-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
1 719 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 171.99 UAH
мін. крок: 0% або 171.99 UAH
Період оскарження:
19.02.2020 14:48 - 01.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії замовника
Номер:
4bcae3652af0439db6686cf44bef4695
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-19-000786-c.b1
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
СКАРГА
на неправомірні дії замовника та порушення порядку проведення закупівель
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
19.02.2020 року в електронній системі закупівель Prozorro відділом освіти виконкомуу Металургійної районної у місті ради, м. Кривий Ріг, код ЄДРПОУ: 02142313 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі.
У відповідності до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, для участі в даній закупівлі були подані тендерні пропозиції від наступних учасників:
Учасник Вартість пропозиції, грн.
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна 1 498 045,50
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 1 542 387,60
ФОП "ЧУПРИНСЬКА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" 1 615 505,00
ФОП "СЕРЕДЗІНСЬКА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" 1 678 080,00
07.03.2020 Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол №149 розгляду тендерних пропозицій датований 06.03.2020 року, відповідно до якого тендерний комітет Замовника встановив відповідність тендерної пропозиції ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» тендерній документації Замовника та визначив тендерну пропозицію ФОП «Коваленко Валентина Дмитрівна» переможцем процедури відкриті торги з ухваленням рішення про намір укласти договір.
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, вважає його безпідставним, прийнятим без належного вивчення тендерних пропозицій учасників та таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і законні права та інтереси Скаржника на належний розгляд поданої ним пропозиції з подальшим укладанням договору про закупівлю.
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю
Протокол розгляду тендерних пропозицій до даної закупівлі Замовником опубліковано 07.03.2020, отже строк для подачі скарги – до 17.03.2020 включно.
Вимоги скарги обґрунтовано наступним.
Щодо порушення Закону при визнанні переможцем тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко В.Д.:
1. Пунктом 3 додатку 3 до тендерної документації від учасників вимагалось підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" шляхом надання довідки встановленого в документації змісту та копії "аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами".
Учасником ФОП Коваленко В.Д. надано в складі тендерної пропозиції копію договору №15 від 02.02.2017 року, укладеного між нею та КЗ Центр соціально-психологічної реабілітації дітей №1 Криворізької міської ради, в пункті 6.2. якого зазначено, що "Сторони погоджуються з тим, що всі поставки, здійснені Постачальником Покупцю після укладання цього договору, здійснюються з метою виконання цього договору та на мовах цього договору. Накладні-додаткові угоди при цих поставках є невід'ємною частиною цього Договору, в яких вказується асортимент, кількість, ціни, загальна вартість та строки оплати партії товару…". Жодної накладної (накладної-додаткової угоди) до копії договору не додано, тобто вимоги тендерної документації в частині зобов'язання учасників надати копію аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами даним учасником не виконано, пропозиція учасника ФОП Коваленко В.Д. в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону.
2. Пунктом 4 додатку 3 до тендерної документації від учасників вимагалось документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, зокрема шляхом надання довідки "у довільній формі, яка повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опис предмета закупівлі – ДСТУ); технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля" (п.4.1.).
Учасником ФОП Коваленко В.Д. в складі тендерної пропозиції надано довідку за вихідним номером 25 від 03.03.2020 року, в якій в табличні формі наведено відомості про стандарти виготовлення продукції, але немає ані опису предмета закупівлі, ані якісних чи кількісних характеристик пропонованих продуктів харчування. По позиціям "Томатна паста", "Повидло фасоване" надано документальне підтвердження їх відповідності зазначеним учасником технічним умовам (ТУУ), а не ДСТУ як вимагалось тендерною документацією. Жодних підтверджень еквівалентності зазначених ТУУ тим ДСТУ, відповідність яким вимагалась, учасником ФОП Коваленко В.Д. не надано.
Згідно з наданими учасником копіями декларацій виробника вказані позиції товару виготовлені не за ДСТУ, яке вказувалось замовником, а саме за технічними умовами, розробленими виробником, які не являються державним стандартом та вимоги яких можуть значно відрізнятись від тих, що вказані замовником, тобто учасником ФОП Коваленко В.Д. не виконано вимоги пп.4.1. п.4. додатку 3 до тендерної документації (відсутня довідка в довільній формі з інформацією, яка вимагалась Замовником, зокрема про необхідні кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі) та запропоновано товар, який не відповідає вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, пропозиція учасника ФОП Коваленко В.Д. в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону.
3. Пунктом 3.1 розділу 3 "Зміст тендерної пропозиції" тендерної документації від учасників вимагалось в тому числі надання "інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики відповідно до Додатку №11".
Відповідно до Додатку №11 до тендерної документації учасниками мала бути надана інформація щодо товару (найменування, стандарти виготовлення, опис тощо).
Учасником ФОП Коваленко В.Д. надано в складі тендерної пропозиції документ за вихідним номером 45 від 03.03.2020 року "Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (опис предмету закупівлі)" який містить найменування товару – "Риба заморожена без голови та плавників (напівфабрикат) "хек" (12050 кг) - вага тушки 300+, відповідає вимогам ДСТУ 4378:2005, "Риба океанічного промислу заморожена", з описом риби. Жодної інформації по предмету закупівлі, яка вимагалась Замовником, даний документ не містить, тобто вимоги тендерної документації в частині зобов'язання учасників надати інформацію відповідно до Додатку №11 даним учасником не виконано, пропозиція учасника ФОП Коваленко В.Д. в даній частині не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Замовник необ'єктивно та упереджено оцінив тендерну пропозицію ФОП Коваленко В.Д., що призводить до порушення наших прав і законних інтересів на справедливий і неупереджений розгляд поданої пропозиції та укладання договору за результатами закупівлі.
Копії документів, посилання на які містяться в даній скарзі, додаємо.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення яким встановити порушення Замовником процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Замовника скасувати прийняте рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Коваленко В.Д. і про намір укласти з цим учасником договір.
4. Зобов'язати Замовника переглянути подані учасниками тендерні пропозиції та відхилити пропозицію учасника ФОП Коваленко В.Д. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З повагою,
ФОП Чупринська В.І.
17.03.2020 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ UA-2020-02-19-00786-с.pdf 17.03.2020 17:07
- Платіжне доручення.pdf 17.03.2020 17:07
- _Скарга до АМКУ UA-2020-02-19-00786-с.pdf 17.03.2020 17:35
- рішення від 20.03.2020 № 5334.pdf 20.03.2020 18:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.04.2020 № 6578.pdf 07.04.2020 15:44
- рішення вд 06.04.2020 № 6578.pdf 09.04.2020 19:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2020 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.04.2020 19:56