-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вінхлор,біохлор, Рідина антисептична для рук «КЛІН СТРІМ»
Завершена
167 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 838.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 838.75 UAH
Період оскарження:
20.02.2020 16:58 - 25.02.2020 17:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо змінити МТВ та додати вираз «або еквівалент»
Номер:
a40e5a9235eb488f86eb4d0ef29eab44
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-003377-b.c1
Назва:
Вимагаємо змінити МТВ та додати вираз «або еквівалент»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Це закупівля за державні кошти, для державної установи, то ж дотримуватись необхідно чинних законів України, а отже Закону Про публічні закупівлі. Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та при цьому ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом для проведення державних закупівель. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник не зазначив, що має намір розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, вказавши конкретне найменування засобу.
«БІОХЛОР» Рідкий концентрований дезінфекційний засіб на основі гіпохлориту натрію Для знезараження при інфекціях бактеріальної етіології (крім туберкульозу) незабрудненої білизни концентрація робочих розчинів не повинна перевищувати 0,015% за активним хлором та забрудненої білизни - не вище 0,03% за активним хлором.
Навіщо вам дезінфекційний засіб на основі активного хлору у рідкий формі? Тим більш що для приготування робочих розчинів вашим робітникам прийдеться вимірювати по 2,7 мл та 5,4 мл відповідно щоб приготувати 1 л . Вам не здається, що існує багато різних дезінфекційних засобів, які мають інші діючи речовини, та більш безпечні при використанні у якості дезінфектантів для поверхонь та обладнання. Все ж хлор активні речовини є дуже сильними алергенами. Також існує багато препаратів з більш «приємним» приготуванням робочих розчинів по 1, або 2 мл концентрату (так все ж значно простіше і навіть дешевше). Так чому все ж рідкий хлор? Ви ж самі у 3 позиції заказуєте таблетований засіб який має таки ж самі концентрації за активним хлором?
«Вінхлор» Дезінфекційний засіб у вигляді таблеток вагою 3,3-3,6 г, вміст активного хлору в одній таблетці в межах 1,47-1,62 г.
2. Склад засобу: натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти – 80-82% (діюча речовина); адипінова кислота, карбонат натрію (допоміжні речовини).
Є конкретне питання: чому саме такий склад, адже це хлорвмісний засіб і основне це є активний хлор, що виділяється при розчинені у воді засобу, а як відомо на ринку є безліч засобів на основі дихлорізоціонурової чи то трихлорізоціанурової кислоти в різних кількісних пропорціях, як окремо взятих так і сумісних, але при цьому визначений саме активний хлор від 30 до 60%. Тож чому не написати у вимогах : Таблетований, хлорвмісний засіб, з кількістю активного хлору не менше 50% в 1 таблетці при розчинені її у воді? Тим більш навіщо вам така вага таблеток, адже при приготуванні розчину важливою є кінцева кількість робочого розчину, наприклад з 1 таблетки. Якщо з однієї таблетки буде 10 л робочого розчину з концентрацією 0,015% за активним хлором , то яка різниця яка маса у таблетки 2,7 г або 3,6?
Вимога Термін придатності робочого розчину не менше 15 діб. Усі вимоги щодо використання засобу потребують разового використання робочого розчину. Ви ж не збираєтеся мити підлогу одним розчином 15 діб? А приготувати розчин шляхом розведення однієї таблетки на відро води (10 л) це ж не важко? До того ж, щоб не прописував виробник ,але хлорвмісні розчини не стабільні і активність хлору буде падати вже через три доби, невже ви будете лабораторно кожен день перевіряти хлор на активність? А у складі «Вінхлор» не має нічого з того, щоб могло стабілізувати робочі розчини. Ми сподіваємося, що у часи епідемічного загострення у всьому Світі ви не станете спокушатися примарливою вигодою, а все ж з більшою відповідальністю поставитеся до потреб пацієнтів та персоналу. Є дуже велика кількість дезінфекційних засобів які більш ефективні по відношенню до стійкої патогенної мікрофлори, мають ти ж самі властивості, більш безпечні для використання, а саме головне мають приблизно таку ж вартість.
Таким чином, можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо змінити в МТВ склад дезінфекційних засобів на більш якісний та сучасний або внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, отже видалити конкретну назву, склад та додати вираз «або еквівалент».
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2020 16:40
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Як Ви правильно зауважили, ця закупівля є допороговою, та регулюється Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 та Наказом ДП "Прозорро" від 20.03.2019 р. № 11, якими затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Саме у відповідності до діючого законодавства, наша установа має право самостійно обирати предмет закупівлі, певну торгівельну марку або виробника такої продукції (товарів), які їй потрібні. Також має право самостійно визначати, потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти. Саме законодавство України надає право на отримання такої продукції, яка потрібна Замовнику, а не нав’язана шляхом тиску та залякувань. Адже, наша установа несе повну відповідальність за безпеку та здоров’я громадян , які в ній перебувають. Тому в своїй діяльності ми повинні використовувати тільки перевірені засоби, які відповідають всім вимогам та особливостям функціонування нашої установи.
Таким чином, всі вимоги щодо предмета закупівлі та його характеристик, викладені в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, наведені з урахуванням особливостей діяльності нашого закладу та не суперечать діючому законодавству.
Статус вимоги:
Не задоволено