-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Олія соняшникова рафінована
Завершена
31 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 314.40 UAH
мін. крок: 1% або 314.40 UAH
Період оскарження:
19.02.2020 13:45 - 25.02.2020 13:50
Вимога
Відхилено
Про ISO
Номер:
201b1182c71e435084a2b828ea71ff1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-19-000443-a.c1
Назва:
Про ISO
Вимога:
У п.5 "Вимоги до кваліфікації Учасника" Ви зазначаєте, що Учасник повинен надати сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015,які видано оператору ринку, що є учасником торгів, сертифікат на систему управління безпечностю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 або ДСТУ ISO 22000:2019, які видано оператору ринку, що є учасником торгів." ШАНОВНИЙ замовнику, вказана Вами вимога про ISO є НЕЗАКОННОЮ, так як : - відповідно до ст.31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів ( рішень то що...) направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та становлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якості Ви становите учасників у різне становище в даннійпроцедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ його отримувати), а інших - у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому, можно стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте.Іпри чому робите це без законодавчого закріплення та обгрунтування , а виключно на власному бажанні. Тому , по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципівздійснення публічних закупівель(відповідно до ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі").ОТРИМАННЯ такого Сертифікату НЕ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо ПОРУШУЄ один із основних принципів публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі").В ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" вказано, що інформація повинна бути "відповідно до законодавства", а наявність в учасника Сертифікату системи управління якості НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО і не закріплено на законодавчому рівні, отже , ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже , впаховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з ТД як таку, що немає обгрунтування та законних підстав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2020 20:53
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація повинна містити: «3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Нормативно-правові акти, які зобов'язують операторів ринку розробити та впровадити систему НАССР: -Закон України № 771 «Про основні засади і вимоги до безпеки і якості харчових продуктів» (ст.20, 21); -Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»; На базі концепції НАССР розроблено декілька стандартів, які застосовуються в окремих ланках харчового ланцюга. Найбільш вживаним є стандарт ISO 22000 «Системи управління безпекою харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга », розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO). Його вимоги можуть бути використані для створення системи управління безпечністю харчових продуктів всіма організаціями, безпосередньо або опосередковано беруть участь у харчовому ланцюзі. Сертифікат відповідності ISO 22000 НАССР є добровільним, але дотримання вимог стандарту при виробництві , транспортуванні та зберіганні харчової продукції, є обов'язковою умовою чинного законодавства України. Наявність цього сертифікату у оператора ринку підвищить його конкурентоспроможність на ринку харчових продуктів. Кожен оператор ринку відповідно до свого коду господарчої діяльності має можливість отримати сертифікат ISO у органах сертифікації України.
Статус вимоги:
Відхилено