-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Розсада квіткових культур)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2020 16:15 - 06.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Заперечення про визнання переможцем аукціону " ФО-П Погрібну Юлію Ігорівну.
Номер:
be6aeb96969549b98064f5b7242f2451
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-003006-b.b1
Назва:
Заперечення про визнання переможцем аукціону " ФО-П Погрібну Юлію Ігорівну.
Вимога:
Шановний голова і члени тендерного комітету ! Звертаюсь про перегляд рішення про визнання переможчем, учасника ФО-П Погрібну Юлію Ігорівну як упереджене і передчасне. Тендерний комітет не використав своє законне право по вивченню документів ФО-П Погрібної Ю. І., так, як вона можливо навмисно не надала документального підтвердження бо не має права власності на вказане обладнання та матеріально - технічної бази (державний акт на землю - 2 га, тепличний комплекс - 2 га, виробниче приміщення - 200 кв. м. , офісне приміщення - 14 кв. м. і хто дійсний власник, або оренда згідно договорів, які теж відсутні в тендерній пропозиції на момент реєстрації документів. Також в довідці № 5 від 20 лютого 2020 року ФО-П Погрібною Ю. І. була вказана ще якась не зрозуміла автотранспортна техніка, документи державної реєстрації на яку теж відсутні і власник не встановлений, що є грубим порушенням статті № 16 Закону України " Про публічні закупівлі " і тендерної документації КП " Чугуївського комунального комплексу" затвердженої 20 лютого 2020 року. Документи та моя інформація, підтверджують відсутність підстав, визначених ч. 1 і 2 ст. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ для прийняття законного рішення, щодо наміру укласти договір про закупівлю. Вважаю, що тендерна пропозиція Фізичної особи - підприємця Погрібної Юлії Ігорівни, повинна бути відхилена, відповідно до вимог п. 1 ч. 1 ст. 30, п. 4 ч. 1 ст. № 30 ЗУ Закону України « Про публічні закупівлі ».
Учасник, фізична особа - підприємець Погрібна Ю. І. не надала своєчасно при реєстрації тендерної пропозиції документи державної реєстрації майна, або договори оренди обладнання та матеріально - технічної бази, що є грубим порушенням кваліфікаційних вимог та критеріїв замовника, згідно ч. 2 ст. № 16 Закону України « Про публічні закупівлі ».
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. № 30 З У « Про публічні закупівлі » замовник зобов' язаний відхилити тендерну пропозицію Погрібної Ю. І. , яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно статті № 16 цього Закону.
Вважаю, що цього порушення ФО-П Погрібною Ю. І. З У " Про публічні закупівлі " в частині не дискримінаційністі учасників відкритих торгів достатньо для прийняття законного і об'єктивного рішення тендерним комітетом, а тому вважаю не доцільним вказувати про інші порушення в Т П. Вищевказана довідка за № 5 від 20.02.2020 року є у відкритому доступі в тендерній пропозиції ФО-П Погрібної Ю. І. і це є принцивовим інформаційним зверненням. Сподіваюсь на перегляд і прийняття законного рішення тендерним комітетом, так як заключити договір на поставку предмету закупівлі з ФО-П Погрібною Ю. І. не порушуючи законодаство України не можливо. У зв’язку з вищевикладеним, прошу переглянути рішення тендерного комітету і прийняти рішення згідно діючого законодавства України. З повагою Сергій Андрєєв !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2020 15:54
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2020-02-20-003006-b.b1 щодо перегляду рішення тендерного комітету про визнання переможцем процедури відкритих торгів на предмет закупівлі товару: ДК 021:2015 - 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (Розсада квіткових культур) учасника - ФО-П Погрібної Юлії Ігорівни, на виконання частини другої ст.32 Закону України “Про публічні закупівлі”, (далі – Закон), повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 29 частини першої ст.1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав». Таким чином, тендерна документація затверджується Замовником самостійно.
Згідно пункту 2 частини другої ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На виконання пункту 2 частини другої ст. 22 Закону Замовником у підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступне: «відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально – технічної бази; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Разом з тим підпунктом 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям згідно ст. 16 Закону.
Зокрема у відповідності до умов підпункту 1)5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційному критерію, встановленому абзацом другим частини другої ст. 16 Закону, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Жодного іншого способу документального підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію тендерна документація Замовника не встановлює, в тому числі не передбачає вимоги надання у складі тендерної пропозиції документів чи інформації, які підтверджують право власності на землю чи то на нерухоме майно (документів державної реєстрації майна), або документів, які підтверджують оренду обладнання та матеріально-технічної бази, крім того у тендерній документації відсутні вимоги надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо.
У складі тендерної пропозиції ФО-П Погрібної Юлії Ігорівни міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 28.02.2020 року №98, яка повністю відповідає умовам підпункту 1)5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Відтак тендерна пропозиція ФО-П Погрібної Юлії Ігорівни відповідає умовам тендерної документації та вимогам ст. 16 Закону в цій частині.
Зауважуємо, що виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлює ст. 30 Закону. Ненадання у складі тендерної пропозиції учасника документів, які не передбачалися умовами тендерної документації, не може бути підставою для відхилення пропозиції такого учасника.
Згідно пункту 15 частини першої ст. 1 Закону «переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі».
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів - ФО-П Погрібної Юлії Ігорівни встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам тендерної документації. При цьому ФО-П Погрібна Юлія Ігорівна відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та згідно документів, поданих учасником у складі його тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, а також шляхом перевірки інформації про учасника у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, встановлено відсутність підстав, зазначених у статті 17 Закону.
Таким чином, у Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Погрібної Юлії Ігорівни, а Ваші твердження про невідповідність ФО-П Погрібної Юлії Ігорівни кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази є необґрунтованими, безпідставними та являють собою порушення правил та принципів добросовісної конкуренції і доброчесної поведінки.
Рішення тендерного комітету Замовника ухвалюються на засадах колегіальності та неупередженості, виключно в рамках діючого законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Закон не встановлює механізму «перегляду рішення тендерного комітету про визначення переможця». Враховуючи зазначене вище, Ваша вимога не може бути задоволена.
Принагідно зауважуємо також, що Законом передбачено право учасника оскаржити прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника у порядку, встановленому статтею 18 Закону, в органі оскарження, яким відповідно до пункту 14 частини першої ст. 1 Закону є Антимонопольний комітет України.
Дякуємо за участь у торгах!
Статус вимоги:
Відхилено