-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212578 Під’їзд до села Черкаські Тишки км 0+000 - км 1+550 (окремими ділянками) у Харківській області
Завершена
7 213 548.79
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 72 135.49 UAH
мін. крок: 1% або 72 135.49 UAH
Період оскарження:
24.02.2020 10:53 - 21.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
810b6fe3e85f4fe0b37cd4859807ffda
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.c7
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Згідно тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує потенційне коло учасників, які хочуть взяти участь у закупівлі, однак не можуть цього зробити, оскільки мають досвід виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту внутрішньоквартальних доріг, майданчикових та внутрішньомайданчикових доріг підприємств та влаштуванню під`їзних доріг до промислових підприємств, тобто учасник має досвід та стаж виконання аналогічних робіт, але не може взяти участь у закупівлі через вимогу аналогічного виконання робіт саме на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення.
Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв`язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2020 18:53
Вирішення:
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ«Про публічні закупівлі»(надалі–Закону)та до Примірної ТД для процедури закупівлі–відкриті торги,затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.16р.№680«Про затвердження примірної тендерної документації».Враховуючи вимоги п.29ч.1ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2ст.22 Закону.Ч.2. ст.16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також ГБН, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів,будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
-ст.5 ЗУ«Про автомобільні дороги України» Автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі(технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях.
-ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
-СОУ 42.1-37641918-128:2019«Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування»і ДБН В.2.3-4:2015«Автомобільні дороги.Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Надання послуг та виконання робіт на об’єктах благоустрою населених пунктів затверджені у наказі Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства №154від23.09.03р. та виконуються згідно з ДБН В.2.3-5:2018«Вулиці та дороги населених пунктів».Сфера застосування вказаних нормативних документи не поширюються на автомобільні дороги загального користування, відомчі (технологічні) автомобільні дороги та автомобільні дороги на приватних територіях.
Роботи з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення виконуються згідно з ГБН Г.1-218-182:2011"Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" та ДБН В.2.3-4:2015«Автомобільні дороги.Частина І.Проектування.Частина II.Будівництво», які не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів ,автомобільні дороги на приватних територіях та тимчасові(об’їзні) дороги.
Діючі на даний час державні нормативні документи у галузі дорожнього будівництва та поточного ремонту мають чітко визначені сфери застосування окремо для доріг загального користування та доріг комунальної власності.У СОУ, які розроблені для доріг загального користування враховані лінійний характер робіт, технологія і організація їх виконання (віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше).
Таким чином,встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору на дорогах загального користування, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/надати послуги за предметом закупівлі враховуючи лінійний характер робіт, технології організації їх виконання(віддалення від міста дислокації будівельної організації, залучення великої кількості рухомого складу та інше)відповідно до Технічного завдання(Додаток№4 до ТД).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
80ae87c677534c8e80f1c8c316bd4b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.b6
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Замовником надано неправомірну вимогу, щодо надання копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів.
Замовник у п.п.1 Додатку №2 вимагає від учасників наступне: «Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю залучену техніку вказану у довідці, додатково надає:….копії акту(ів) приймання-передачі Учасником (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів…».
Акт приймання–передачі транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів, складається на момент отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для виконання робіт, а так як учасник на даному етапі є лише учасником закупівлі, тому він не повинен складати ці акти приймання-передачі з орендодавцями, так як роботи за цією закупівлею учасник не починав виконувати і наперед не знає про свою перемогу у торгах.
Якщо учасник переможе у цій закупівлі, то він вже обов’язково по факту отримання транспортного засобу надасть акти приймання-передачі транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для виконання робіт.
Наполягаємо вилучити з тендерної документації вимогу, щодо надання копій актів приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів. Вказана вимога тендерної документації звужує конкуренцію, призводить до дискримінації потенційних учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 16:14
Вирішення:
Відповідно до п.2 ст. 16 та п.2-3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тобто, Учасник має підтвердити НАЯВНІСТЬ техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а не намір залучити її у разі перемоги в аукціоні.
Приймаючи до уваги зазначене вище, дана вимога не є аргументованою та не може бути задоволеною через відсутність законодавчих підстав.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Номер:
e1e70a08d3144c0e9cf93470476d67b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.b5
Назва:
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Вимога:
Шановний Замовнику!
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 8175м2
- Влаштування вирівнюючого шару із щільної асфальтобетонної суміші – 1569,6т
-Укріплення узбіч асфальтогранулятом – 3139,2м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 13:57
Вирішення:
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону. Ч.2. ст.16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1-6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
4fa1d112bf854a82baf035a36902fd76
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.b4
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Згідно тендерної документації, Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасник додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Вищезазначена вимога є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки отримання атестату на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, є добровільним, тобто асфальтобетонний завод на власний розсуд вирішує, отримувати йому цей атестат чи ні, це ні в якому разі не впливає на якість продукції, яку виготовляє асфальтобетонний завод, адже кожна продукція, що випускається підтверджується відповідними сертифікатами якості (відповідності), які учасник у разі перемоги у цій закупівлі, обов`язково надасть Замовнику на асфальтобетонні суміші.
Відповідно до ч.4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв`язку з цим вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 16:56
Вирішення:
Вашу вимогу взято до уваги. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Номер:
4b78ec0aecff4d73bb15638bedae58d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.b3
Назва:
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі закупівлі робіт в тендерній документації Замовник вказує вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про субпідрядника з тендерної документації, так як це суперечить нормам ст. 22 вказаного Закону з огляду на те, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПВЛІ є ПОСЛУГИ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2020 18:28
Вирішення:
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначається, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 19 Закону «Про публічні закупівлі» містить обов’язковий склад інформації, який повинен зазначатися замовниками у звіті про результати проведення процедури закупівлі, в тому числі абзац 11 частини 1 статті 19 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Номер:
498439a65d794cbf94d6696e98375610
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.b2
Назва:
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі закупівлі робіт в тендерній документації Замовник вказує вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про субпідрядника з тендерної документації, так як це суперечить нормам ст. 22 вказаного Закону з огляду на те, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПВЛІ є ПОСЛУГИ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2020 18:27
Вирішення:
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначається, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 19 Закону «Про публічні закупівлі» містить обов’язковий склад інформації, який повинен зазначатися замовниками у звіті про результати проведення процедури закупівлі, в тому числі абзац 11 частини 1 статті 19 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
23271f5588cb41f98d40e5a7c62ebf0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000351-a.a1
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Вивчивши умови оголошення про проведення відкритих торгів наше підприємство виявило намір взяти участь в даній закупівлі. Разом з тим, тендерна документація Замовника містить цілу низку дискримінаційних умов, що суперечать діючому законодавству України, у тому числі в частині встановлення документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вже неодноразово були розглянуті в Органі оскарження - Антимонопольному комітеті України.
Враховуючи вищенаведене, додаємо більш ніж 20 Рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вимагаємо привести Додаток 2 до тендерної документації у відповідність до норм чинного законодаства з урахуванням Рішень Органу Оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- 17 рішень Органу оскарження від 20_04_2018р з 3764 по 3780.pdf 02.03.2020 19:18
- Рішення від 13.10.2017 № 7233.pdf 02.03.2020 19:18
- рішення від 12.12.2019 №18510 .pdf 02.03.2020 19:18
- Рішення від 27.11.2018 № 12125.pdf 02.03.2020 19:18
Дата подачі:
02.03.2020 19:18
Вирішення:
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Стаття 22 Закону встановлює обов’язкові складові, які повинні міститися в тендерній документації.
Відповідно до статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, та відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Документальне підтвердження кваліфікаційних критеріїв прийнято замовником на підставі положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього ремонту на дорогах загального користування.
Рішення органу оскарження мають довідковий характер та відповідно до частини 12 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Відхилено