-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт НВК "Гімназія "Перспектива" - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)" ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
12 058 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 292.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 292.23 UAH
Період оскарження:
21.02.2020 12:59 - 06.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на рішення Замовника
Номер:
02800c3990cd41898f37ba7f79c22280
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001001-a.c6
Назва:
скарга на рішення Замовника
Скарга:
скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 18.04.2020 22:43
- плат дор 18.04.2020 22:43
- додаток протокол 18.04.2020 22:43
- додаток 18.04.2020 22:43
- додаток 18.04.2020 22:43
- рішення від 23.04.2020 № 7731 + лист Замовнику .pdf 23.04.2020 19:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2020 № 8843.pdf 07.05.2020 15:24
- рішення від 06.05.2020 № 8843.pdf 12.05.2020 20:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2020 22:43
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2020 19:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2020 20:44
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2020 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постіно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8843-р/пк-пз від 06.05.2020 Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради прийнято до виконання.
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
bf74aea31dba40b58173dd011f5c8771
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001001-a.a4
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих. № 11/04
09.04.2020
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 тел./факс (044) 594-64-12, (044) 520-10-42
Найменування Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю « Київська девелоперська компанія»
Код ЄДРПОУ 25274325
01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 14-В /літера А/
тел. 050-310-14-92, e-mail: gentex@ua.fm
Номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-02-21-001001-а
Сплачено за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Платіжне доручення №304 від 08.04.2020
СКАРГА
щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ "Київська девелоперська компанія" є учасником (надалі - Учасник) торгів на закупівлю робіт за державні кошти по робочому проекту: Капітальний ремонт НВК "Гімназія "Перспектива" - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)" ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-а) ( надалі –Закупівля). Замовником робіт виступає Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – Замовник)
11.03.2020 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам. За результатами торгів пропозиція Учасника була четвертою за ціною. Відповідними протоколами засідань тендерного комітету Замовника тендерні пропозиції попередніх учасників були відхилені.
02.04.2020 відповідно до протоколу №38 тендерного комітету Замовника відбувся розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року (надалі - Протокол) тендерна пропозиція ТОВ "Київська девелоперська компанія" була відхилена.
Відповідно до цього протоколу пропозиція Учасника була відхилена з двох причин.
І. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія Довіреності №08 від 20.02.2020 року.
ІІ. Надано аналогічний договір з організацією, яка в своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не зазначила ТОВ «Київська девелоперська компанія» як субпідрядника та надано відгук на аналогічний договір від ТОВ «Буд інвестпроект», який по договору виступав Генпідрядником.
Інших підстав для відхилення пропозиції Учасника в Протоколі не зазначено.
Учасник уважно ознайомився з зазначеним вище протоколом та з зазначеним вище рішенням Замовника не погоджується, вважає його незаконним та дискримінаційним з наступних підстав:
І. Згідно з п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення).
Як це і зазначено в Протоколі, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію наказу № 17-К від 27.08.2019 про прийняття на посаду заступника директора Казмазовського Р.В. з правом підпису фінансових, господарських, банківських та інших документів, пов’язаних з діяльністю підприємства.
Таким чином, наказ № 17-К від 27.08.2019 дає право заступнику директора Казмазовському Р.В. підписувати усі документи Учасника. Складання інших розпорядчих документів Учасника, що прямо не звужують коло повноважень заступника директора Казмазовського Р.В., жодним чином не впливають на його право підписувати будь-які документи Учасника, в тому числі тендерних пропозицій та договорів за результатами торгів. Документів, що прямо звужують коло повноважень заступника директора Казмазовського Р.В. , Учасник не має та не надавав в складі своєї тендерної пропозиції.
Тобто, Учасник підтвердив повноваження уповноваженої особи та його право на підпис документів тендерної пропозиції, договорів за результатами торгів та виконав цю вимогу тендерної документації, що встановлена Замовником.
Таким чином, висновки Замовника щодо ненадання Учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та всіх документів Закупівлі є незаконними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89)
ІІ. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що зазначена в протоколі засідання тендерного комітету №38 від 02.04.2020 року є надання аналогічного договору з організацією, яка в своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не зазначила ТОВ «Київська девелоперська компанія» як субпідрядника та Учасником надано відгук на аналогічний договір від Генпідрядника.
Відповідно до п.3 Додатку №1 тендерної документації учасники в складі своїх тендерних пропозицій мали надати договір про виконання аналогічного договору.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, які пов’язані з капітальним ремонтом.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати:
- оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником, по кожному договору, зазначеному у довідці ( у відгуку зазначити номер договору, дату, суму та контактні дані)
Учасник виконав цю вимогу та надав аналогічний договір (договір субпідряду №1-С від 18 травня 2019 року) співставний за складом та характером робіт та який пов’язаний з капітальним ремонтом. Також Учасником надано оригінал відгуку до цього аналогічного договору, з зазначенням номеру договору, дати, суми та контактних даних.
Тобто Учасником надано в повному обсязі документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів.
Посилання Замовника на те, що сторона аналогічного договору ТОВ «Буд інвестпроект» не зазначила Учасника як субпідрядника у своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Окрім цього, оскільки Замовник у тендерній документації по Закупівлі не обмежив право надавати договори, що укладені з генпідрядними організаціями, Учасник мав право надати договір субпідряду №1-С від 18 травня 2019 року та відповідно відгук до цього аналогічного договору.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі надання аналогічного договору та відгуку з ТОВ «Буд інвестпроект», є незаконним, необґрунтованим та таким, що суперечить умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89).
Вищезазначені факти свідчать про незаконний та дискримінаційний підхід Замовника до визначення переможця, що грубо порушує чинне законодавство, спотворює результати торгів, призводить до не ефективного та не прозорого здійснення закупівель.
Для усунення вищезазначеного порушення Учасник звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель листом №08/04 від 2 квітня 2020 року та виклав підстави для скасування незаконного рішення.
07.04.2020 Замовник оприлюднив лист-відповідь №03-08/97 від на вимогу Учасника, яким проігнорував законну вимогу Учасника щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції.
На нашу думку, така відповідь Замовника свідчить про його бажання будь-якими шляхами усунути Учасника від законного права бути визначеним переможцем у цих торгах.
На підставі вищевикладеного та враховуючи той факт, що протоколом засідання тендерного комітету Замовника №39 від 08.04.2020 року переможцем торгів було визнане ПРАТ "БКБМ",
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ " Київська девелоперська компанія ".
2. Винести рішення, яким призупинити процедуру закупівлі ( ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-а).
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Київська девелоперська компанія ".
4. Зобов’язати Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року .
5. Зобов’язати Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника №39 від 08.04.2020 року.
Додаток:
- тендерна документація на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-а);
- протокол засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року;
- лист-вимога №08/04 від 2 квітня 2020 року;
- копія договору субпідряду №1-С від 18 травня 2019 року та копія відгуку вих. №74 від 16.12.2019 року ;
- протокол засідання тендерного комітету Замовника №39 від 08.04.2020 року;
- платіжне доручення №304 від 08.04.2020 про сплату коштів за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» у сумі 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).
Директор Щасливий В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0 СКАРГА В АМКУ.pdf 09.04.2020 09:17
- 1 ТД зі змінами-Кап.рем.-Ут.фас.-Перспектива (1).docx 09.04.2020 09:18
- 2 протокол засідання тендерного комітету _ 38 від 02 04 2020.PDF 09.04.2020 09:18
- 3 ВИМОГА в тендерний комітет щодо відхилення тендерної пропозиції УКБ Бориспіль.pdf 09.04.2020 09:18
- 4 відповідь на вимогу.PDF 09.04.2020 09:18
- 5 договір субпідряду_ відгук.pdf 09.04.2020 09:18
- 6 протокол засідання тендерного комітету _ 38 від 08 04 2020.PDF 09.04.2020 09:18
- 7 копія платіжного доручення про перехування 15000 грн.pdf 09.04.2020 09:18
- рішення від 14.04.2020 № 7060.pdf 14.04.2020 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2020 09:18
Опис причини скасування:
заміна платіжного доручення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.04.2020 11:01
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
14.04.2020 20:46
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
c95230a370124a8d919b37c16f8ed7d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001001-a.a5
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих. № 11/04
09.04.2020
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 тел./факс (044) 594-64-12, (044) 520-10-42
Найменування Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю « Київська девелоперська компанія»
Код ЄДРПОУ 25274325
01103, м. Київ, вул. Кіквідзе, 14-В /літера А/
тел. 050-310-14-92, e-mail: gentex@ua.fm
Номер оголошення (ідентифікатор закупівлі) про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-02-21-001001-а
Сплачено за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Платіжне доручення №308 від 09.04.2020
СКАРГА
щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ "Київська девелоперська компанія" є учасником (надалі - Учасник) торгів на закупівлю робіт за державні кошти по робочому проекту: Капітальний ремонт НВК "Гімназія "Перспектива" - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)" ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-а) ( надалі –Закупівля). Замовником робіт виступає Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – Замовник)
11.03.2020 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам. За результатами торгів пропозиція Учасника була четвертою за ціною. Відповідними протоколами засідань тендерного комітету Замовника тендерні пропозиції попередніх учасників були відхилені.
02.04.2020 відповідно до протоколу №38 тендерного комітету Замовника відбувся розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року (надалі - Протокол) тендерна пропозиція ТОВ "Київська девелоперська компанія" була відхилена.
Відповідно до цього протоколу пропозиція Учасника була відхилена з двох причин.
І. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія Довіреності №08 від 20.02.2020 року.
ІІ. Надано аналогічний договір з організацією, яка в своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не зазначила ТОВ «Київська девелоперська компанія» як субпідрядника та надано відгук на аналогічний договір від ТОВ «Буд інвестпроект», який по договору виступав Генпідрядником.
Інших підстав для відхилення пропозиції Учасника в Протоколі не зазначено.
Учасник уважно ознайомився з зазначеним вище протоколом та з зазначеним вище рішенням Замовника не погоджується, вважає його незаконним та дискримінаційним з наступних підстав:
І. Згідно з п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення).
Як це і зазначено в Протоколі, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію наказу № 17-К від 27.08.2019 про прийняття на посаду заступника директора Казмазовського Р.В. з правом підпису фінансових, господарських, банківських та інших документів, пов’язаних з діяльністю підприємства.
Таким чином, наказ № 17-К від 27.08.2019 дає право заступнику директора Казмазовському Р.В. підписувати усі документи Учасника. Складання інших розпорядчих документів Учасника, що прямо не звужують коло повноважень заступника директора Казмазовського Р.В., жодним чином не впливають на його право підписувати будь-які документи Учасника, в тому числі тендерних пропозицій та договорів за результатами торгів. Документів, що прямо звужують коло повноважень заступника директора Казмазовського Р.В. , Учасник не має та не надавав в складі своєї тендерної пропозиції.
Тобто, Учасник підтвердив повноваження уповноваженої особи та його право на підпис документів тендерної пропозиції, договорів за результатами торгів та виконав цю вимогу тендерної документації, що встановлена Замовником.
Таким чином, висновки Замовника щодо ненадання Учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та всіх документів Закупівлі є незаконними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89)
ІІ. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що зазначена в протоколі засідання тендерного комітету №38 від 02.04.2020 року є надання аналогічного договору з організацією, яка в своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не зазначила ТОВ «Київська девелоперська компанія» як субпідрядника та Учасником надано відгук на аналогічний договір від Генпідрядника.
Відповідно до п.3 Додатку №1 тендерної документації учасники в складі своїх тендерних пропозицій мали надати договір про виконання аналогічного договору.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, які пов’язані з капітальним ремонтом.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати:
- оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником, по кожному договору, зазначеному у довідці ( у відгуку зазначити номер договору, дату, суму та контактні дані)
Учасник виконав цю вимогу та надав аналогічний договір (договір субпідряду №1-С від 18 травня 2019 року) співставний за складом та характером робіт та який пов’язаний з капітальним ремонтом. Також Учасником надано оригінал відгуку до цього аналогічного договору, з зазначенням номеру договору, дати, суми та контактних даних.
Тобто Учасником надано в повному обсязі документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів.
Посилання Замовника на те, що сторона аналогічного договору ТОВ «Буд інвестпроект» не зазначила Учасника як субпідрядника у своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Окрім цього, оскільки Замовник у тендерній документації по Закупівлі не обмежив право надавати договори, що укладені з генпідрядними організаціями, Учасник мав право надати договір субпідряду №1-С від 18 травня 2019 року та відповідно відгук до цього аналогічного договору.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі надання аналогічного договору та відгуку з ТОВ «Буд інвестпроект», є незаконним, необґрунтованим та таким, що суперечить умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89).
Вищезазначені факти свідчать про незаконний та дискримінаційний підхід Замовника до визначення переможця, що грубо порушує чинне законодавство, спотворює результати торгів, призводить до не ефективного та не прозорого здійснення закупівель.
Для усунення вищезазначеного порушення Учасник звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель листом №08/04 від 2 квітня 2020 року та виклав підстави для скасування незаконного рішення.
07.04.2020 Замовник оприлюднив лист-відповідь №03-08/97 від на вимогу Учасника, яким проігнорував законну вимогу Учасника щодо неправомірного відхилення його тендерної пропозиції.
На нашу думку, така відповідь Замовника свідчить про його бажання будь-якими шляхами усунути Учасника від законного права бути визначеним переможцем у цих торгах.
На підставі вищевикладеного та враховуючи той факт, що протоколом засідання тендерного комітету Замовника №39 від 08.04.2020 року переможцем торгів було визнане ПРАТ "БКБМ",
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ " Київська девелоперська компанія ".
2. Винести рішення, яким призупинити процедуру закупівлі ( ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-а).
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Київська девелоперська компанія ".
4. Зобов’язати Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року .
5. Зобов’язати Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника №39 від 08.04.2020 року.
Додаток:
- тендерна документація на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-а);
- протокол засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року;
- лист-вимога №08/04 від 2 квітня 2020 року;
- копія договору субпідряду №1-С від 18 травня 2019 року;
- протокол засідання тендерного комітету Замовника №39 від 08.04.2020 року;
- платіжне доручення №308 від 09.04.2020 про сплату коштів за подання скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» у сумі 15000,00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).
Директор Щасливий В.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- 0 СКАРГА В АМКУ.pdf 09.04.2020 11:11
- 1 ТД зі змінами-Кап.рем.-Ут.фас.-Перспектива (1).docx 09.04.2020 11:11
- 2 протокол засідання тендерного комітету _ 38 від 02 04 2020.PDF 09.04.2020 11:11
- 3 ВИМОГА в тендерний комітет щодо відхилення тендерної пропозиції УКБ Бориспіль.pdf 09.04.2020 11:11
- 4 відповідь на вимогу.PDF 09.04.2020 11:11
- 5 договір субпідряду_ відгук.pdf 09.04.2020 11:11
- 6 протокол засідання тендерного комітету _ 38 від 08 04 2020.PDF 09.04.2020 11:12
- 7 1копія платіжного доручення про перехування 15000 грн.pdf 09.04.2020 11:12
- 8 платіжне доручення з уточненими реквізитими.pdf 10.04.2020 10:29
- рішення від 14.04.2020 № 7092 + лист Замовнику.pdf 14.04.2020 19:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2020 № 8351.pdf 04.05.2020 18:06
- рішення від 30.04.2020 № 8351 .pdf 06.05.2020 20:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.04.2020 11:12
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2020 20:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.05.2020 20:56
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
4c2c461c36e6475298767908c3918730
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001001-a.b3
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ "Київська девелоперська компанія" є учасником (надалі - Учасник) торгів на закупівлю робіт за державні кошти по робочому проекту: Капітальний ремонт НВК "Гімназія "Перспектива" - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)" ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-21-001001-). Замовником робіт виступає Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – Замовник)
11.03.2020 відбувся аукціон по зазначеним вище торгам. За результатами торгів наша тендерна пропозиція була четвертою за ціною. Відповідними протоколами засідань тендерного комітету Замовника тендерні пропозиції попередніх учасників були відхилені.
02.04.2020 відповідно до протоколу №38 тендерного комітету Замовника відбувся розгляд тендерної пропозиції нашого підприємства.
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника №38 від 02.04.2020 року (надалі - Протокол) тендерна пропозиція ТОВ "Київська девелоперська компанія" була відхилена.
Відповідно до цього протоколу пропозиція Учасника була відхилена з двох причин.
І. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія Довіреності №08 від 20.02.2020 року.
ІІ. Надано аналогічний договір з організацією, яка в своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не зазначила ТОВ «Київська девелоперська компанія» як субпідрядника та надано відгук на аналогічний договір від ТОВ «Буд інвестпроект», який по договору виступав Генпідрядником.
З таким рішенням Замовника ТОВ "Київська девелоперська компанія" не погоджується, вважає його незаконними, упередженим, неправомірним та таким, що має ознаки дискримінації Учасника, з наступних причин:
І. Згідно з п.1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення).
Як це і зазначено в Протоколі, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію наказу № 17-К від 27.08.2019 про прийняття на посаду заступника директора Казмазовського Р.В. з правом підпису фінансових, господарських, банківських та інших документів, пов’язаних з діяльністю підприємства.
Тобто Учасник підтвердив повноваження уповноваженої особи та його право на підпис документів тендерної пропозиції та виконав цю вимогу тендерної документації, що встановлена Замовником.
Таким чином, висновки Замовника щодо ненадання Учасником документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції є незаконними, необґрунтованими та такими, що суперечать умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89)
ІІ. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, що зазначена в протоколі засідання тендерного комітету №38 від 02.04.2020 року є надання аналогічного договору з організацією, яка в своїй тендерній пропозиції у 2018 році (ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-19-001293-b ) не зазначила ТОВ «Київська девелоперська компанія» як субпідрядника та Учасником надано відгук на аналогічний договір від Генпідрядника.
Відповідно до п.3 Додатку №1 тендерної документації учасники в складі своїх тендерних пропозицій мали надати договір про виконання аналогічного договору.
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт, які пов’язані з капітальним ремонтом.
В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати:
- оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником, по кожному договору, зазначеному у довідці ( у відгуку зазначити зазначити номер договору, дату, суму та контактні дані)
Учасник виконав цю вимогу та надав аналогічний договір співставний за складом та характером робіт та який пов’язаний з капітальним ремонтом. Також Учасником надано оригінал відгуку від організації, для якої виконувались аналогічні роботи, з зазначенням номеру договору, дати, суми та контактних даних. Обмежень щодо сторін аналогічного договору тендерна документація не містить.
Тобто Учасником надано в повному обсязі документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі надання аналогічного договору та відгуку з ТОВ «Буд інвестпроект», є незаконним, необґрунтованим та таким, що суперечить умовам тендерної документації та Закону України „Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89).
Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Водночас за порушення вимог, установлених цим Законом, у частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально (ч. 2 ст. 38 Закону № 922).
Адмінвідповідальність за порушення законодавства про закупівлі передбачено ст. 16414 КУпАП. Так, згідно з ч. 1 цієї статті порушення, передбачені в диспозиції цієї частини, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб у розмірі від 700 до 1 000 НМДГ. Тобто найменший штраф за порушення закупівельного законодавства становить 11 900 грн.
Звертаємо увагу, що в разі, якщо тендерним комітетом прийнято рішення, які можуть бути кваліфіковані як правопорушення, склад якого передбачено ст. 16414 КпАП, адміністративну відповідальність несуть усі члени тендерного комітету, що проголосували за зазначене рішення. Водночас, якщо член тендерного комітету підписав протокол засідання комітету, але за прийняте рішення не голосував «за», то така посадова особа замовника не нестиме відповідальність за ст. 16414 КпАП, оскільки буде відсутній склад правопорушення.
На підставі вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Розглянути вимогу ТОВ "Київська девелоперська компанія".
2. Скасувати протокол №38 від 02.04.2020 року.
3. Винести нове рішення, яким визнати ТОВ "Київська девелоперська компанія" переможцем.
Директор Щасливий В.О.
Пов'язані документи:
Замовник
- лист 07.04.2020 10:58
Дата подачі:
02.04.2020 19:41
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
Тендерний комітет Управління капітального будівництва міської ради (надалі – Тендерний комітет), розглянувши Вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська девелоперська компанія» щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, подану в процесі оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення: «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація та розміщену на електронному майданчику закупівель 02.04.2020, ID: UA-2020-02-21-001001-a.b3, повідомляє наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська девелоперська компанія» на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (надалі – Тендерна пропозиція) Тендерним комітетом встановлено:
- Згідно з п. 1 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення), але в тендерній пропозиції ТОВ «Київська девелоперська компанія» на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, а саме, в файлі «11 повноваження посадових осіб» надано копію наказу № 17-к від 27.08.2019 про прийняття на посаду заступника директора Казмазовського Р.В. з правом підпису фінансових, господарських, банківських та інших документів пов’язаних з діяльністю підприємства, в той же час в файлі «17 проект договору» тендерної пропозиції ТОВ «Київська девелоперська компанія» вказано, зокрема, що: «ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «Київська девелоперська компанія», в особі Казмазовського Руслана Вікторовича, який діє на підставі Довіреності № 08 від 20.02.2020 року», але в складі тендерної пропозиції ТОВ «Київська девелоперська компанія» відсутня копія Довіреності № 08 від 20.02.2020 року.
Тобто із зазначених та наданих у Тендерній пропозиції документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (копії наказу № 17-к від 27.08.2019 та Довіреності № 08 від 20.02.2020 року) у Тендерного комітету відсутня можливість впевнитися у наданні повноважень саме заступнику директора Казмазовському Р.В. на підписання Тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація з очікуваною вартістю 12058445,00 гривень.
Також із вищезазначених документів неможливо оцінити чи є у заступника директора Казмазовського Р.В. повноваження на укладення та підписання договору про закупівлю, у разі одержання Товариством з обмеженою відповідальністю «Київська девелоперська компанія» перемоги у закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація з очікуваною вартістю 12058445,00 гривень з Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради (код ЄДРПОУ 35652032), з урахуванням розміру статутного капіталу Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська девелоперська компанія» в розмірі 9 400,00 грн. (дев’ять тисяч чотириста гривень 00 копійок).
Проект Договору є складовою частиною Тендерної пропозиції, в якому міститься посилання на Довіреність № 08 від 20.02.2020 року, копія якої в ній відсутня.
- Відповідно до п. 3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» Тендерної документації вимагалось надати документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору. Для цього необхідно надати: оригінал відгуку від замовника про досвід роботи з учасником та копії договорів, що зазначаються у довідці. Але учасником було надано договір субпідряду № 1С від 18.05.2019 між Генпідрядником – ТОВ «Буд інвестпроект» та підрядником - ТОВ «Київська девелоперська компанія». В свою чергу ТОВ «Буд інвестпроект» в тендерній пропозиції у закупівлі: «Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ.», Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-001293-b не зазначив в якості субпідрядника ТОВ «Київська девелоперська компанія», хоча вартість робіт за договором субпідряду склала більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Окрім цього, Відгук, наданий в тендерній пропозиції ТОВ «Київська девелоперська компанія» на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, не відповідає вимогам п. 3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» Тендерної документації, так як Відгук надано Генпідрядником, а не замовником.
Відповідно до п. 4 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підпприємств, установ, організацій, відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону. Або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Тендерний комітет, з метою підтвердженням інформації, наданої в складі Тендерної пропозиції, вивчив процедуру закупівлі «Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ.», Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-001293-b, і не знайшов в її складі підтвердження наданої ТОВ «Київська девелоперська компанія» інформації щодо аналогічного договору.
Тобто, ТОВ «Буд інвестпроект» в тендерній пропозиції у закупівлі: «Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ.», Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-001293-b (надалі – Тендерна пропозиція 2) не зазначив в якості субпідрядника ТОВ «Київська девелоперська компанія», хоча вартість робіт за договором субпідряду склала більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно з п. 17 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до п. 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ»): «учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. У складі пропозиції учасника повинна міститись довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якій міститься інформація про залучення (чи незалучення) до виконання договору субпідрядних організацій, а також найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника. До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.»
В той же час, ТОВ «Буд інвестпроект», в Тендерній пропозиції 2, надав Довідку № 392 від 30.10.2018 про залучення субпідрядної організації ТОВ «СВТ Компані» для виконання робіт протипожежного призначення (вогнезахист). Орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції – 7,68 %.
Але про залучення субпідрядної організації для виконання робіт, орієнтовна вартість яких, у відсотках до ціни Тендерної пропозиції 2 складає 45,92 % (вартість договору та сума виконаних робіт згідно договору субпідряду № 1С від 18.05.2019 між Генпідрядником – ТОВ «Буд інвестпроект» та підрядником - ТОВ «Київська девелоперська компанія» складає 2 873 919,74 грн., а початкова тендерна пропозиція ТОВ «Буд інвестпроект» в закупівлі «Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ.», Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-001293-b складала 6 259 206,38 грн.) в складі Тендерної пропозиції 2 немає ніякої згадки.
Тож у Тендерного комітету виникли сумніви стосовно того, чи міг ТОВ «Буд інвестпроект» виступати замовником та надавати відгук від імені замовника, в розумінні ст. 838 Цивільного кодексу України, з урахуванням п. 17 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ»).
Тендерний комітет не знайшов підтвердження існування і, взагалі, законних підстав для укладення з боку ТОВ «Буд інвестпроект» договору субпідряду № 1С від 18.05.2019 між Генпідрядником – ТОВ «Буд інвестпроект» та підрядником - ТОВ «Київська девелоперська компанія» в межах закупівлі «Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ.», Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-001293-b
Таким чином, учасник не подав інформацію, яку вимагав замовник згідно з тендерною документацією.
Відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку що не відповідає тендерній документації.
Згідно з п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі отримання достовірної інформації про факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На підставі вищевикладеного, враховуючи вимоги ст. 838 Цивільного кодексу України, п. 17 ч. 2 ст. 22, п. 7 ст. 28, п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 1 Розділу 3, п. 3 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація та п. 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт з термомодернізацією Краматорського дошкільного дитячого будинку № 3 «Гайок» Донецької обласної ради, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 4. КОРИГУВАННЯ»), вважаємо, що рішення Тендерного комітету щодо відхилення Тендерної пропозиції було об’єктивним, обгрунтованим та прийнятим в межах чинного законодавства України, зокрема, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, після розгляду Вимоги, вимушені її відхилити.
В. о. начальника управління С.В. Петрик
Головкін Р.В.
04595-6-36-61
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання додаткової інформації, в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
cefe4f4eac9f45408e3732b5e6e84a60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001001-a.b2
Назва:
ВИМОГА про надання додаткової інформації, в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА
про надання додаткової інформації,
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подачі:
25.03.2020 17:14
Вирішення:
Тендерний комітет Управління капітального будівництва міської ради розглянувши Вимогу Дочірнього підприємства «Сітібуд» Приватного акціонерного товариства «Будівельник-14» № 17 від 25.03.2020 року повідомляє наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Сітібуд» Приватного акціонерного товариства «Будівельник-14» на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Тендерним комітетом встановлено:
- Згідно з п. 1 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось надати розрахунок заробітної плати, але в тендерній пропозиції ДП «СІТІБУД» ПрАТ «Будівельник-14» на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, вищевказаний розрахунок відсутній, тобто тендерною документацією вимагався розрахунок заробітної плати, як окремий документ без зазначення чіткої форми розрахунку, а саме: форма розрахунку заробітної плати надається на розсуд учасника;
- Відповідно до п. 2 додатку № 1 до тендерної документації замовником вимагалась Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічного напрямку), які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, але в Довідці з тендерної пропозиції ДП «СІТІБУД» ПрАТ «Будівельник-14» на закупівлю робіт по об’єкту «Капітальний ремонт НВК «Гімназія «Перспектива» - ЗОШ І-ІІ ступені ім. В. Мономаха по вул. Київський шлях, 97а в м. Бориспіль Київської області (утеплення фасаду)» ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, відсутня інформація щодо кваліфікації, знань та досвіду роботи працівників, тобто ані з Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, ані зі Штатного розпису, наданих в тендерній пропозиції неможливо визначити кваліфікацію, знання та досвід, вказаних в ній працівників.
Згідно з зазначеної інформації вбачається що учасник не подав інформацію, яку вимагав замовник згідно з тендерною документацією.
Відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку що не відповідає тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що рішенням тендерного комітету було затверджено перелік документів, які необхідно подати учасникам для участі в процедурі Відкриті торги в межах чинного законодавства, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА про надання додаткової інформації, в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
7005464c7f2147f195621920fc4217bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-001001-a.a1
Назва:
ВИМОГА про надання додаткової інформації, в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА
про надання додаткової інформації,
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2020 17:11
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
25.03.2020 17:13