• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали 2 лота ( ЛОТ № 1 : катетери уретральні , набори для нефростомії )ЛОТ № 2: хірургічний шовний матеріал , вироби медичного призначення для анестезії , вироби медичного призначення різні ).

Завершена

525 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 625.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2020 17:00 - 06.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 2d2d747865014cedb6ee3ebaf81d168b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-001330-c.c2
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c, ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 ЛОТ№ 1 катетери уретральні , набори для нефростомії Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - Виокремити позиції № 5 та №7 ЛОТУ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії в окремий лот. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник Розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет повідомляє наступне : - створення технічних вимог базується на пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме : «тендерна документація повинна… містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"» , що підтверджує тендерна документація . До того ж Замовники закупівель самостійно визначать перелік характеристик/параметрів товарів та вимоги до них, виходячи з потреб та особливостей роботи підпрємства .Крім того, слід зазначити, що Закон та нормативні документи органів влади (МОЗ, Мінекономіки, Антимонопольний комітет України, інші) не регламентують які саме характеристики/параметри товарів та вимоги до них мають бути прописані в тендерній документації .Медико- технічні вимоги предмета закупівлі не унікальні та не ексклюзивні та можуть постачатися багатьма Учасниками. Також вимогами тендерної документації передбачена можливість надання еквіваленту.До того ж Замовник поділяє предмет закупівлі на лоти відповідно до вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (у редакції від 09.01.2020 р.) (далі - Наказ). Згідно п.1 Наказу затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), а саме (абз. четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку (з урахуванням п.2 Наказу) : «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг» .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: ea08fac1818640728788b61132969eb0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-001330-c.c1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c, ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 ЛОТ№ 1 катетери уретральні , набори для нефростомії Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - Виокремити позиції № 5 та №7 ЛОТУ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії в окремий лот. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: додавання файлу
Дата скасування: 24.02.2020 17:00