-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 код 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для вуличних майданчиків)
Завершена
2 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 300.00 UAH
Період оскарження:
20.02.2020 10:48 - 02.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО", та щодо скасування рішення про відхилення Учасника Приватного підприємства «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» та визнання Учасника Приватне підприємство «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» переможцем торгів за процедурою відкриті торги № UA-2020-02-20-000416-a
Номер:
7517ad6361a64d3eb96681f7ef407b94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-000416-a.b2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФОРТУНА ОРО", та щодо скасування рішення про відхилення Учасника Приватного підприємства «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» та визнання Учасника Приватне підприємство «ДМК-72 «ДИТЯЧИЙ СВІТ» переможцем торгів за процедурою відкриті торги № UA-2020-02-20-000416-a
Вимога:
Зміст вимоги викладений у додатку "Вимога про усунення порушення"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.03.2020 11:19
Дата подачі:
18.03.2020 11:19
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2020 10:38
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Відповідно до п.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відсутність документів у вашій пропозиції є не відповідністю. Також зазначаємо, що тендерна документація містила вимогу надання довідки, складеної учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) та не містила вимог, щодо зазначення КВЕД, які учасник має право додавати в процесі своєї діяльності. Звертаємо увагу також, що специфікація до договору учасника сформована 02.03.2020 року, після оголошення закупівлі.
Вимога
Відхилено
Вимога про видалення умов тендерної документації, що призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників
Номер:
17a83f2ea555489c952f880cf80d20c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-20-000416-a.c1
Назва:
Вимога про видалення умов тендерної документації, що призводять до обмеження конкуренції та дискримінації учасників
Вимога:
Замовником у тендерній документації на дану закупівлю передбачено, серед іншого, вимоги:
- В пп.5.8 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації - щодо надання сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції виданий уповноваженим органом. Вимоги та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ISO 37001:2016);
- В додатку 2 - сертифікати відповідності продукції, сертифікат системи управління якістю/системи менеджменту якості.
Враховуючи те, що сертифікація продукції/послуг є необов’язковою згідно чинного законодавства України та країн ЄС, замовник неправомірно вимагає надання сертифікатів та цим створює обмеження конкуренції і дискримінацію учасників, які не проходили сертифікації в добровільному порядку. Натомість, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». А у ч. 3 ст. 5 Закону України встановлено, що «Про публічні закупівлі» «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги: щодо надання сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції, щодо надання сертифікатів відповідності продукції, щодо надання сертифікату системи управління якістю/системи менеджменту якості, виданих безпосередньо учаснику.
У разі невиконання даної вимоги змушені будемо оскаржувати дії Замовника до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2020 17:19
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2020 12:28
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовника, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та тер-мінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідно-сті системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості товарів учасника та виробника, якщо останній не є виробником – між-народним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні за-купівлі» . З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, нашу вимогу стосовно умови про на-дання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління якістю ISO для підт-вердження відповідності якісних характеристик обладнання- міжнародним та національним стандартам України обґрунтованою, та такою, що не дискримінує Учасників. Дотримання та застосування Учасниками таких стандартів, забезпечує впевненість у дотриманні ними за-конодавства враховуючи дотримання якості товару, дотриманні інформаційної безпеки та впровадження заходів по боротьбі з корупцією та надає можливість Замовнику працювати з тими Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормативами, які забезпечують впевне-ність в якості та безпечності наданих послуг. Окремо зазначимо, що дані сертифікати може отримати будь-який учасник, що не може розцінюватися як дискримінація та обмеження конкуренції. Окремо зазначимо, що є безліч рішень АМКУ, що підтверджують правомірність встановлення вимог про надання учасниками сертифікатів ISO.