• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT, МОДЕЛЬ-DUSTER або еквівалент)

Очікування виділення коштів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток системи охорони здоров'я в сільській місцевості

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2020 13:49 - 01.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Відмова переможцю

Номер: b658bb362ef2456d8728c4df0801e43b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-002286-b.a2
Назва: Відмова переможцю
Вимога:
Закупівля: UA-2020-02-19-002286-b Прохання надати документи рішення, щодо відмови учасника ТОВ "КОЛОС-АВТО"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: щодо надання документів
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядк

Номер: ec497d53f89040dea10c3b112afb7711
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-19-002286-b.c1
Назва: наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядк
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-19-002286-b,вивчивши пропозиції повнопривідних автомобілів 4х4, які пропонуються на українському ринку та пропозиції учасників в системі Prozorro з ціновою пропозицією до 500 000,00 гривень ми дійшли висновку, що цим вимогам відповідає лише один автомобіль RENAULT DUSTER, це засвідчує пронаявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі «Код ДК 021:2015-34110000-1 - Легкові автомобілі (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості, марки RENAULT , МОДЕЛЬ-DUSTER АБО еквівалент)», передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обґрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме RENAULT DUSTER конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Так, відповідно до Технічних вимог наведених у додатку № 4 тендерної документації Замовника «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО - ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ ТА КІЛЬКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ» заначено наступні вимоги Замовника: Назвапоказника Технічні характеристики, яківимагаються Ширина зіскладеними/розкладенимидзеркаламизадньогоогляду, мм Не більшаніж 1805 Висота, мм Не більше 1693 Спорядженамаса, кг Не більше 1450 Максимальнамаса, кг Не більше 1900 Об’ємдвигуна (см3) Не менший 1580 Вважаємо, що встановлення Замовником в тендерній документації вищенаведених показників є необґрунтованими і дискримінаційним та штучно звужує коло потенційних учасників тендеру і як наслідок не дає Товариству з обмеженою відповідальністю «Богдан-Авто Запоріжжя»,взяти участь в тендері з пропозицією автомобіля HAVAL H2 Для легкових автомобілів (Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги) вищенаведені показники взагалі не грають жодної ролі та не виконують жодного функціоналу, і не може існувати жодного належного і допустимого обґрунтування чому Службовий автотранспорт для амбулаторій первинної медичної допомоги обов’язково має мати заявлені Замовником показники. Проте встановлення Замовником вимоги саме по цих показниках заважає нам взяти участь у тендері. Визначення Замовником в тендерній документації цих показників, не є обґрунтованим, має дискримінаційний характер та виключає наявність будь якого еквіваленту крім автомобіля RENAULT DUSTER, звужує коло потенційних учасників тендеру, зокрема щодо автомобілів HAVAL H2, штучно обмежуючи таким чином конкуренцію на такому відкритому тендері. Стосовно встановлення максимальноїшириниавтомобіля зі складеними/розкладеними дзеркалами заднього огляду не більше 1805 ммвважаємо за необхідне пояснити наступне. Пропонований нами автомобіль HAVAL H2 має ширину – 1814 мм. Тобто різниця у ширині автомобіля складає лише 9 (дев’ять) міліметрів від встановленої Замовником вимоги. Стосовно встановлення максимальної висоти не більше 1693 мм вважаємо за необхідне пояснити наступне. Пропонований нами автомобіль HAVAL H2 має висоту – 1695 мм. Тобто різниця у висоті автомобіля складає лише 2 (два) міліметри від встановленої Замовником вимоги. Стосовно встановлення максимальної спорядженої маси не більше 1450 кг вважаємо за необхідне пояснити наступне. Пропонований нами автомобіль HAVAL H2 має споряджену масу – 1575 кг. Тобто різниця у спорядженій масі автомобіля складає лише 125 (сто двадцять п’ять) кілограмів від встановленої Замовником вимоги. Стосовно встановлення максимальної маси не більше 1900 кг вважаємо за необхідне пояснити наступне. Пропонований нами автомобіль HAVAL H2 має максимальну масу – 2025 кг. Тобто різниця у максимальній масі автомобіля складає лише 125 (сто двадцять) кілограмів від встановленої Замовником вимоги. Вимога Замовника по об’єму двигуна (см3), розміром не менше – 1580. також є маніпулятивною та такою, що ідеально підходить лише до автомобіля RENAULT DUSTER у якого об’єм двигуна (см3) – 1598. Пропонований нами автомобіль HAVAL H2 має завлений об’єм двигуна (см3) – 1497. Менші показники об’ємудвигуна (см3) пов’язані із тим, що пропонований нами автомобіль HAVAL H2 комплектуєтеся високоефективним сучасним двигуном GW4G15B з турбонодувом з відмінними динамічними та економічними характеристиками. Отже, автомобіль HAVAL H2 є ідентичним, еквівалентним товаром в порівняні з параметрами того автомобіля, що вимагається згідно тендерною документацією. При цьому, будучи еквівалентним товаром, наша пропозиція щодо закупівлі саме автомобіля HAVAL H2 буде відхилена як така, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації, тому така відмінність не може бути тим параметром, що обмежує конкуренцію на даному тендері. Тендерна документація Замовника порушує принцип недискримінації як забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі, рівних прав усіх автомобілів, сертифікованих в Україні. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля RENAULT DUSTER є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо Замовника надати відповідь з яких підстав автомобіль повинен відповідати саме наступним показникам: Назвапоказника Технічні характеристики, яківимагаються Ширина зіскладеними/розкладенимидзеркаламизадньогоогляду, мм Не більшаніж 1805 Висота, мм Не більше 1693 Спорядженамаса, кг Не більше 1450 Максимальнамаса, кг Не більше 1900 Об’ємдвигуна (см3) Не менший 1580 Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вище наведені показники пункт технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: Назвапоказника Технічні характеристики, яківимагаються Ширина зіскладеними/розкладенимидзеркаламизадньогоогляду, мм Не більшаніж 1815 Висота, мм Не більше 1700 Спорядженамаса, кг Не більше 1600 Максимальнамаса, кг Не більше2050 Об’ємдвигуна (см3) Не менший 1450 В противному випадку потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу щодо дискримінації Учасника закупівлі
Статус вимоги: Відхилено