• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

аміачна селітра

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2020 10:57 - 07.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення

Номер: c588ace9290a4f228a6cdd4d36e6d4ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-000370-a.b1
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Просимо звернути увагу на недоліки тендерної пропозиції учасника "Інтелект-Право+": 1. На сторінках проекту договору відсутні посада і ПІБ керівника згідно вимоги ТД ст. 14 п. 3; 2. В Ціновій та оновленій ціновій пропозиції одиниця виміру зазначена в кг, а ціна за одиницю виміру вказана в розрахунку за тону; Дата на початку документу і в кінці не співпадають; не зазначено марку товару лише Виробника, таким чином цінова пропозиція учасника не відповідає шаблону, який вимагає Замовник. 3. Відсутнє посилання на конкретний нормативний актзгідно якого учасник не надає дозвіл чи ліцензію на право заняття відповідною господарською діяльністю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Національний науковий центр «Інститут землеробства Національної академії аграрних наук України»» (далі – Замовник) розглянув вимогу Скаржника від 23.03.2020 № UA-2020-02-24-000370-a.b1, що стосується проведення Замовником процедури відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 24410000-1 «азотні добрива» (аміачна селітра), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-02-24-000370-a (далі – Процедура закупівлі) та повідомляє. Щодо оформлення проекту договору та тендерної пропозиції ПП «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +» (далі – Переможець торгів). Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначений перелік формальних помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення його тендерної пропозиції. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок учасника відносяться описки, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, зокрема: - не завірення окремого документа (документів) тендерної пропозиції підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів; - зазначення неповного переліку інформації в певному документі тендерної пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - інші незначні помилки та неточності, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, у випадку, якщо вони не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції та не змінюють її. Зважаючи на наведене, невірне завіряння проекту договору, поданого у складі тендерної пропозиції Переможцем торгів, а також допущення описки у ціновій пропозиції, пов’язаної з невірним зазначенням одиниці виміру товару та марки товару цілком підпадає під перелік вказаних формальних (несуттєвих) помилок, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, та допущення яких не призводить до відхилення пропозиції. Щодо відсутності посилання на конкретний нормативний акт згідно якого Переможець торгів не надає дозвіл чи ліцензію на право заняття відповідною господарською діяльністю. Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, згідно переліку. Зокрема учасник повинен надати дозвіл або ліцензію на право займатися відповідною господарською діяльністю (у випадку, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). Діючим законодавством у сфері ліцензування видів господарської діяльності не передбачена необхідність наявності у суб’єкта господарювання ліцензії чи дозволу на право займатися відповідною господарською діяльністю з продажу аміачної селітри, що є предметом закупівлі. Крім того, умовами тендерної документації не передбачена необхідність надавати будь-які пояснення про відсутність документа, який не передбачений законодавством для учасника, та/або посилатись на нормативно-правові акти щодо цього. У зв’язку з цим відсутність посилання на конкретний нормативний акт згідно якого Переможець торгів не надає дозвіл чи ліцензію на право заняття відповідною господарською діяльністю не є підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема і пропозиції Переможця торгів. Зважаючи на викладене, Замовник вважає, що під час подання тендерної пропозиції Переможцем торгів не було порушено вимог тендерної документації в частині наявності та оформлення документів його тендерної пропозиції, а наявність окремих формальних помилок не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для її відхилення Замовником. Враховуючи викладене, вважаємо всі вимоги, припущення та твердження Скаржника, зазначені у зверненні UA-2020-02-24-000370-a.b1, надумані і не обґрунтовані, а припущення стосовно наявності порушень вимог Закону Замовником – не доведені та документально не підтверджені. Вимоги Скаржника мають на меті спотворення результатів торгів та не відповідають принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. У зв’язку з цим Замовник не бачить підстав для задоволенні вимоги Скаржника.
Статус вимоги: Відхилено