-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція – 11 найменувань
Джерело фінансування державний бюджет України.
Завершена
3 031 710.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 317.10 UAH
мін. крок: 1% або 30 317.10 UAH
Період оскарження:
19.02.2020 18:30 - 01.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Номер:
a442f9b6cf6d4447a4148f9cfe7e2c4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-19-004521-b.c1
Назва:
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації планується закупити 11 найменувань лікарських засобів в одному лоті. Звертаємо вашу увагу на те, що згідно спільного листа Міністерства економічного розвитку України та Міністерства охорони здоров’я України №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 з метою дотримання принципів закупівлі, що зазначені в Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з метою створення умов для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель замовникам при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн. та які містять два та більше лікарських засобів з різними МНН, рекомендується визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови, що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тис. грн. Враховуючи вищезазначене та керуючись п.4 ст.22 та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо вас розділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти) щодо кожного окремого МНН (1 МНН = 1 Лот). В свою чергу поділ предмету закупівлі на окремі лоти за принципом 1 МНН = 1 Лот дасть змогу більшій кількості потенційних учасників прийняти участь в процедурі закупівель (в тому числі й виробникам), що в свою чергу призведе до збільшення конкуренції серед учасників та зменшення ціни на лікарські засоби
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2020 16:27
Вирішення:
При вирішенні питання щодо проведення закупівлі,Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядка № 454.
Поділ предмета закупівлі на лоти — це виключне право замовника.
Тендерна пропозиція Замовника викладена за найменуваннями в одному лоті.
Частиною другою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота).
Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема:
— назва предмета закупівлі;
— кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
При цьому згідно з ч. 2 ст. 22 України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про:
— кількість товару та місце його поставки;
— місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
При визначенні Замовником процедури закупівлі не порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводяться нами протягом 2019 року містять вимогу щодо надання зазначеного гарантійного листа, що передусім спрямовано на здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлює закупівлю фальсифікатів. Крім цього, незрозумілим є Ваші аргументи з приводу неможливості надання такого гарантійного листа виробника, адже потенційному учаснику є можливість надати даний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, отримання такої гарантії мають усі без виключення учасники торгів.
Замовником ніяким чином не порушені ст.3 Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник зацікавлений лише в якісному товарі, та в максимальній економії коштів.
Враховуючи вище викладене Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено