• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Торги не відбулися

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2020 10:57 - 07.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Наявність сервісного центру

Номер: 6094ec7b49524eda9c883f0450e72bc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-000568-c.b1
Назва: Наявність сервісного центру
Вимога:
Шановний Замовнику!! Стаття 3. Закону, містить положення щодо недискримінації учасників. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційна вимога полягає в територіальному обмеженні учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м. Кривий Ріг, порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслугогування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника тощо в тендерній документаціїї та внести відповідні зміни до проекту Договору, оскільки після підписання Договору взаємовідносини між Продавцем та Замовником будуть регулюватись, в першу чергу, Договором купівлі-продажу. Вважаю доцільним, взяти до уваги той факт, що наявність сервісного центру в м. Кривий Ріг, аж ніяк не гарантує оперативний ремонт або заміну обладнання, хоча-б з причини відсутності регламентованих строків на реагування у гарантійному випадку. Враховуючи вищевикладене, наполегливо рекомендую видалити з тендерної документації пункт щодо наявності сервісного центру або вичерпно доповнити проект Договору розумними строками реагування на неполадки обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога обгрунтована необхідністю здійснення гарантійного та сервісного обслуговування поставленої техніки та не впливає на можливість участі в закупівлі суб'єктів господарювання, територіально розташованих поза межами міста Кривий Ріг. Звертаємо увагу на те, що замовником не вимагається підтвердження реєстрації чи провадження діяльності учасниками в конкретно визначеному місці. Сервісні центри можуть використовуватися учасниками як безпосередньо так і за договорами про надання послуг з гарантійного та післягарантійного (сервісного) обслуговування. Замовник закуповуючи значні обсяги комп'ютерної техніки для централізованої бухгалтерії, має бути впевнений в спроможності учасника надати повноцінний супровід під час поставки та налаштування техніки, а також належне сервісне і гарантійне обслуговування. Підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині відсутні.
Статус вимоги: Відхилено