• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери в комплекті

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 20.02.2020 15:58 - 06.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

технічні вимоги

Номер: f8c857a81ab04d78a379328345e7943e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-20-002857-b.a3
Назва: технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що сертифікація ISO 14001: 2015 і ISO 9001: 2015 року, не є обов'язковою на території України. Просимо Вас вилучити з технічного завдання пункти: 1. Завірену Учасником копію сертифікату МІЖНАРОДНОГО бланках, про наявність у підприємства виробника системних блоків системи контролю якості ISO 9001: 2015 року, видання органом з сертифікації систем менеджменту, Який Офіційно акредитований Національнім агентством з акредитації України, на відповідність вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021- 1 до: 2015 (ISO / IEC 17021-1 діє до: 2015), Стосовно продаж електронного, комп'ютерного та періферійного обладнання, деталей до него; виробництва комп'ютерів персональних, дійсного на момент Подання пропозіцій; 2. Завірену Учасником копію сертифікату МІЖНАРОДНОГО бланках про наявність у підприємства виробника системних блоків системи екологічного менеджменту ISO 14001: 2015 року, видання органом з сертифікації систем менеджменту, Який Офіційно акредитований Національнім агентством з акредитації України, на відповідність вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1 діє до: 2015 (ISO / IEC 17021-1 діє до: 2015), Стосовно продаж електронного, комп'ютерного та періферійного обладнання, деталей до него; виробництва комп'ютерів персональних, дійсного на момент Подання пропозіцій; 3. Копію атестату, про акредітацію органу Який сертіфікував наявність у підприємства виробника системних блоків систем менеджменту, относительно відповідності вимог ІБО / ІЕС 17021-1: 2015 року, зареєстрованого за індівідуальнім номером в Національному агентстві з акредитації України, Завірені повноважною особою учасника та скріплені печаткою учасника (за наявності). Актуальність атестат винна підтверджуватісь чіннім на момент Розкриття Пропозиції переліком акредитований ОРГАНІВ на Офіційному веб-ресурсі НААУ (https://naau.org.ua). Оскільки дані пункти є дискримінаційними. Згідно з ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, таких як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • недискримінація учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що на території України недоступні корпусу з 2-ма роз'ємами USB 3.1 Type-C на передній панелі. Просимо Вас видалити цей пункт з технічного завдання або обгрунтувати для чого Вам потрібні такі роз'єми на передній панелі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області розглянувши Вашу вимогу (скаргу) щодо вилучення з технічної документації певних документів (сертифікатів якості, екологічного менеджменту) повідомляє наступне: Наявність сертифікату ISO 9001 у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001: 2015, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з управлінням навколишнім середовищем, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному. Наявність вказаного сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у виробника системних блоків впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально-технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства виробника системних блоків систем менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ (https://naau.org.ua). USB 3.1. є поширеним та швидкіснім стандартом передачі даних зі швидкістю передачі даних до 10 Гбіт/с. Для забезпечення ефективної реалізації покладених завдань та функцій співробітники використовують зокрема засоби кваліфікованого електронного підпису (апаратно-програмний або апаратний пристрій), переносні флеш-накопичувачі. Тому наявність саме такої кількості роз’ємів (на передній та задній панелях системного блоку) – є вкрай необхідною умовою для забезпечення своєчасного та в повному обсязі виконання завдань Технічні вимоги щодо наявності 2-х роз'ємів USB 3.1 Type-C на передній панелі, необхідні для ефективного використання системних блоків, що призведе до збільшення працездатності користувачів. Замовник звертає увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001: 2015 та 14001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при виробництві дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, Замовник не може вважати зазначені вище вимоги дискримінаційними. Таким чином, підстави для внесення у тендерну документацію змін, не є обґрунтованими та такими, що не суперечать вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області наголошує, що дані документи насамперед підтверджують якість запропонованого Учасниками Товару, який закуповується за бюджетні кошти. Виробники або постачальники продукції яка не входить в законодавчо-регульовану сферу, i які бажають продемонструвати безпечні та якісні властивості своєї продукції оформляють підтверджуючий документ, яким може бути сертифікат відповідності системи управління якістю, декларація відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, свідоцтво про визнання та ін. Вищезазначені документи отримуються згідно висновків лабораторних випробувань. Дані лабораторні випробування продукції можуть проводитись або безпосередньо виробником Товару або сторонньою організацією, яка має відповідну акредитацію, тому у складі Тендерної пропозиції Учасником має бути завантажено копію атестату, про акредитацію органу який сертифікував наявність у підприємства виробника системних блоків систем менеджменту. Тому основні принципи згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням не порушено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги до предмету закупівлі

Номер: 10b887c469ec4704b18b17ba3f627d4a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-20-002857-b.c2
Назва: Технічні вимоги до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, уважно вивчивши тендерну документацію, звертаємо Вашу увагу на те що в технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме Монітор більшість вимог відповідає лише обладнанню виробництва компанії BenQ, а саме Кольорова здатність, Споживана робоча потужність, Підтримка технологій, Динамічний коефіцієнт контрастності, Інтерфейси підключення. Згідно п. 3.ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Специфікація має вираз «або еквівалент» але оскільки вимоги відповідають тільки одному виробнику, такі вимоги порушують положення публічних закупівель та потрапляють під ознаки дискримінації. Вимагаємо усунути дану вимогу як таку, що порушує основні принципи закупівлі згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області уважно розглянувши Вашу вимогу/скаргу/ щодо технічних вимог повідомляє наступне: Додаток № 1 Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області містить лише Технічний опис Товару. Технічні, якісні та кількісні вимоги до Товару не містять жодного посилання на конкретну торгівельну марку або конкретну назву та згідно із вимог Закону в Тендерній документації зазначено – «Будь-яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації конкурсних торгів застосовується із виразом «або еквівалент». У Вашій вимогі/скарзі/ зазначено, що технічні характеристики монітору відповідають лише обладнанню виробництва компанії BenQ, а саме - модель BenQ BL2483. Звертаємо Вашу увагу, що кожен Учасник торгів може запропонувати в своїй тендерній пропозиції еквівалент або аналог який буде з такими самими характеристиками або покрашеними ніж вказані в Додатку №1 Тендерної документації. Повідомляємо, що технічні характеристики мають також аналоги (еквіваленти) такі як – BenQ BL2783, ASUS MG248QR, Optix MAG 241CV-MSI24, ACER VG270FHD UH, тощо. Тому основні принципи згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням не порушено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги закупівлі

Номер: 8cce49dad104479fbbf223f65e8e66a7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-20-002857-b.c1
Назва: Технічні вимоги закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". 1) Специфікація Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте , технічним вимогам повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії BenQ, а саме ,BenQ BL2483. Технічні умови, що зазначені в Тендерній документації замовника є «скопійованими» з офіційного сайту виробника (https://www.benq.eu/uk-ua/monitor/business/bl2483/specifications.html) , Кольорова здатність, Споживана робоча потужність,Підтримка технологій Звертаємося з проханням переглянути вимоги ,щодо монітору та виключити такі критерії - Кольорова здатність, Споживана робоча потужність,Підтримка технологій 2) хочемо звернути Вашу увагу на вимоги,щодо блоку живлення.Просимо внести зміни щодо розмірів ,а саме,вказати не більше 140*150*86 ,адже це є стандартний розмір блоків живлення форм-фактору ATX, та вказати,лише наявність захисту напруги блоку живлення,без вказання точок відключення. Закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог монітору та блоку живлення або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області уважно розглянувши Вашу вимогу/скаргу/ щодо технічних вимог повідомляє наступне: Додаток № 1 Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області містить лише Технічний опис Товару. Технічні, якісні та кількісні вимоги до Товару не містять жодного посилання на конкретну торгівельну марку або конкретну назву та згідно із вимог Закону в Тендерній документації зазначено – «Будь-яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації конкурсних торгів застосовується із виразом «або еквівалент». У Вашій вимогі/скарзі/ зазначено, що технічні характеристики монітору відповідають лише обладнанню виробництва компанії BenQ, а саме - модель BenQ BL2483. Звертаємо Вашу увагу, що кожен Учасник торгів може запропонувати в своїй тендерній пропозиції еквівалент або аналог який буде з такими самими характеристиками або покрашеними ніж вказані в Додатку №1 Тендерної документації. Повідомляємо, що технічні характеристики мають також аналоги (еквіваленти) такі як – BenQ BL2783, ASUS MG248QR, Optix MAG 241CV-MSI24, ACER VG270FHD UH, тощо. Щодо блоку живлення та їх розмірів, наявності захисту напруги блоку живлення Тендерний комітет додатково розгляне дане питання та у разі необхідності будуть внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено