• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі музичної школи № 2 за адресою: Донецька область, м Білицьке, вул. Горького, будинок 28 (коригування)

Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293

Завершена

9 056 283.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 90 562.84 UAH
Період оскарження: 18.02.2020 16:08 - 06.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції

Номер: 0c1d26ac75704719b93164a1e106e896
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-003098-b.b1
Назва: Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції
Вимога:
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», наше підприємство має право повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати нам відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Наша пропозиція відхилена рішенням тендерного комітету, (Протокол №22 від 27 березня 2020 року) як така, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі музичної школи №2 за адресою: Донецька область, м. Білицьке, вул. Горького, буд. 28. Коригування», на підставі пункту 4 частини1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: Надати інформацію з посиланням на розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу документації конкурсних торгів, ЩО СВІДЧИТЬ про невідповідність нашої пропозиції до встановлених вимог Документації конкурсних торгів, а саме: - за першою підставою: надати інформацію, чому тендерний комітет вирішив, що наш працівник, який склав пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів, локальні кошториси та оформив їх своїм підписом поряд з підписом керівника (керівник - уповноважена посадова особа щодо підпису документів), є уповноваженим представником процедури закупівлі щодо підпису документів нашої тендерної пропозиції. Вимагаємо зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац вимог документації, де зазначено, що особи які підписали окремі документи у складі пропозиції, повинні бути оформленими як уповноважені представники процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. - за другою підставою: зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац, тобто окремі вимоги документації, щодо необхідності надання сканованої копії, або оригіналу протоколу яким затверджений статут підприємства який є невід'ємною його частиною; - за третьою підставою: надати інформацію чому в супереч наявності у складі нашої пропозиції довідки №7 від 04.03.2020 року «Про надання згоди з умовами проекту договору» (яка складена відповідно до вимог підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ документації), підписаного проекту договору, відсутності від нас будь-яких зауважень, непогоджень до викладеного проекту договору за Додатком 2 документації, Ви зазначаєте про відсутність даного документа у складі нашої пропозиції. Вимагаємо зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац, тобто окремі вимоги документації, щодо необхідності надання - «Документально підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 2 до цієї тендерної документації» за встановленим Вами змістом тексту. Також вимагаємо: Зазначити окремі вимоги документації, де вимагається, учасником процедури закупівлі, на всіх документах тендерної пропозиції зазначати повну назву предмету закупівлі (із зазначенням номеру та назви класифікатору ДК 021:2015) Вимагаємо зазначити розділ, пункт, підпункт, абзац, окремі вимоги документації, де зазначено, що необхідно надати витяг з реєстру платників ПДВ, який повинен бути оформлений підписом та печаткою учасника та органу, який видав цей документ. Вимагаємо надати інформацію – в якому неповному обсязі, не зазначена нами марка механізму, обладнання та транспортного засобу. Зазначте розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу вимог документації, до якого конкретного обсягу, повинна відображатися інформація в довідці Додатку 5. Вимагаємо надати інформацію – в якому неповному обсязі, не зазначена нами інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – спеціальність та розряд. Зазначте розділ, пункт, підпункт, абзац, конкретну фразу вимог Вашої документації, до якого конкретного обсягу повинна відображатися інформації в довідці Додатку 6.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення щодо вимоги до закупівлі Капітальний ремонт будівлі музичної школи № 2 за адресою: Донецька область, м Білицьке, вул. Горького, будинок 28 (коригування) за кодом ДК 021- 2015: 45450000-6 . Тендерний комітет Відділу культури і туризму міської ради, уважно розглянувши Вашу вимогу від 30.03.2020р. №34 Ідентифікатор UA-2020-02-18-003098-b.b1 про надання додаткової інформації з невідповідності пропозиції тендерної документації. За розглядом наданої тендерної документації Учасника ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" процесі перевірки було виявлено наступне : Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше). Також відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Повноваження підпису представника учасника, ПІБ якого зазначеного у пояснювальній записці, підсумковій відомості ресурсів та локальному кошторисі не підтверджені документами відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Також Учасником не була надана інформація про зазначену особу у довідці за форму Додатку 6, тобто особа не є працівником Учасника. Відповідно до пункту 9 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» установчий документ юридичної особи (крім державного органу, органу місцевого самоврядування, юридичної особи, яка створена та діє на підставі модельного статуту) викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами, крім випадків заснування юридичної особи). Справжність підписів на установчому документі юридичної особи, викладеному у письмовій формі (крім юридичної особи, створеної на підставі розпорядчого акта державного органу, органу місцевого самоврядування) нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Згідно з пунктом 6 статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується з обов’язковим використанням спеціальних бланків нотаріальних документів, крім рішень, створених на порталі електронних сервісів та підписаних з використанням кваліфікованого електронного підпису, а також інших випадків, передбачених законом. Зазначаємо, що наданий у складі пропозиції сканований оригінал статуту не відповідає вимогам законодавства. Також у складі пропозиції відсутній протокол від 26.06.2017 року №2/2017 про затвердження Статуту Учасника, який підтверджує дійсність Статуту. Згідно Додатку 1 Тендерна (цінова) пропозиція на закупівлю по предмету та Додаток 3 мають містити повну назву предмету закупівлі, яка зазначена у пункті 4.1 розділу І загальні положення, згідно визначеного коду класифікатора предмету закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника за 4 цифрою ДК 021:2015 з вказаним найменуванням товару, робіт чи послуг , відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 року № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до пункту 4.4 Вимог до оформлення документів (ДСТУ 4163:2003) затверджені Наказом Держспоживстандарту України 07.04.2003 N 55 документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи (04), назва виду документа (09) (не зазначають на листах), дата документа (10), реєстраційний індекс документа (11), заголовок до тексту документа (19), текст документа (20), підпис (22). Наданий у складі пропозиції учасника Витяг з реєстру платників ПДВ не відповідає чинному законодавству. Також зазначаємо, що витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Так, витяг був сформований 11.08.2016 року, але на підставі постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 року № 162 було введено банківські рахунки за стандартом IBAN, тобто до витягу мали бути внесенні зміни в частині зніми реквізитів рахунку в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Відповідно підпункту 5.1.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник мав надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Згідно з формою Додатку 5 Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник надав лист №21 від 04.03.2020р., але не вказав інформацію, що вимагалася: у пунктах 2, 8, 12, 13 власної техніки та пунктах 1-20 орендованої техніки. Відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник мав надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Згідно з формою Додатку 6 Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник надав лист №5 від 04.03.2020р. , але не вказав інформацію, що вимагалася: не вказав спеціальність та розряд працівників, що будуть залучені. Зазначаємо, що відповідно до підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник має надати копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. За технічним завданням передбачені на «Капітальний ремонт будівлі музичної школи №2 за адресою: Донецька область, м. Білицьке, вул. Горького, буд. 28.» Коригування код ДК 021-2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи передбачені роботи на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, роботи з монтажу блискавкозахисту та вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні: - копії дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт на висоті понад 1,3 метра; - копії ліцензій на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт з монтажу блискавкозахисту та вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій. Відповідно до підпункту 5.2.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Згідно з частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Замовник звернувся до Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України ( Лист від 20.03.2020 року № 01-24/75) з проханням надати інформацію про осіб за яких ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» вносить єдиний соціальний внесок до Пенсійного фонду України. Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України у відповідь надало лист від 23.03.2020 року №4687/07, у якому зазначено, що страхувальником ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» за лютий 2020 року у «Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів» відображено нарахування заробітної плати по 11 особах.
Статус вимоги: Не задоволено