-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові
Завершена
767 164.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 836.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 836.00 UAH
Період оскарження:
19.02.2020 17:52 - 25.02.2020 14:00
Вимога
Відхилено
вимога про усунення порушень в процесі проведення закупівлі
Номер:
cff497175b9f4f10a8766aa417fe78b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-19-001223-a.b1
Назва:
вимога про усунення порушень в процесі проведення закупівлі
Вимога:
Вимога про усунення порушень в процесі проведення закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОБРІ ДОРОГИ» брало участь у допороговій закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» («Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові).
За результатами аукціону пропозиція ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» стала найбільш економічно вигідною для Замовника.
Згідно Протоколу № 2 від 04.03.2020р. тендерного комітету Замовника пропозицію ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» було відхилено. Єдиною підставою для відхилення пропозиції стало відсутність серед поданих документів учасника акту приймання-передачі двох одиниць техніки, заявлених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме котка і автогрейдера.
Вважаємо такі дії Замовника незаконними та дискримінаційними з наступних підстав:
Відповідно до положень аб.4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» серед принципів здійснення закупівель є в тому числі:
- максимальна економія та ефективність;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відхиливши нашу пропозицію Замовник порушив відразу обидва цих принципи:
По-перше, оскільки наша пропозиція стала найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, то Замовник необгрунтовано відхиливши її, знехтував принципом максимальної економії бюджетних коштів.
По-друге, Замовник порушив законодавчу вимогу щодо об’єктивної оцінки тендерних пропозицій. Так, згідно п. 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019р. під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником.
Такі вимоги і кваліфікаційні критерії були розміщені в Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель і додатках до неї. В жодному документі Замовника, що завантажувався в ЕСЗ, немає вимоги до Учасників подавати разом зі своєю пропозицією копії актів приймання-передачі техніки. Натомість в п. 4.8 Документації, на який посилається Замовник в протоколі про відхилення нашої пропозиції, чітко написано, що Учасник повинен надати «Належним чином завірені копії документів, які засвідчують наявність в учасника будівельної техніки, необхідної для виконання робіт (копії договорів оренди, копії технічних паспортів і т.п.)»
ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ» надало копії договорів та технічних паспортів на всі види техніки, що зазначена довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази і є необхідною для виконання робіт за предметом закупівлі, як це вимагалося Документацією.
Тому рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції є абсолютно необ’єктивним.
На підставі вищенаведеного, керуючись п.12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019р., просимо:
1. Скасувати Протокол № 2 від 04.03.2020р. про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОБРІ ДОРОГИ».
2. Визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОБРІ ДОРОГИ» переможцем закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» («Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові).
В разі неусунення Вами порушень ТОВ «ДОБРІ ДОРОГИ»:
- буде звертатись за захистом своїх прав та інтересів в суд і/або
- з метою доступу громадськості та ЗМІ до інформації про вчинення Вами незаконних дій – опублікує негативний відгук про закупівлю на платформі DOZORRO.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 14:01
Вирішення:
На подану вимогу до допорогової закупівлі «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові» (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт») (оголошення UA-2020-02-19-001223-a) поданої 06.03.2020 о 14:01 через систему електронних закупівель, повідомляємо.
Тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України, а також під час проведення допорогових закупівель «Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради» затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 13.01.2016 №13 (зі змінами). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до п.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 4.13. «Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради», замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Відповідно до п. 4.4. «Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради», вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені у системі окремими файлами або в електронній формі з окремими полями у системі.
Відповідно до п. 4.7. Документації на проведення закупівлі «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові» (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»), учасники в складі пропозиції повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт з капітального ремонту за формою наведеною у Документації.
Відповідно до п. 4.8. Документації на проведення закупівлі «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові» (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»), учасники в складі пропозиції повинні надати належним чином завірені копії документів, які засвідчують наявність в учасника будівельної техніки, необхідної для виконання робіт (копії договорів оренди, копії технічних паспортів і т.п.)
Під час розгляду пропозиції учасника ТзОВ «Добрі дороги» було встановлено наступне: відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання зазначеного виду робіт, учасник ТзОВ «Добрі Дороги» вказав про наявність орендованого та власного обладнання. Учасник ТзОВ «Добрі Дороги», згідно наданої довідки, під час виконання робіт планує залучати техніку орендовану в ТзОВ «СПЕЦМАШРЕНТ». На виконання вимог п. 4.8 Документації учасником надано в складі пропозиції копію Договору №131219 від 13.12.2019 укладеного між ТзОВ «СПЕЦМАШРЕНТ» та ТзОВ «Добрі Дороги» щодо оренди дорожньо-будівельної техніки, а саме коток дорожній та автогрейдер. Відповідно до п. 3.1. Договору №131219 від 13.12.2019 передача дорожньо-будівельної техніки в найм здійснюється за актом приймання-передачі. Однак, в складі пропозиції учасника відсутня копія акту приймання-передачі до договору №131219 від 13.12.2019, укладеного між ТзОВ «СПЕЦМАШРЕНТ» та ТзОВ «Добрі Дороги».
Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до статті 640 ЦКУ якщо відповідно до акта цивільного законодавства для укладення договору необхідні також передання майна або вчинення іншої дії, договір є укладеним з моменту передання відповідного майна або вчинення певної дії.
Зважаючи на викладене, та норми чинного законодавства, акт приймання-передачі дорожньо-будівельної техніки, передбачений п. 3.1. Договору №131219 від 13.12.2019, є невід’ємною його частиною та таким що засвідчує факт прийому-передачі від однієї особи до іншої.
Також слід зазначити, що учасники при поданні своєї пропозиції повинні надати документи що вимагаються замовником з урахуванням норм чинного законодавства.
А, отже, підстава для відхилення учасника ТзОВ «Добрі дороги», викладена у Протоколі №2 від 04.03.2020, є аргументованою та такою що відповідає принципам здійснення закупівель, а саме об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
З огляду на вищевикладене, тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради вважає за необхідне відмовити у задоволенні вимогу на рішення замовника, а саме щодо скасування Протоколу №2 від 04.03.2020 та визначення переможця ТзОВ «Добрі дороги» на закупівлю «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул. Шполянська, 12» у м. Львові» (45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт») (оголошення UA-2020-02-19-001223-a), оскільки вимоги учасника є безпідставними та такими що суперечать нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено