЦС по закладах культури району:
• Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112) – сума 2000 гн.;
Школи – сума 42240 грн.
• Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
• Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6),
• Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
• Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
Кількість – 5 послуг.
Наявність в учасника власного пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, який відповідає державним стандартам (підтверджено документально: сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження вимогам Державних стандартів України, а саме ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 та який виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації).
Детальний перелік робіт: Додаток 3, 4 до цієї документації.
Виконавці: місто Київ.
Період оскарження:24.02.2020 11:55 - 27.02.2020 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога-Скарга
Номер:14d14019d16142fba32e4ace1c000129
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "Веста плюс", UA-EDR 24746810
Ідентифікатор запиту:UA-2020-02-24-000607-a.a1
Назва:Вимога-Скарга
Вимога:
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі «Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (з оповіщенням) за адресами: 1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є): 2. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А); 3. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25). 4. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6) - технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням. 5. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112)
Під час розгляду пропозиції ТОВ «ВЕСТА ПЛЮС» було виявлено, що пропозиція не відповідає вимогам, встановленим Замовником. Зокрема:
1) У складі пропозиції відсутня копія Статуту підприємства, а саме сторінки з повноваженнями його директора (керівника), що вимагалось пп. 4.1 п. 4 Оголошення;
2) У складі пропозиції відсутня довідка про наявність співробітників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (в галузі спостереження за пожежною автоматикою об’єкта), з зазначенням їх ПІБ, освіти, посади, групи з електробезпеки, стажу роботи в зазначеній вище галузі, складена за формою, що вимагалось пп. 2.1 п. 4 Оголошення. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
3) В поданій довідці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про наявність власного сервісного центру із зазначенням кількості інженерів в ньому; відсутні дані про наявність необхідного резерву (складу) запасних частин; відсутні відомості про наявність технічних приладів та обладнання (зазначити, яких саме) і інструменту, що використовується підприємством для повсякденної роботи і можуть бути використані для робіт з монтажу та налагодженню системи протипожежної сигналізації у Замовника (якщо - орендовані, зазначити цей факт); відсутнє зазначення про можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту пожежної сигналізації в позаурочний час (в т.ч. у вихідні дні та вночі), що не відповідає пп. 1.1. п. 4 Оголошення. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
4) У складі пропозиції відсутня копія аналогічного Договору завірена Учасником, зазначеного в довідці відповідно до п.3.1. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
5) У складі пропозиції відсутні копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000В (не менше одного) та копію(-ії) відповідного Протоколу засідання комісії з перевірки знань, що вимагалось пп. 2.2. п. 4 Оголошення. Учасником не надано кваліфікаційної інформації, що підпадає під перелік умов, при яких пропозиція має бути відхилена, які встановлені Замовником
6) У складі пропозиції відсутній детальний кошторис вартості послуг, що вимагалось пп. 1.4 п. 4 Оголошення.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «ВЕСТА ПЛЮС» та забезпечити розгляд пропозицій у відповідності до законодавства. В протилежному випадку будемо вимушені звертатись до перевіряючих та контролюючих правоохоронних органів.
Вирішення:Доброго дня, тендерний комітет уважно ознайомився з Вашою вимогою щодо відхилення пропозиції ТОВ «Веста Плюс» та повідомляє наступне.
Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією.
Повідомляємо, що зазначена закупівля здійснюється відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи те, що між Замовником та ТОВ «Веста Плюс» були укладені договірні зобов’язання у минулому році, то всі документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника Замовнику знайомі та є у наявності. Якість послуг, що надаються ТОВ «Веста Плюс» та ціна за результатами аукціону в повній мірі влаштовують Замовника. А враховуючи типові закупівлі попередніх років, договірні зобов’язання були заключені з Учасниками, які виявились неблагонадійними та надали неякісні послуги. Тому Замовником і були прийняті відповідні рішення.
Вважаємо, що пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Замовник має право приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Статус вимоги:Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:05.03.2020 11:49
Підтвердження вирішення:Доброго дня, тендерний комітет уважно ознайомився з Вашою вимогою щодо відхилення пропозиції ТОВ «Веста Плюс» та повідомляє наступне.
Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації є бюджетною організацією.
Повідомляємо, що зазначена закупівля здійснюється відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Враховуючи те, що між Замовником та ТОВ «Веста Плюс» були укладені договірні зобов’язання у минулому році, то всі документи, що підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника Замовнику знайомі та є у наявності. Якість послуг, що надаються ТОВ «Веста Плюс» та ціна за результатами аукціону в повній мірі влаштовують Замовника. А враховуючи типові закупівлі попередніх років, договірні зобов’язання були заключені з Учасниками, які виявились неблагонадійними та надали неякісні послуги. Тому Замовником і були прийняті відповідні рішення.
Вважаємо, що пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Замовник має право приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.