• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

дезінфекційні засоби

Завершена

124 488.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 623.00 UAH
Період оскарження: 21.02.2020 11:35 - 27.02.2020 11:40
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді

Номер: afc07e6568dd4c15b03ff849ee89ce89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-000672-a.b2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи вашу корупційну позицію, небажання економити бюджетні кошти, наявні дока корупційних зв"язків з другим Учасником, ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України, НАБУ, Департамент охорони здоров"я.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зауваження, опубліковані на веб-порталі уповноваженого органу свідчать про їх необґрунтованість, що в свою чергу слугуватиме підставою судового захисту ділової репутації замовника
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 85034fc50ee7479ebe2e9a2fe316ac4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-21-000672-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Тобто ми пропонуємо вам більше товару, а вам це не подобається? Може не подобається той факт, що ми хабар не пропонуємо?Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" не обмежує замовника у визначенні кваліфікаційних критеріїв та вимог до предмета закупівлі, КНП ЦМКЛ зобов'язано виконувати вимоги безпеки щодо середовища життєдіяльності та окремих його факторів, недотримання яких створює загрозу здоров'ю і життю людини а також загрозу виникнення і розповсюдження інфекційних хвороб, таким чином визначення медико-технічних вимог до предмету закупівлі є основним засобом забезпечення протидії патогенним станам, уникнення виникненню яких є одним з основних завдань замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні