-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2020 16:47 - 29.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена
В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Номер:
130bf2598f33457183dc29c43d092b76
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-001185-c.c1
Назва:
В И М О Г А
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Вимога:
Згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»
(надалі – Учасник, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, щодо товару – «Бензин А-95, дизельне паливо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-18-001185-c (надалі – Процедура закупівлі).
При цьому, Замовником у тендерній документації (надалі – Документація) встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є умови Документації, згідно з якими лише учасник з ВЛАСНИМИ АЗС може взяти участь у даному тендері.
Зокрема, у додатку 2 Документації зазначено: "АЗС Учасника повинні бути власними".
Так, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» має в наявності розгалужену мережу АЗС на території України, у тому числі, на території Київської області та м. Києва, якою ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» може користуватися на підставі партнерських договорів/договорів про співпрацю. Зазначена мережа АЗС в повній мірі має задовільнити потреби Замовника за результатами Процедури закупівлі, але через вищевказані умови Документації, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не може взяти участь у даному тендері.
Разом з цим, дії Замовника щодо встановлення у Документації вищевикладених умов обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають в наявності саме власні АЗС і перешкоджають взяти участь тим суб’єктам господарювання (у тому числі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), які хоч і можуть виконати договір за результатами закупівлі, але не мають саме власних АЗС, що задовольняє вищевказані вимоги.
Через встановлення зазначених умов Замовник обмежує участь тих суб’єктів господарювання, у яких наявні АЗС за іншими правочинами, ніж право власності.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
На підставі викладеного вище, вимагаємо у встановлений Законом строк усунути наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Задовільнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», зокрема, на його право участі у Процедурі закупівлі та отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
Разом з цим, розуміючи специфіку проведення процедур закупівель із аналогічним предметом закупівлі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не вимагає виключити взагалі з Документації умови щодо наявності АЗС в учасника, а вимагає лише розширити вказані вимоги шляхом включення до Документації умов щодо можливості запропонувати окрім власних АЗС ще й АЗС, якими може користуватись учасник за іншими договорами (правочинами), зокрема, партнерськими.
Крім того, зауважуємо, що існує узагальнена практика Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель стосовно вказаних у цій вимозі питань, згідно з якою подібні умови тендерних документацій визнаються дискримінаційними і незаконними, а замовників зобов’язують вносити відповідні зміни.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення ції вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 21:19
Вирішення:
Внесено зміни до додатку 2 до ТД «Технічні вимоги».
Статус вимоги:
Задоволено