-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (дизпаливо)
Завершена
33 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 170.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2020 14:36 - 24.02.2020 14:40
Вимога
Залишено без розгляду
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
462f3a38fc5c4780a89001945bdcd969
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-000744-c.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Причиною дискваліфікації Замовник вказує відсутність копій діючих договорів з партнерами та строк дії талону менше 2-х років. В переліку необхідних технічних умов, яким повинна відповідати пропозиція немає вимоги надати копії договорів з партнерами, тому просимо Замовника дати роз'яснення на якій підставі ТОВ "ТД РОСТОК" мав би долучати ці копії до пропозиції і чому їх відсутність призвела до дискваліфікації учасника. Щодо терміну дії талону Замовник КНП "Вінницький обласний клінічний Центр профілактики та боротьби зі СНІДом Вінницької обласної Ради" зазначив дискримінаційну вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів повинен становити не менше 2-х років .
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується не менш ніж за два роки після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2021-22 роках, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2020 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2021 рік має здійснюватися в кінці 2020 року або на початку 2021 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Відмінити прийняте неправомірне рішення та скасувати дискваліфікацію ТОВ "ТД РОСТОК".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 19:57