-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 (Бензин А-95, дизельне паливо)
Завершена
466 312.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 663.12 UAH
мін. крок: 1% або 4 663.12 UAH
Період оскарження:
21.02.2020 23:55 - 06.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення проведення процедури закупівлі
Номер:
e68b8785695e4a0b9ad34e185ad2c2d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001766-c.b1
Назва:
Скарга про порушення проведення процедури закупівлі
Скарга:
Виконавчим комітетом Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (надалі за текстом – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти «Бензин А-95 та дизельне паливо» (надалі за текстом – Процедура закупівлі). Очікувана вартість закупівлі - 466 312, 00 гривень з урахуванням ПДВ. Кінцева дата подання тендерних пропозицій – до 12:00 години, 10 березня 2020 року.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ПП «ОККО КОНТРАКТ»
2. ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ»
3. ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»
Згідно протоколу № 35 засідання тендерного комітету від 13.03.2020 року, що опублікований в системі Prozorro 13.03.2020 року, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ПП «ОККО КОНТРАКТ», Скаржник - ТОВ «ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ» не погоджується з таким рішенням Замовника оскільки:
1) Згідно п.п. 1.1. п. 1 глави ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю, а також встановлення осіб засновників учасника процедури закупівлі, якщо такі особи є фізичними особами).
Учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» в переліку документів до тендерної пропозиції додані за архівовані файли «Установчі нові не завірені» де серед інших документів наявний «Паспорт Кучабської І.О.» який не містить довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків. Хоча учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» Кучабська І.О. визначена як особа уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції і на неї видана довіреність, що також знаходиться в за архівованому файлі «Установчі нові не завірені».
Отже, на думку скаржника не надання учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків Кучабської І.О. як уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції є порушенням п.п. 1.1. п. 1 глави ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації викладеної Замовником.
2) Згідно п.п. 1.1. п. 1 глави ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції та завантаження файлів з: довідкою із зазначенням місця знаходження всіх наявних АЗС/си АЗС партнера в межах Дніпропетровської обл.. (в тому числі обов’язкова наявність АЗС/чи АЗС партнера у м. Нікополь).
В супереч цієї вимоги учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» додано документ «Гарантійний лист» з якого вбачається, наявність офісу на території Дніпропетровської області в Нікопольський р-н, с. Придніпровське, вул. Польова, 56. Також до тендерної пропозиції учасника додано «Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним» в якій також зазначене місце торгівлі «Дніпропетровська область Нікопольський район, с. Придніпровське, вул. Польова, буд. 56 АЗС», що також доводить факт відсутності у учасника АЗС/чи АЗС партнера в м. Нікополь, яка є обов’язковою вимогою Замовника і викладена в тендерній документації про обов’язковість наявності АЗС/чи АЗС партнера у м. Нікополь, що є порушенням п.п. 1.1. п. 1 глави ІІІ тендерної документації.
3) Згідно п. 3 Додатку 4 до тендерної документації «Документальне підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям», Учасник на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати, інформацію викладену нижче Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори щодо закупівлі бензину А-95 та дизельного палива. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі. Учасники закупівлі повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори.
В документах тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» наявна «Довідка виконання аналогічного договору» яка не містить посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори. Також Учасником закупівлі не доданий документ який, на вимогу Замовника, підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до вивчення в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
На підставі наведеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-02-21-001766-c на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти «Бензин А-95 та дизельне паливо» про визнання переможцем Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти «Бензин А-95 та дизельне паливо».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.03.2020 15:58
- Гарантійний лист.pdf 20.03.2020 15:58
- Ліцензія.pdf 20.03.2020 15:58
- Паспорт Кучабської І О.pdf 20.03.2020 15:58
- Довіреність Кучабська ІО.pdf 20.03.2020 15:58
- Довідка виконання аналогічного договору.pdf 20.03.2020 15:58
- Платіжне доручення.pdf 20.03.2020 15:58
- Протокол № 37.pdf 24.03.2020 11:47
- Протокол № 47.pdf 21.04.2020 14:44
- Рішення від 24.03.2020 № 5563+ лист Замовнику.pdf 24.03.2020 21:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2020 № 6839.pdf 10.04.2020 14:41
- рішення від 09.04.2020 № 6839.pdf 14.04.2020 20:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2020 15:58
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2020 21:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2020 20:51
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2020 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконавчий комітет Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області на засіданні тендерного комітету прийняв наступні рішення:
1. Задовольнити рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6839-р/пк-пз від 09.04.2020 року щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР ЕКО ТЕХНОЛОГІЯ" від 20.03.2020 № UA-2020-02-21-001766-c.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Виконавчим комітетом Чкаловської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області (надалі – Замовник) порядку проведення Процедури закупівлі. Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-02-21-001766-c "ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти" (надалі – Процедура закупівлі).
2. Відхилити тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ПП «ОККО Контракт» згідно ч.1 пункту 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».