• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для догляду за малюками (підгузки)

Завершена

436 341.58 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 181.71 UAH
Період оскарження: 20.02.2020 09:45 - 05.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінація учасників

Номер: 57f8bfc45dbd421797a7a6a9e5fd9396
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-20-000164-a.c1
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ваше «Технічне завдання» , а конкретно: 1. «РОЗМІР ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ВИРОБІВ, ЯКІ ЗАКУПЛЯЮТЬСЯ (в пропозиції надати заповнену таблицю): Таблиця № 2.» прописані під конкретну торгову марку (Seni) 2. «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТРУСІВ-ПІДГУЗНИКІВ В пропозиції надати заповнену порівняльну таблицю № 4:» прописані під конкретну торгову марку (Depend, L/XL та Depend, M/L) З цього виходить, що Ви цілеспрямовано і за попередньою домовленістю прописуєте вимоги під конкретну торгівельну марку! А, можливо, під конкретного постачальника! Це суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Тому вимагаємо привести документацію до відповідності Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу щодо дискримінації
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2020 10:54
Підтвердження вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Інформуємо Вам, що закупівля проводиться з врахуванням та дотриманням всіх принципів публічних закупівель (ЗУ «Про публічні закупівлі»). Тендерна документація відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Жодних підстав для внесення до неї змін, Замовник не вбачає. Принагідно інформуємо Вас, що частиною 2, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: Тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». На підставі вищевикладеної норми, звертаємо Вашу увагу на те, що на виконання вимог ч.2, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічне завдання документації містить: - Необхідні технічні характеристики (якісні та кількісні); - Детальний опис товарів. При цьому, на виконання вимог ч.2, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічне завдання документації НЕмістить : - посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Одночасно із цим в Додатку № 4 ТД, вказані наступні примітки: - «Усі посилання у Додатку 4 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Жодні технічні характеристик предмета закупівлі тощо не може бути змінено під час пропонування еквіваленту товару, виняток становить якщо такі характеристики покращують предмет закупівлі.Посилання «або еквівалент» у тендерній документації Замовника міститься на виконання пункту 3 частини другої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (зі змінами)». - «*допустимі відхилення від показників в сторону покращення технічних характеристик пропонованого товару»; - «допустимі незначні відхилення від показників». На підставі вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації, оскільки будь-які порушення зі сторони Замовника торгів відсутні.