-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Буряк, морква, цибуля ріпчаста, цибуля зелена, редиска, часник, перець солодкий, помідори, кабачки, огірки, огірки ранні, баклажани, кріп, петрушка листкова, щавель, капуста білокачанна рання, капуста білокачанна
Завершена
347 793.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 477.93 UAH
мін. крок: 1% або 3 477.93 UAH
Період оскарження:
21.02.2020 08:18 - 05.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Тендер
Номер:
fe42813c71d34686861c77cb0a4d8f52
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-21-000017-a.a1
Назва:
Тендер
Вимога:
Шановний Замовнику. В Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов'язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оскільки запровадження НАССР потребує часу та певних ресурсів, законом були передбачені певні перехідні періоди. Зокрема, для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов'язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року. 23 липня 2014 р. Верховна Рада України проголосувала за законопроект № 4179 а, який стосується гармонізації законодавства України та Європейського Союзу у сфері безпеки та якості харчових продуктів. Зазначений документ передбачає введення в Україні європейської моделі системи гарантування безпеки і якості продуктів харчування, що базується на процедурах HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points — аналіз небезпечних чинників і критичні контрольні точки). Впровадження даної процедури є обов’язковим для всіх підриємств, починаючи з 20 вересня 2019р., тобто з 20 вересня 2019 року всі підприємства України зобов’язані мати сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку. Таким чином, задля того, щоб Ви були впевнені, що отримуючи продукти харчування від постачальників Ви не наражаєте військовослужбовців на небезпеку після їх вживання, а також для того, щоб не порушувати чинне законодавство України Ви зобов’язані внести зміни у тендерну документацію та доповнити перелік документів, що вимагаєте надати при закупівлі продуктів харчування.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 25.02.2020 14:23
Дата подачі:
24.02.2020 09:40
Вирішення:
Учасник зобов’язує замовника внести зміни у тендерну документацію та доповнити перелік документів, що вимагається надати при закупівлі продуктів харчування.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно даного Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону: “Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників” та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.
В нашому випадку до різних предметів закупівлі замовником самостійно визначено перелік документів, що надаються на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам.
Для недопущення штучного звуження потенційного кола учасників, конкуренції серед учасників (для суб’єктів мікропідприємництва) та економії бюджетних коштів в тендерній документації не вимагається НАССР на закупівлю:
ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, цибуля ріпчаста, цибуля зелена, редиска, часник, перець солодкий, помідори, кабачки, огірки, огірки ранні, баклажани, кріп, петрушка листкова, щавель, капуста білокачанна рання, капуста білокачанна)
ДК 021:2015 – 03210000-6 Зернові культури та картопля (картопля ранньостигла, картопля).
Комунальна установа ”Запорізький геріатричний пансіонат” Запорізької обласної ради це не заклад громадського харчування, військовослужбовців в пансіонаті немає.
Для того щоб замовник був впевнений, що при постачанні продуктів харчування отримує від постачальника якісні продукти харчуванні в Додатках до тендерної документації зазначено таку вимоги:
1. В Додатку №3 до тендерної документації зазначено:
“У разі виникнення обґрунтованої потреби перевірки якості товару, що буде постачатися за договором переможцем процедури закупівлі (наявність скарг пансіонату на якість чи безпечність товару, невластивий товару зовнішній вигляд, запах, спотворення смакових якостей, в тому числі якщо таке буде виявлено під час термічної обробки товару, зафіксовані випадки харчових отруєнь чи розладів травлення в пансіонаті, куди постачається товар), в будь-який час до моменту повного виконання договору, на вимогу Замовника або його представника, учасник повинен за першою вимогою замовника оплатити проведення фізико - хімічних випробувань товару у відповідних акредитованих лабораторіях. У випадках, вказаних у даному абзаці, замовник проводить самостійний відбір зразків комісією, створеною за участі не менш, ніж трьох працівників замовника, без попереднього повідомлення про такий відбір учасника”.
2. В Додатку №4 до тендерної документації зазначено:
“5.4. Прийняття товару від Учасника Замовником здійснюється з перевіркою асортименту, кількості, і ціни поставленої продукції відповідно Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості» від 15.06.1965 № П-6 і Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості» від 25.04.1966 № П-7. При встановленні представником Замовника недоброякісності будь-якого продукту, комісією з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини складається акт бракеражу у 3-х примірниках, аналогічно, як і на продукти з великим (понад стандартний) відсотком відходів. Недоброякісна продукція разом із актом, що підтверджує недоброякісність, повертається Учаснику”.
Тендерна документація була розроблена Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України та потреб у конкретній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено