-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єкта: Головний корпус КНП "СВІТЛОДАРСЬКА БЛПЛ БАХМУТСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ" за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м.Світлодарськ, пр. Перемоги, 1
Завершена
700 913.43
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 504.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 504.57 UAH
Період оскарження:
20.02.2020 16:42 - 02.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
про не визнання Лицензії
Номер:
8938e61e49e24d189b93d580fae0afdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b9
Назва:
про не визнання Лицензії
Вимога:
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з 01 липня 2016 року технічним адміністратором ЄДР визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»).
У той же час, звертаємо увагу, що Верховною Радою України прийнято Закон України від 6 жовтня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності», яким термін створення Єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справ про банкрутство, продовжено до 1 січня 2019 року.
Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування ДСНС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті.
Виписки з ЄДР які надали інші учасники не містять інформації про те що учасник має необхідну ліцензію так як Єдиний ліцензійний реєстр ще не створен про що ви можете упевнитись зайдя на сайт «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»). Тобто єдиним підтвердженням чинності електронної ліцензії є копія наказу про її видачу та ліцензійний реєстр на офіційному веб-сайті ДСНС.
Вважаємо що ваші дії не правомірні, про що обовязуємось проінформувати відповідні правоохоронні органи з породьби з корупцією, так як в ваших діях прослідковується явний корупційний прояв. Вважаємо що цей ганебний тендер підлягає скасуванню, як такий, що безпідставно порушив права багатьох учасників, про що свідчить безліч скарг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2020 00:21
Вирішення:
Шановнийучаснику!
Ми уважноознайомилися з наданою Вами інформацією. Неодноразовозверталисядо сайту ДСНС, у розділліцензування. Й ніде там не знайшлиданих про те, щоєдиним підтвердженням чинності електронної ліцензії є копія наказу про її видачу та ліцензійний реєстр на офіційному веб-сайті ДСНС. Але там чітко прописано, що ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно.
Тож чому Ви не надали тої самої Виписки, а тиснете на нас наказом?!
Ми наполягаємо: Ви не надали нам повний вимагаємий пакет документів. Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ваша тактика на нас неодноразово тиснути, залякувати та ображати - непорядна.
Для нас цей тендер не є ганебним, у своїй закупівельній діяльності ми максимально підтримуємось Закону України «Про публічні закупівлі», й обраємо найсумліннішого виконавця поставленої мети (Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єкта)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
порушення складання кваліфікаційних критеріїв, неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
e7e4f87b375547f5b8ff1ff8807048d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b8
Назва:
порушення складання кваліфікаційних критеріїв, неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Панове члени тендерної комісії, ви зайвий раз підтверджуєте свого не компетентність в оформленні документації, а саме кваліфікаційних критеріїв. При складанні кваліфікаційних критеріїв, ви зобов'язані, чітко вказувати перелік документів які треба надати і якби були чітко вказані в переліку документів надання актів виконаних робіт, тоді і не виникало б питань, а фраза документально підтвердження досвід виконання робіт, ця фраза не як не вказує на надання актів. Так само скан копія договору, з позитивним відгуками згідно ваших критеріїв являється документально підтвердження виконання аналогічного договору. Дані критерії які встановлені вами, зайвий раз наштовхують на думку, про домовленості з конкурентами і корупційних схемах даних торгів. Так як згідно ваших вимог можна дискваліфікувати будь-якого учасника, що ви втім і зробили, так як чітко немає розуміння про критерії кваліфікації. Так як в оформленні тендерної документації, а саме в кваліфікаційних умов не вказані чіткі вимоги в переліку надання документів, що є порушення закону про Державні закупівлі. Посилаючись на вищевикладене, вимагаємо визнати торги що не відбулися.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2020 10:09
Вирішення:
Шановний учаснику!
В п.4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нами вказано лише один з можливих кваліфікаційних критеріїв, зазначених в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), а саме: НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Пояснюємо Вам цю вимогу згідно тлумачення Закону. Частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Через те, що сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Сам факт виконання договору Ви не довели, не надавши ніяких підтверджувальних документів. В наданих вами листах-відгуках відсутня інформація про дату укладання договорів та їх реєстраційні номери, через що незрозуміло до якого з наданих вами договорів відносяться листи, до того ж з листах-відгуках не вказано, чи в повному обсязі виконані надані договори.
Ми навіть не звужували коло в поставленому кваліфікаційному критерії (наприклад, договору на виконання аналогічних робіт саме з бюджетними установами, або договори, підтверджені актами прийняття систем протипожежного захисту в експлуатацію, або актами перевірки працездатності змонтованих систем АПС та оповіщення)!
Ви робите акцент на наданих листах- відгуках, які ми не просили. Повертаючись знову ж таки, до інших учасників - яким не склало труднощів надати саме ті документи, що ми вимагали.
Тендерним комітетом 16.03.2020 було на наш погляд було вірно прийнято рішення про відхилення Вашої пропозиції. У своїх діях ми керувалися частиною першою п.1 статті 30 Закону. А саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
про неправомірну дискфаліфікацію
Номер:
1643781df51c48aaa23917717d272b4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b7
Назва:
про неправомірну дискфаліфікацію
Вимога:
Шановні замовники! Вибачте але Ваша відповідь-пояснення що до невизнання чинної ліцензії, є верхом цинізму та переходить всі межі здорового глузду! В відповіді Ви вказуєте наступне «в нашої тенд. документації – чітко вказано, що ми бажаємо бачити- ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - так ми Вам чітко відповідаємо, що ми надали таку ліцензію і розказали і доказали Вам що вона дійсна і як її можна перевірити. Також ви пишете «Фіз./юр.особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тенд.проп. звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тенд.документації» - так нам було все зрозуміло, незрозуміло лише те за яким роз’ясненням ми повинні були звертатись. Також Ви пишитє наступне «На офіційному сайті ДСНС вказано, що: Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.» Коли ви пишете відповідь Ви хоч думайте що пишите…Тобто Ви сами й написали що Ви цілком вкурсі і Вам зрозуміло і про сайт ДСНС де все можна побачити та перевірити і про про рішення органу ліцензування (наказ про видачу ліцензії який ми надали)…Враховуючи те, що Ви вже неодноразово проводили закупівлі в цієї категорії послуг, можна зробити висновок, що Ви освідченні по цьому питанню, а також можна зробити висновок що ви грубо та цинічно порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», в Ваших діях прослідковується явна корупційна складова. Дивлячись на цю кількість скарг-вимог в цьому тендері, правильнішим з Вашого боку, було взагалі скасувати цей ганебний тендер…
ПИТАННЯ: Згодні Ви з тим що Ви неправомірно дискваліфікували нас, так як ми надали всі необхідні документи які вимагались в тендерній документації, а саме рішення органу ліцензування (наказ про видачу ліцензії) щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2020 23:22
Вирішення:
Шановний учаснику!
Ми не згодні з вашою позицією про неправомірну дискваліфікацію, адже ви не надали повний пакет документів, що ми вимагали.
В розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», «п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» нашої тендерної документації – чітко вказано, що ми бажаємо бачити - ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ми не просили від вас надати рішення органу ліцензування, ми не просили вас надати наказ про видачу ліцензії, щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Звертаючись знову до офіційного сайта ДСНС: «Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка ВИДАЄТЬСЯ ЛІЦЕНЗІАТУ безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР». Нам знову ж таки незрозуміло, чому ви не надали тої виписки з ЄДР? Чому надали наказ?
Поставлену вимогу тендерної документації виконали майже всі учасники закупівлі. Зверніть увагу: з цього приводу в тендерного комітета майже ні до кого крім вас не було претензій.
Ваш тиск на нас є неправомірним!
Для нас цей тендер не є ганебним, у своїй закупівельній діяльності ми максимально підтримуємось Закону України «Про публічні закупівлі», й обраємо найсумліннішого виконавця поставленої мети (Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єкта)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
стандартна відписка без пояснень
Номер:
d93a3210c54045afb034015eaa70bf1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b6
Назва:
стандартна відписка без пояснень
Вимога:
Шановні панове в тендерній комісії, просимо вас дати чітке пояснення з посиланням на пункті закону на яку ви покладалися в ухваленні рішення дискваліфікації нашої фірми. Ми не раз вам вказали на допущені помилки в ухваленні рішення. Радимо вам визнати їх і змінити своє рішення. Хочемо так само нагадати, що кримінальна відповідальність поки що не знімалася з відповідальних осіб в прийнятті рішень по тендерам. І стаття про корупцію теж ще діє. І стандартні відписки від всіх скарг одним і тим же текстом не вирішення питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 16:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом 16.03.2020 було прийнято рішення про відхилення Вашої пропозиції. У своїх діях ми керувалися частиною першою п.1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). А саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
В статті 16 йдеться мова про кваліфікаційні критерії, які замовник вимагає від учасників. Нами вказано лише один з декількох можливих кваліфікаційних критеріїв, а саме: НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Ви поставленого критерію не виконали, через що нами було прийнято рішення про відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне дискваліфікація учасника
Номер:
58280dd1ff704b9894631374e4dd675f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b5
Назва:
неправомірне дискваліфікація учасника
Вимога:
Ви посилаєтеся на статтю 16 Про Публічні закупівлі, але в даній статті немає посилань на надання актів виконаних робіт. У переліку кваліфікаційних критеріїв, вами також чітко не вказано надання актів. Відповідно, так як чітко не прописано надання актів виконаних робіт то і вимагати їх надання ви не маєте право, а особливо відхиляти учасника посилаючись на цей пункт. Вимагаємо переглянути рішення прийняте тендерної комісією і визнати ТОВ "Безпека 2000" переможцем в даних торгах.
Про публічні закупівлі
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
4 Кваліфікаційні критерії: до учасників та вимоги Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 15:08
Вирішення:
Шановний учаснику!
По-перше: ви не виконали основну кваліфікаційну вимогу, вказану нами в тендерній документації - не підтвердили наявність ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, через що й отримали від нас дискваліфікацію.
По-друге: Частиною другою та третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ТАКОЖ ІНШУ інформацію відповідно до законодавства, яку ЗАМОВНИК ВВАЖАЄ за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Ми не вимагаємо саме акти виконаних робіт, ми лише вимагаємо від учасників виконання поставлених нами в тендерній документації кваліфікаційних вимог. А яким чином учасник буде доведити виконання договірних зобов’язань в повному обсязі– то вже ваш вибір. Можливо, хоча б листи-відгуки були грамотно складені…
По-третє: ваш тиск на нас необґрунтований. У своїй закупівельній діяльності наша організація повністю керується Законом України «Про публічні закупівлі». Й ви самі можете бачити, що всі учасники, крім вас, зрозуміли, що ми мали на увазі, коли встановлювали кваліфікаційний критерій – під назвою: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
про наявність Ліцензії
Номер:
7dab6183d96849759ace35105e553f6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b3
Назва:
про наявність Ліцензії
Вимога:
Це якийсь абсурд!!!! В протоколі відхилення вказано, що не була надана ліцензія, але вона надана перегляне ще раз, файл має назву ЛИЦЕНЗІЯ, загружено наказ про видачу ліцензії. Якщо замовник не знає, то повідомляємо, що вже багато років паперові ліцензії органом ДСНС України не видаються, на цей час всі ліцензії електронні, про що свідчить наказ про видачу ліцензії. Має фірма ліцензію, та чи дійсна вона, слід перевіряти на офіційному сайті ДСНС (www.dsns.gov.ua) де входити в розділ Бізнес далі заходите в розділ Ліцензування та дивитесь в самому кінці Ліцензійний реєстр (https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html) знаходити 2017 рік та загружаєте місяць жовтень там знаходити ТОВ ДОНСТРОЙПОЖСЕРВИС та дивитись на які види робіт надана ліцензія. Файл реєстру додаємо. Розуміємо що це була Ваша ненавмисна помилка, просимо скасувати Ваше рішення та визнати ТОВ ДОНСТРОЙПОЖСЕРВИС переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Копия Reestr electronuy_2017_10_october-1.xls 17.03.2020 20:51
- відповідь ДОНСТРОЙПОЖСЕРВИС.docx 20.03.2020 16:54
Дата подачі:
17.03.2020 20:51
Вирішення:
Шановний учаснику!
Ч.2 та 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тенд.документація. Згідно з ч.3 ст.22 Закону тенд. документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тенд.документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону).
Таким чином, вимоги тенд.документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
В розд.ІІІ «Інструкція з підготовки тенд.проп.», «п.1 Зміст і спосіб подання тенд.проп.» нашої тенд.документації – чітко вказано, що ми бажаємо бачити- ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення;
В розд.ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тенд.документації», п.1 «Процедура надання роз'яснень щодо тенд.документації» нашої тенд.документації зазначено, що Фіз./юр.особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тенд.проп. звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тенд.документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
В розд.ІІІ «Інструкція з підготовки тенд.проп.», п.1«Зміст і спосіб подання тенд. проп.» тенд.документації також написано, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тенд.документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тенд.документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Жодного звернення за роз’ясненнями та поясненнями до нас від учасників не було!
Виходячи зі змісту п.30 частини 1 ст.1 Закону, учасник подає замовнику тенд. проп. щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
На офіційному сайті ДСНС вказано, що:
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
В Законі, в ст. 28. «Розгляд та оцінка тенд.пропозицій», п.7 вказано, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у ч. 1 ст.17 цього Закону, або факту зазначення у тенд.пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тенд.пропозицію такого учасника.
З вищевикладеного зазначаємо, що ми не є спеціалістами в вашій сфері господарювання, але максимально притримуємось Закону України «Про публічні закупівлі», отже маємо право, а не обов’язок перевіряти чинність вашої ліцензії на офіційному сайті ДС
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга щодо визначення підприємства переможцем
Номер:
722396c77b7e4637916aa69a3fc2d8a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.a2
Назва:
Скарга щодо визначення підприємства переможцем
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ «Лугспецтехносервіс» не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступе:
1. Учасником порушено вимоги п. 1 Додатку № 2 ТД та замість виписки з протоколу засновників надано сам протокол.
2. Форма «Тендерна пропозиція» оформлена з порушеннями, оскільки учасником в даному документі не вказано предмет договору.
3. Жоден із документів, поданих даним підприємством у складі тендерної пропозиції не містить відповідного маркування, що вимагається п. 2 розділу 5 ТД, а саме взагалі відсутні дати підпису того чи іншого документа. Крім того, надані у складі тендерної пропозиції копія статуту підприємства, наказу про призначення уповноваженої особи, копія свідоцтва платника ПДВ, копія Витягу з ЄДР та протоколу зборів учасників належним чином не завірені, а саме дані документи не містить найменування посади особи, яка підписує документ, її прізвища та ініціалів.
З огляду на викладене вище, керуючись вимогами ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою дотримання принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тенерних пропозицій, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, з метою недопущення вчинення дій, спрямованих на розтрату чи привласнення бюджетних коштів, просимо:
1. Скасувати Протокол № 84 від 16.03.2020 засідання тендерного комітету КНП "Світлодарська БЛПЛ Бахмутської районної ради";
2. Прийняти до уваги зауваження ТОВ "Укртехнобез" № 6/10 від 10.03.2020, що скеровувалися каналами ЕП на вказану замовником електронну адресу та розглянути пропозиції учасників, що у черзі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 16:30
Вирішення:
Шановний учаснику!
Наш тендерний комітет уважно розглянув наданий у складі своєї пропозиції пакет документів ТОВ "Лугспецтехносервіс", і дійшов висновку, що жодне з наведених вами зауважень суттєво не впливає на якість предмету закупівлі (надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу об’єкта)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Безпека 2000 відхилення кандидата з порушеннями процедури
Номер:
053f8a5a084049219d6334b8749ea4e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b4
Назва:
Безпека 2000 відхилення кандидата з порушеннями процедури
Вимога:
Просимо не ігнорувати наші вимоги у визнанні порушення процедури кваліфікації кандидата ТОВ "Безпека 2000" за пунктом аналогичности договорів, визнати з вашого боку порушення і визнати ТОВ "Безпека 2000" переможцем торгів. Інакше будемо змушені звернутися в Громадський контроль і антимонопольний комітет, для допомоги в роз'ясненні вашим відповідальним особам за ведення документації понять аналогичности і едентічності договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2020 10:01
Вирішення:
Шановний, учаснику! Відповідь на вашу вимогу від 16.03.2020 надаємо. Якщо ви вважаєте, що нами було порушено процедуру кваліфікації, ви маєте право звернутися до Уповноваженого органу для оскарження дій тендерного комітету у строки, які передбачені Законом України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
не вірне трактування поняття аналогічності договорів.
Номер:
983f06a5f70f4941a81144821a620709
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-001191-c.b1
Назва:
не вірне трактування поняття аналогічності договорів.
Вимога:
Тендерної Комісією не вірно трактується поняття аналогічності договорів. В перелік робот з капітального ремонту входить монтаж систем і так само пуско налагоджувальні роботи. А про завершення робіт в повному обсязі каже позитивні листи відгуки від замовников. Також в вимогах до тендеру не вказано надання актів виконаних робіт.
аналогічно - , схоже, за образом і подобою, подібно, близько, так і, (таким, подібним, тим же) ж (чином, манером, макаром, порядком), те саме, так ж, в т (ак) ом (ж ) дусі, схоже
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 12:04
Вирішення:
Шановний учаснику!
В п.4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» нами вказано лише один з можливих кваліфікаційних критеріїв, зазначених в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, а саме: НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Підписаний в двосторонньому порядку акт виконаних робіт (або декілька актів на суму цього договору) є достатньою підставою вважати договір виконаним.
В наданих вами листах-відгуках відсутня інформація про дату укладання договору та його реєстраційний номер, через що незрозуміло до якого договору відноситься цей лист, до того ж з листах-відгуках не вказано, чи в повному обсязі виконані надані договори.
Укладання і виконання договору це різні речі.
Тому вважаємо невиконаною вимогу про надання аналогічних договорів з документальним підтвердженням їх виконання в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено