• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Торги не відбулися

7 357 815.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 789.08 UAH
Період оскарження: 21.02.2020 16:36 - 19.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

шодо надання погодинних даних споживання за всі місяці 2019 року та січень-лютий 2020 року

Номер: 32d3a014ce3a43db824b83b980e3f35c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-002019-a.b4
Назва: шодо надання погодинних даних споживання за всі місяці 2019 року та січень-лютий 2020 року
Вимога:
Просимо у разі надання погодинних даних споживання за всі місяці 2019 року та січень-лютий 2020 року в форматі ЕКСЕЛЬ, розмістити їх у складі тендерної документацї, для забезпечення рівних прав і можливостей для ознайомлення з цим даними усіх учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник проводить закупівлю із застосуванням процедури закупівлі – відкриті торги. Умови тендерної документації розроблені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, містять всю інформацію, що встановлена Розділом IV «ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ» Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

погодинне споживання

Номер: c01872bd1f6f4286a60d198a92d90439
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-002019-a.b3
Назва: погодинне споживання
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо запросити в обленерго погодинні дані споживання за всі місяці 2019 року та січень-лютий 2020 року та надати їх в форматі ЕКСЕЛЬ. Ці дані дають можливість здійснити розрахок планової середньої ціни електроенергії та надання найбільш вигідної економічної пропозиції, що в свою чергу економить бюджет. Учасникам обленерго не надає дані споживання, їх може запросити лише Замовник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник проводить закупівлю із застосуванням процедури закупівлі – відкриті торги. Умови тендерної документації розроблені відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, містять всю інформацію, що встановлена Розділом IV «ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ» Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Поділ на лоти

Номер: 56b1a8c8f39d45db8bae21015b4b9940
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-002019-a.b2
Назва: Поділ на лоти
Вимога:
Замовник повідомив, що для підрахунку складових ціни пропозиції замовником, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надано технічні вимоги щодо предмету закупівлі та, окрім загального обсягу постачання електричної енергії: 4 457 818 кВт/год, окремо зазначено її складові: 2 618 354 кВт/год (гуртожитки) та 839 464 кВт/год (учбові корпуса та Багатоцільовий геофізичний комплекс для дослідження атмосфери та припливу метеорної речовини ХНУРЕ сел. Вільхуватка 27600 кВт/год.), що надає можливість кожному учаснику запропонувати ціну пропозиції з врахуванням технічних характеристик предмету закупівлі. Однак, це не відповідає дійсності, оскільки поєднання обсягів електроенергії для різних об*єктів з різною природою ціноутворення формує середньозважену ціну, яка не відповідає ринковій! Крім того, при формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі, Замовник брав до уваги ціни предмету закупівлі по кожному конкретному об*єкту. Поєднання обсягів, вартість яких формується за вільними цінами та за фіксованим тарифом не доречне та суперечить принципам публічних закупівель та функціонування нового ринку електричної енергії. Їх поєднання є недоцільним, окрім випадків, заінтересованості замовника в участі конкретного постачальника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», умовам оголошення та тендерної документації учасником зазначається загальна ціна пропозиції, що пропонується учасником. Для підрахунку складових ціни пропозиції замовником, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надано технічні вимоги щодо предмету закупівлі та, окрім загального обсягу постачання електричної енергії: 4 457 818 кВт/год, окремо зазначено її складові: 2 618 354 кВт/год (гуртожитки) та 839 464 кВт/год (учбові корпуса та Багатоцільовий геофізичний комплекс для дослідження атмосфери та припливу метеорної речовини ХНУРЕ сел. Вільхуватка 27600 кВт/год.), що надає можливість кожному учаснику запропонувати ціну пропозиції з врахуванням технічних характеристик предмету закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Замовником, відповіднодо умов тендерної документації не встановлено обов’язку визначати середньозважену ціну, при обслуговуванні Постачальник буде надавати бухгалтерські документи, які міститимуть два, декілька тарифів за місцями дислокації, в межах суми договору. Отже, при оголошенні даної закупівлі не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

предмет не поділено на лоти

Номер: 28d8af63c15f44778c472f01c1a379fc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-002019-a.a1
Назва: предмет не поділено на лоти
Вимога:
Згідно п. 3.1.1 глави 3.1. розділу ІІІ ПРРЕЕ, Постачання (продаж) електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії споживачу обраним споживачем електропостачальником, який отримав відповідну ліцензію, за ВІЛЬНИМИ ЦІНАМИ, крім постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги або постачальником «останньої надії». Ціни (тарифи) на послуги постачальника універсальних послуг, постачальника «останньої надії» визначаються у встановленому законодавством порядку. Вартість електроенергії, яка постачається по вільних цінах включає: закупівельну ціну, встановлений НКРЕКП тариф на передачу, тариф на розподіл (у разі оплати послуг з розподілу через постачальника) та тариф (ціну) за послуги електропостачальника, яка визначається електропостачальником самостійно. Тариф на електроенергію,яка відпускається населенню визначено постановою НКРЕКП 26.02.2015 № 220 (зі змінами). Даню постановою встановлено тариф на електроенергію, в копійках, за 1 кВт·год для такої категорії споживачів, як гуртожитки (які підпадають під визначення «населення, яке розраховується з енергопостачальною організацією за загальним розрахунковим засобом обліку»). Тобто, Замовник об'єднав обсяги електричної енергії за вільними цінами та обсяги, ціни на яких визначено НКРЕКП для забезпечення електропостачання різних об'єктів замовника. Наказом Мінекономрозвитку і торгівлі № 454 від 17.03.2016р. затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі - Порядок), згідно якого, предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з п.п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та на основі ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Однак, здійснення закупівель за окремими частинами має певні особливості, які не прописані чітко ані в Законі, ані в Порядку. Так, згідно листа Мінекономрозвитку «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)» від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06, замовнику надано право визначати лоти не тільки за відповідними показниками цифр ДК 021:2015, а й за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Також Мінекономрозвитку у листі зазначає, що у розумінні Закону поняття «обсяг» і «кількість» є тотожними та робить висновок про те, що за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. З огляду на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та здійснити поділ предмета закупівлі на лоти, а саме за регульованою ціною та за вільними цінами, оскільки, хоча предмет закупівлі за своєю природою є однаковим, процес ціноутворення, місце постачання та ряд характеристик є відмінними. Поєднання спотворює порядок обрахунку стартової цінової пропозиції учасника та як наслідок обмежує кількість учасників у відкритих торгах через спотворення ціни за одиницю товару, що призводить до порушення таких основоположних принципів публічних закупівель, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник проводить закупівлю із застосуванням процедури закупівлі – відкриті торги. Предмет закупівлі визначено за четвертим знаком класифікатора ДК 021:2015 із зазначенням конкретної назви предмета закупівлі, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, що регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 р. Під час проведення процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару та усі інші витрати. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», умовам оголошення та тендерної документації учасником зазначається загальна ціна пропозиції, що пропонується учасником. Для підрахунку складових ціни пропозиції замовником, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» надано технічні вимоги щодо предмету закупівлі та, окрім загального обсягу постачання електричної енергії: 4 457 818 кВт/год, окремо зазначено її складові: 2 618 354 кВт/год (гуртожитки) та 839 464 кВт/год (учбові корпуса та Багатоцільовий геофізичний комплекс для дослідження атмосфери та припливу метеорної речовини ХНУРЕ сел. Вільхуватка 27600 кВт/год.), що надає можливість кожному учаснику запропонувати ціну пропозиції з врахуванням технічних характеристик предмету закупівлі. Також наголошуємо, що визначати предмет закупівлі за лотами є правом, а не обов’язком замовника. Враховуючи вищезазначене, Замовником при оголошенні даної закупівлі не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено