-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція фонтану в сквері Героїв Майдану в м. Ужгороді
Торги відмінено
2 030 946.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2020 10:05 - 07.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
fd679c6bee094906aa0c131082377b22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000196-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо усунення порушень
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 02.06.2020 17:07
- Поштові квитанції 02.06.2020 17:07
- рішення від 05.06.2020 № 11143.pdf 05.06.2020 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2020 17:07
Опис причини скасування:
повторне помилкове відправлення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.06.2020 17:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.06.2020 17:27
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
4ec06859d13e4c3b8ed668846fddca7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000196-a.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Приватне підприємство
«ПАТРОНАТ»
вул. Пасічна, 129, м. Львів, Україна, 79035, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 23967667,
тел/факс +380-32-221-23-62, e-mail: espool@ukr.net
від 02.06.2020р.
Орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Приватне підприємство «ПАТРОНАТ»
код ЄДРПОУ 23967667
Адреса: 79035, м. Львів, вул. Пасічна 129
тел. +38 032 221–23–62 ,
E-mail: svitlana_kuzemsk@ukr.net
espool@ukr.net
Замовник:
Департамент міського господарства
Ужгородської міської ради
(ЄДРПОУ 36541721)
Адреса:
88000, Україна , Закарпатська обл.,
Ужгород, пл. Поштова, 3
Предмет закупівлі:
Реконструкція фонтану в сквері
Героїв Майдану в м. Ужгороді
код ДК 021:2015-45450000-6
– Інші завершальні будівельні роботи
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-02-24-000196-a
СКАРГА
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини,
що це можуть підтверджувати
24 лютого 2020 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю робіт «Реконструкція фонтану в сквері Героїв Майдану в м. Ужгороді код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-24-000196-a). Очікувана вартість закупівлі – 2 030 946,00 грн) (далі – процедура закупівлі).
ПП «Патронат» є діючим учасником ринку та має значний досвід щодо виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, а також бере участь на постійній основі у процедурах закупівлі.
ПП «Патронат» подало тендерну пропозицію на участь у зазначеній процедурі закупівлі та за результатами аукціону запропонувало найбільш економічно вигідну ціну.
Проте, в результаті розгляду нашої тендерної пропозиції ПП «Патронат» було відхилено та на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником розміщено протокол відхилення у якому зазначено підстави відхилення з якими ми не погодились та оскаржили їх до Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія).
Колегія задовольнила нашу скаргу та зобов’язала замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" та рішення про наше відхилення.
Замовник скасував зазначені рішення та прийняв рішення про визначення ПП «Патронат» переможцем процедури закупівлі.
Проте, потім замовник відхилив нас як переможця процедури закупівлі з підстав з якими ми не погоджуємося та вважаємо дискримінаційними і націленими на лобіювання інтересів ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД".
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом
інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника,
що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Відповідно до Інформації про відхилення (Рішення комітету про відхилення пропозиції від від 27.05.2020 року, протокол № 52-20) ПП «ПАТРОНАТ» відхилено «відповідно до абзацу 1 пункту 2 частини 1 ст. 30 Закону (переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю), а саме:
18.05.2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення про визначення найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника ПП «ПАТРОНАТ» (23967667). Рішення про визначення переможцем Учасника ПП «ПАТРОНАТ» (23967667) було оприлюднене на сайті уповноваженого органу 18.05.2020 року.
Відповідно до пункту 3.5.2. Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику договірну ціну сформовану відповідно до вимог п.3.4 Розділу 6 цієї тендерної документації.
Договірна ціна із розрахунками надається переможцем процедури закупівлі Замовнику у паперовому вигляді, а також обов’язково на будь-якому електронному носії, у строки, визначені п. 3.5.2 цього розділу цієї тендерної документації з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Переможець направив документи 23.05.2020 року, замовнику було надано 25.05.2020 року».
При цьому, замовник зазначає, що «Відповідно до умов тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тобто до 22.05.2020 року включно, мав надати Замовнику договірну ціну відповідно до умов тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.5.3. Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації - ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені п.3.5.2 цього розділу тендерної документації, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог п. 3.4 цього розділу тендерної документації є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Обрахунок строків здійснюється з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір».
З огляду на зазначене замовником, маємо зауважити, що повідомлення про намір укласти договір було надіслано ПП «ПАТРОНАТ»18.05.2020 року.
Відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Вимога замовника у тендерній документації, що обрахунок строків здійснюється з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, не нівелює вимог ЦКУ оскільки не вимагає включати до строків день оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Обрахунок строків з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір здійснюється відповідно до ст. 253 ЦКУ з наступного дня.
Таким чином, за умови, що оприлюднення повідомлення про намір укласти договір було 18.03.2020, останній строк для надання документів ПП «ПАТРОНАТ» є 23.05.2020.
Дотримуючись зазначених вимог, ПП «ПАТРОНАТ» надіслало замовнику усі необхідні документи 23.05.2020, що підтверджують скановані копії поштових квитанцій, що додаються.
Крім того, маємо звернути увагу, що замовником у тендерній документації встановлено вимогу, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику договірну ціну. Таким чином, відсутня вимога, що учасником переможцем має бути надано у цей строк, а лише встановлена вимога, що він надає відповідні документи.
З огляду на зазначене, вважаємо, що замовник безпідставно відхилив ПП «ПАТРОНАТ», як переможця процедури закупівлі.
Разом з тим, маємо звернути увагу, що строк установлений у тендерній документації для надання переможцем процедури закупівлі договірної ціни у паперовому виді є дискримінаційним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме щодо надання документів учасниками через електронну систему закупівель та право учасника переможця надавати документи для укладання договору у строк, передбачений для укладення договору.
ПП «ПАТРОНАТ» розташовано у іншій ніж замовник області, тому вимога надавати документи у паперовому виді є досить складною для виконання, особливо у строк, що установлений замовником.
ПП «ПАТРОНАТ» надіслало документи поштою у максимально можливий термін з урахуванням особливостей цієї процедури закупівлі та потреби здійснити перерахунок договірної ціни. Разом з тим, ми уклались у строки надання цих документів, що встановлені у тендерній документації.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ВИМАГАЄМО
з урахуванням вищенаведених порушень, допущених замовником:
1. Скасувати рішення Замовника про визначення ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" переможцем процедури закупівлі.
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення ПП «Патронат», як переможця процедури закупівлі, оскільки замовником не обґрунтовано підстави для такого відхилення, та повернути ПП «Патронат» у статус переможця процедури закупівлі.
У разі неможливості виправити допущені порушення зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі.
ДИРЕКТОР КУЗЕМСЬКА С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 02.06.2020 17:15
- Поштові квитанції 02.06.2020 17:15
- Скарга 02.06.2020 17:19
- Пояснення до скарги 18.06.2020 20:55
- Пояснення до скарги 18.06.2020 21:00
- рішення від 05.06.2020 № 11142.pdf 05.06.2020 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 № 12402.pdf 24.06.2020 21:44
- рішення від 23.06.2020№12402.pdf 26.06.2020 19:07
- Пояснення по суті скарги 09.06.2020 15:00
- Пояснення по суті скарги 09.06.2020 15:00
- Додаток Службовий чек 09.06.2020 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2020 17:05
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 17:25
Дата прийняття рішення по скарзі:
26.06.2020 19:07
Вимога
Є відповідь
Порушення вимог тендерної документації переможцем торгів
Номер:
35faa571a086408db7fca34053ff625b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000196-a.c4
Назва:
Порушення вимог тендерної документації переможцем торгів
Вимога:
Шановний тендерний комітет! Звертаємося до вас з вимогою звернути вашу увагу на порушення умов тендерної документації, які були допущені ПП ПАТРОНАТ.
1. В Додатку 2 до тендерної документації п. 1. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підпункту 1 зазначено - Завірена підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості не менше 1 договору) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт. Аналогічним договором в цій тендерній документації вважаються договір на виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції об’єктів.
ОДНАК - ПП ПАТРОНАТ надано копію договору №ЛВ-ДВ01/07/2019 від 01.07.2019р. який на момент подання пропозиції учасника ще виконується, що є порушенням вимог тендерної документації. Також ПП ПАТРОНАТ надав копію договору №4/33-272 від 03.06.2016 року, що укладено більш ніж за 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції учасника, що суперечить вимогам тендерної документації.
2. У Додатку 1 до тендерної документації вказано - Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Технічне завдання відповідно до ДОДАТКУ 1 (у редакції цієї тендерної документації) разом з додатками до технічного завдання, яке підписується учасником;
- лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
ПП ПАТРОНАТ у складі тендерної пропозиції надав Довідку вих.№22 від 07.03.2020р., «Довідка про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля», яка не відповідає вимогам Додатка 1 до тендерної документації, так як відсутній опис технології застосування заходів із захисту довкілля.
Просимо вас переглянути своє рішення стосовно визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.05.2020 14:42
Вирішення:
Шановний Учасник!
На Ваше звернення за роз’ясненням від 18.05.2020, 14:42.ID: UA-2020-02-24-000196-a.c4 надаємо наступне роз’яснення :
Замовником проводилися торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» - стара редакція (далі - Закон).
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша пропозиція не була відхилена.
Щодо вашої вимоги надаємо додаткову інформацію:
Щодо пункту 1
Учасником надано копію договору №ЛВ-ДВ01/07/2019 від 01.07.2019р. Тендерною документацією не встановлено вимоги, що аналогічний договір має бути виконано у повному обсязі.
Стосовно копії договору №4/33-272 від 03.06.2016, наданого учасником у складі пропозиції – тендерна документація вимагала наявність одного договору про закупівлю, і не містила окремих вимог щодо інших договорів або інших документів наданих учасником.
Щодо пункту 2
ПП «ПАТРОНАТ» у складі тендерної пропозиції надав Довідку вих.№22 від 07.03.2020р., «Довідка про дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля».
Тендерна документація встановлює надання наступного документу:
- лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля (на виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»).
При цьому, тендерна документація не містить інших вимог щодо того, яка саме інформація має міститися у цій довідці.
Враховуючи вищезазначене, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ»
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник має право подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 18 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга до антимонопольного комітету
Номер:
4e09dde0186e4c30a8d03bea7a936201
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000196-a.b3
Назва:
Скарга до антимонопольного комітету
Скарга:
Приватне підприємство
«ПАТРОНАТ»
вул. Пасічна, 129, м. Львів, Україна, 79035, ідентифікаційний код ЄДРПОУ 23967667,
тел/факс +380-32-221-23-62, e-mail: espool@ukr.net
від 17.04.2020р.
Орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Приватне підприємство «ПАТРОНАТ»
код ЄДРПОУ 23967667
Адреса: 79035, м. Львів, вул. Пасічна 129
тел. +38 032 221–23–62 ,
E-mail: svitlana_kuzemsk@ukr.net
espool@ukr.net
Замовник:
Департамент міського господарства
Ужгородської міської ради
(ЄДРПОУ 36541721)
Адреса:
88000, Україна , Закарпатська обл.,
Ужгород, пл. Поштова, 3
Предмет закупівлі:
Реконструкція фонтану в сквері
Героїв Майдану в м. Ужгороді
код ДК 021:2015-45450000-6
– Інші завершальні будівельні роботи
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-02-24-000196-a
СКАРГА
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини,
що це можуть підтверджувати
24 лютого 2020 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю робіт «Реконструкція фонтану в сквері Героїв Майдану в м. Ужгороді код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-24-000196-a). Очікувана вартість закупівлі – 2 030 946,00 грн) (далі – процедура закупівлі).
ПП «Патронат» є діючим учасником ринку та має значний досвід щодо виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, а також бере участь на постійній основі у процедурах закупівлі.
ПП «Патронат» подало тендерну пропозицію на участь у зазначеній процедурі закупівлі та за результатами аукціону запропонувало найбільш економічно вигідну ціну.
Проте, в результаті розгляду нашої тендерної пропозиції ПП «Патронат» було відхилено та на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником розміщено протокол відхилення у якому зазначено підстави відхилення з якими ми не погоджуємось, у зв’язку із тим, що вони є упередженими, дискримінаційними та порушують Закон, що підтверджується наступним.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом
інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника,
що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Відповідно до Інформації про відхилення (Рішення комітету про відхилення пропозиції від 08.04.2020 року, протокол № 39-20) ПП «ПАТРОНАТ» відхилено з підстав, що «учасником надана довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом.
У довідці наданій учасником у складі пропозиції про наявність працівників, зазначено, що електромонтажник Бира В.М. буде залучатися до виконання.
Відповідно до умов тендерної документації учасник надає:
Копію посвідчення з електробезпеки для працівників, задіяних до виконання електромонтажних робіт (група допуску не нижча ІV) (далі - Посвідчення).
При цьому учасником надано посвідчення на осіб, про яких не міститься інформація у довідці про працівників
Учасником не надано Посвідчення на працівника Бира В.М. з електробезпеки для працівників, задіяних до виконання електромонтажних робіт (група допуску не нижча ІV)».
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог пункту 2 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен був надати довідку учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Примітка:
У копіях документів мають бути зазначені працівники, які зазначені учасником у Довідці учасника в довільній формі з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі».
Водночас пунктом 13 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копію посвідчення з електробезпеки для працівників, задіяних до виконання електромонтажних робіт (група допуску не нижча ІV).
У складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ» надано довідку учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі.
У цій довідці, зокрема вказано електромонтажника Биру В.М., як такого, що працює за угодою.
Акцентуємо увагу, що вимога тендерної документації щодо зазначення інформації про працівників вимагала вказати тих працівників, які можуть бути залучені, а не будуть залучені. Зазначена довідка мала підтвердити наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації в учасника, але не вимагала вказати конкретно тих працівників, що будуть залучені до виконання робіт, а лише тих, що можуть бути залучені.
Враховуючи зазначене, нами у довідці вказано Биру В.М., як такого, що є у нашому резерві працівників.
Водночас у складі нашої тендерної пропозиції надано довідку від 05.03.2020 № 15 з інформацією, що ми плануємо виконувати електромонтажні роботи шляхом залучення ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» (довідка про виконання електротех робіт.pdf).
В підтвердження цього ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» надано лист від 05.03.2020 № 050320/01 у якому підтвердило згоду виконувати електромонтажні роботи по об’єкту та зазначило перелік їх висококваліфікованих працівників, які будуть їх виконувати. На кожного з цих працівників, як і передбачено вимогами пункту 13 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, надано копії посвідчення з електробезпеки. Усі ці документи наявні у складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ».
При цьому, ПП «ПАТРОНАТ» не вказувала зазначених ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» працівників у довідці учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі, оскільки це не працівники ПП «ПАТРОНАТ» і ми не винаймаємо цих працівників, а залучаємо субпідрядну організацію, яка надає нам цих працівників для виконання робіт по предмету закупівлі.
Таким чином, ПП «ПАТРОНАТ» виконало усі конкретні безумовні вимоги тендерної документації щодо надання посвідчень з електробезпеки працівників, які безпосередньо виконуватимуть електромонтажні роботи.
Бира В. М. зазначений в довідці для підтвердження наявності технічних працівників і робітників необхідних професій в учасника, і як такий, що може бути залучений до виконання робіт. Але залучати його при наявності домовленості з ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» не планувалось, а отже тендерна документація не вимагає надавати його посвідчення з електробезпеки.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ВИМАГАЄМО
з урахуванням вищенаведених порушень, допущених замовником:
1. Скасувати рішення Замовника про визначення ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" переможцем процедури закупівлі.
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Патронат», оскільки замовником не обґрунтовано підстави для такого відхилення, та повернути тендерну пропозицію ПП «Патронат» на кваліфікацію.
У разі неможливості виправити допущені порушення зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі.
ДИРЕКТОР КУЗЕМСЬКА С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 17.04.2020 15:21
- Платіжне доручення 17.04.2020 15:21
- Зауваження до пояснень 06.05.2020 11:17
- рішення від 22.04.2020 №7592+ лист Замовнику.pdf 23.04.2020 10:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2020 №9012.pdf 12.05.2020 15:15
- рішення від 08.05.2020 №9012.pdf 14.05.2020 23:37
- Пояснення по суті скарги 27.04.2020 14:58
- Пояснення по суті скарги 27.04.2020 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2020 15:21
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2020 10:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2020 23:37
Дата виконання рішення Замовником:
18.05.2020 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано 18.05.2020
Вимога
Без відповіді
Вимога Щодо усунення порушень
Номер:
0ae942aa8e71464986a3eb388711f507
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000196-a.c2
Назва:
Вимога Щодо усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА
У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
24 лютого 2020 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги на закупівлю робіт «Реконструкція фонтану в сквері Героїв Майдану в м. Ужгороді код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-24-000196-a). Очікувана вартість закупівлі – 2 030 946,00 грн) (далі – процедура закупівлі).
ПП «Патронат» є діючим учасником ринку та має значний досвід щодо виконання робіт аналогічних предмету закупівлі, а також бере участь на постійній основі у процедурах закупівлі.
ПП «Патронат» подало тендерну пропозицію на участь у зазначеній процедурі закупівлі та за результатами аукціону запропонувало найбільш економічно вигідну ціну.
Проте, в результаті розгляду нашої тендерної пропозиції ПП «Патронат» було відхилено та на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником розміщено протокол відхилення у якому зазначено підстави відхилення з якими ми не погоджуємось, у зв’язку із тим, що вони є упередженими, дискримінаційними та порушують Закон, що підтверджується наступним.
Відповідно до Інформації про відхилення (Рішення комітету про відхилення пропозиції від 08.04.2020 року, протокол № 39-20) ПП «ПАТРОНАТ» відхилено з підстав, що «учасником надана довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом.
У довідці наданій учасником у складі пропозиції про наявність працівників, зазначено, що електромонтажник Бира В.М. буде залучатися до виконання.
Відповідно до умов тендерної документації учасник надає:
Копію посвідчення з електробезпеки для працівників, задіяних до виконання електромонтажних робіт (група допуску не нижча ІV) (далі - Посвідчення).
При цьому учасником надано посвідчення на осіб, про яких не міститься інформація у довідці про працівників
Учасником не надано Посвідчення на працівника Бира В.М. з електробезпеки для працівників, задіяних до виконання електромонтажних робіт (група допуску не нижча ІV)».
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог пункту 2 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен був надати довідку учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Примітка:
У копіях документів мають бути зазначені працівники, які зазначені учасником у Довідці учасника в довільній формі з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі».
Водночас пунктом 13 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копію посвідчення з електробезпеки для працівників, задіяних до виконання електромонтажних робіт (група допуску не нижча ІV).
У складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ» надано довідку учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі.
У цій довідці, зокрема вказано електромонтажника Биру В.М., як такого, що працює за угодою.
Акцентуємо увагу, що вимога тендерної документації щодо зазначення інформації про працівників вимагала вказати тих працівників, які можуть бути залучені, а не будуть залучені. Зазначена довідка мала підтвердити наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації в учасника, але не вимагала вказати конкретно тих працівників, що будуть залучені до виконання робіт, а лише тих, що можуть бути залучені.
Враховуючи зазначене, нами у довідці вказано Биру В.М., як такого, що є у нашому резерві працівників.
Водночас у складі нашої тендерної пропозиції надано довідку від 05.03.2020 № 15 з інформацією, що ми плануємо виконувати електромонтажні роботи шляхом залучення ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» (довідка про виконання електротех робіт.pdf).
В підтвердження цього ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» надано лист від 05.03.2020 № 050320/01 у якому підтвердило згоду виконувати електромонтажні роботи по об’єкту та зазначило перелік їх висококваліфікованих працівників, які будуть їх виконувати. На кожного з цих працівників, як і передбачено вимогами пункту 13 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, надано копії посвідчення з електробезпеки. Усі ці документи наявні у складі тендерної пропозиції ПП «ПАТРОНАТ».
При цьому, ПП «ПАТРОНАТ» не вказувала зазначених ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» працівників у довідці учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі, оскільки це не працівники ПП «ПАТРОНАТ» і ми не винаймаємо цих працівників, а залучаємо субпідрядну організацію, яка надає нам цих працівників для виконання робіт по предмету закупівлі.
Таким чином, ПП «ПАТРОНАТ» виконало усі конкретні безумовні вимоги тендерної документації щодо надання посвідчень з електробезпеки працівників, які безпосередньо виконуватимуть електромонтажні роботи.
Бира В. М. зазначений в довідці для підтвердження наявності технічних працівників і робітників необхідних професій в учасника, і як такий, що може бути залучений до виконання робіт. Але залучати його при наявності домовленості з ПП ТВО «ЗАХІДЕНЕРГОСЕРВІС» не планувалось, а отже тендерна документація не вимагає надавати його посвідчення з електробезпеки.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати ваше рішення про визначення ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" переможцем процедури закупівлі та рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Патронат».
У разі не задоволення наших вимог будемо вимушені оскаржувати ваші дії до Органу оскарження.
ДИРЕКТОР КУЗЕМСЬКА С.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення порушень 14.04.2020 18:44
Дата подачі:
14.04.2020 18:44
Вимога
Залишено без розгляду
Прошу внести роз`яснення та відповідні зміни
Номер:
d7a54db9477d489c93a7fe6929d57fa2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000196-a.c1
Назва:
Прошу внести роз`яснення та відповідні зміни
Вимога:
Доброго дня, у вимогах, до даної закупівлі вказано про необхідність надати будівельну ліцензію (Додаток №2, розділ 3, пунк №11 Копія ліцензії з додатком на виконання будівельних робіт завірена підписом уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції Учасника) .
А даний об`єкт відноситься до класу наслідків СС1 (раніше – I та II категорія складності), що не потребує ліцензіювання. Просимо Вас, вилучити даний пунк з умов закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 14:20
Вирішення:
Шановний учаснику!
Замовником проводиться процедура закупівлі відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
24.02.2020 року рішенням тендерного комітету замовника №21-20 затверджено тендерну документацію.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Таким чином, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації відсутня інформація щодо класу наслідків об’єкту будівництва (реконструкції).
Відтак, вважаємо завчасним прийняття рішення щодо внесення змін до вимог, встановлених у тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.03.2020 11:03