-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний комплекс НУШ
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2020 16:05 - 24.02.2020 10:00
Вимога
Відхилено
ОСКАРЖЕННЯ
Номер:
aa2fcf82b09742239172f23e35824ae8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.c8
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
18 лютого 2020 року Вами було оголошено про проведення закупівлі Інтерактивного комплексу НУШ (код за ДК за ДК 021:2015: 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя) у кількості 1 комплект та очікуваною вартістю закупівлі товару: 80 000,00 грн. з урахуванням ПДВ.
02 березня 2020 року об 16:33 опубліковано Протокол засідання Тендерного Комітету Замовника № 15 про визнання переможцем учасника ТОВ “Поділля Фінанс”. Не дивлячись на те, що цей учасник запропонував нижчу ціну, його тендерна пропозиція містить ряд недоліків, які не можуть бути проігноровані замовником:
1. У Додатку 1, де вказані вимоги до мультимедійного проектора, ви прописали, що Термін експлуатації лампи мультимедійного проектора - не менше 6500 годин (із додатковим ламповим модулем), тобто, разом з проектором необхідно запропонувати додатковий ламповий модуль, який збільшує термін дії лампи проектора.
ТОВ “Поділля Фінанс” в документі “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, в частині “Пропозиція ТОВ “Поділля Фінанс” вказав, що проектор буде поставлений замовнику без додаткового лампового модуля, чим не виконав вимоги замовника. Оскільки додатковий модуль в пропозиції відсутній, її вартість є нижчою, ніж пропозиція ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” з модулем для проектора.
Таким чином, замовник явно “закрив очі” на невиконання своїх же вимог.
2. У Додатку 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, І. Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Тендерної документації, була вказана вимога, що учасник повинен подати у складі пропозиції Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 (IOS 9001:2015 IDT).
Проте, ТОВ “Поділля Фінанс” не лише проігнорував дану вимогу, але і не пояснив, з посиланням на законодавство, чому не надав потрібного Сертифікату.
3. У Додатку 6 вами були вказані вимоги до забезпечення пропозиції (банківської гарантії). В одному з пунктів вимог прописано: “Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.5. Додатку 5 до оголошення”. Нагадаємо, Додаток 5 містить Форму довідки «Відомості про Учасника», а в п.5 вказується Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі.
ТОВ “Поділля Фінанс” у Відомостях про учасника вказав реквізити АТ “УкрСиббанк”, а банківську гарантію взято у ОТП Банку, що є порушенням вимог замовника, які останній також “не побачив”.
4. У Додатку 3 “Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Тендерної документації” замовником вимагалось надати:
• Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. ТОВ “Поділля Фінанс” такого документу не надав.
• Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ)(виданий по даті не раніше ніж дата публікації оголошення). Учасник ТОВ “Поділля Фінанс” підвантажив до пропозиції оригінал цього витягу, проте виданий від 11.02.2020 року, тоді як закупівля була оголошена 18.02.2020 року.
Вразовующи вище викладене, пропозиція ТОВ “Поділля Фінанс” не відповідає вимогам Тендерної документації ні в технічній часнині (запропоновано не повний перелік товару, що вимагався замовником), ні в документальній (надані не всі документи та не пояснено їх ненадання з посиланням на законодавство).
До того ж, ви вже визнали учасника ТОВ “Поділля Фінанс” переможцем, а він досі не підвантажив оновлену цінову пропозицію, що є порушенням вимог законодавства. До за якою ціною буде закуповуватись товар?
Наполягаємо анулювати Протокол засідання Тендерного Комітету Замовника № 15 про визнання переможцем учасника ТОВ “Поділля Фінанс” та ще раз уважніше передивитись пропозицію цього учасника. У разі ігнорування вимоги ми змушені будемо звернутись до Держаної аудиторської служби України з метою ініціювати перевірку Замовника на предмет дотримання законодавства при проведення закупівель (в тому числі допорогових торгів).
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи) несуть відповідальність згідно із законами України. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Залежно від складу правопорушення винні особи несуть:
кримінальну відповідальність (ст. 191 КК України – заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем; ст. 210 КК України – нецільове використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням; ст. 364 КК України – зловживання службовим становищем; ст. 366 КК України – службове підроблення; ст. 368 КК України – одержання неправомірної вигоди);
адміністративну відповідальність (Ст. 164-14 Порушення законодавства про закупівлі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2020 10:02
Вирішення:
Шановний Учаснику. Ретельніше вивчивши ваше оскарження, Тендерний комітет Олексієво-Дружківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів No 13 Донецької обласної ради повторно ретельно перевірив пропозицію учасника ТОВ «Поділля Фінанс» на ознаки невідповідності пропозиції. Зазначимо, що дана закупівля не підпадає під регулювання Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вартість закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». У оскаржені Ви зазначаєте наступне: «У Додатку 1, де вказані вимоги до мультимедійного проектора, ви прописали, що Термін експлуатації лампи мультимедійного проектора - не менше 6500 годин (із додатковим ламповим модулем), тобто, разом з проектором необхідно запропонувати додатковий ламповий модуль, який збільшує термін дії лампи проектора. ТОВ “Поділля Фінанс” в документі “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, в частині “Пропозиція ТОВ “Поділля Фінанс” вказав, що проектор буде поставлений замовнику без додаткового лампового модуля, чим не виконав вимоги замовника. Оскільки додатковий модуль в пропозиції відсутній, її вартість є нижчою, ніж пропозиція ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” з модулем для проектора. Таким чином, замовник явно “закрив очі” на невиконання своїх же вимог» Учасник пропонує модель проектора з терміном експлуатації лампи мультимедійного проектора - 6500 годин (стандартний режим), замовник вимагав «Термін експлуатації лампи мультимедійного проектора - не менше 6500 годин (із додатковим ламповим модулем)» із додатковим ламповим модулем, тобто потрібно було надати не додатковий модуль до проектора, а запропонувати проектор з терміном експлуатації лампи не менше ніж 6500 годин, у разі якщо запропонована модель проектора у складі тендерної пропозиції є меншою ніж термін експлуатації у 6500 годин потрібно було надати додатковий ламповий модуль. Учасник запропонував проектор з терміном експлуатації лампи у 6500 годин, а отже запропонована модель проектора відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Сертифікати на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 (IOS 9001:2015 IDT) були надані учасником у складі тендерної пропозиції «Сертифікати InFocus.pdf Сертифікати Lenovo V130- 15IKB.pdf Сертифікати SMART.pdf». Зазначимо про те, що, закупівля не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», але замовник згідно ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» має право на звернення у відповідні органи влади на підтвердження інформації наданої учасником у закупівлі або перевірити інформацію, яка надана учасником у відкритих джерелах на достовірність інформації. Також зазначимо, що у тендерній документації до закупівлі є пункт про права замовника. Скориставшись правом на перевірку інформації, замовник провів перевірку інформації, яка доступна у відкритих джерелах. Результат перевірки підтвердив достовірність інформації
зазначеної учасником у тендерній пропозиції. На підтвердження кваліфікації, учасник надав Оновлену Цінову Пропозицію на електрону адресу зазначену у тендерній закупівлі. Зазначимо,що це не порушення жодного Закону України. Отже після повторної ретельної перевірки учасника, Тендерний Комітет зробив висновок, що тендерна пропозиція учасника-переможця задовольняє Замовника як найбільш економічно-вигідна пропозиція, та така, що відповідає усім встановленим вимогам. Замовник відхиляє вимогу учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” і пропонує учаснику-переможцю ТОВ «Поділля Фінанс» підписати договір і виконати свої зобов'язання по поставці товару
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO
Номер:
e494bb0587334daabd915c92f7a52372
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.b7
Назва:
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO
Вимога:
Вимога щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ( ISO 9001:2015 «Системи менеджменту») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-друге, Ви повинні розуміти, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити, час, і грошові ресурси.
І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників. Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: 1) Частиною 1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено: Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено: система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку.
Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок.
Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 15:26
Вирішення:
З тендерної документації не будуть виключені вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Сертифікат ДСТУ IOS 9001:2015
Номер:
7eb2c8260c7744aeb42331f2e588c074
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.a6
Назва:
Сертифікат ДСТУ IOS 9001:2015
Вимога:
Сертифікат ДСТУ IOS 9001:2015 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань, зокрема:
- поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
- стати конкурентоспроможним на внутрішньому та зовнішніх ринках;
- реалізовувати продукцію за світовими цінами;
- налагодити співпрацю з закордонними партнерами (зокрема, щодо отримання інвестицій);
- забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
- запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Тобто, даний сертифікат є більше внутрішнім документом підприємства, він абсолютно ніяк не пливає на якість продукціїї, скоріше покращує менеджмент та організаційні питання всередині господарської структури.
Таким чином не зрозуміло, навіщо для дитячого садочка, який закуповує інтерактивне обладнання, мати документ, що регламентує внутрішню діяльність учасників закупівлі, і ніяк не підтверджує якість товару. Враховуючи вище викладене, просимо даною вимогою не обмежувати конкуренцію та виключити її з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 10:52
Вирішення:
Стосовно Сертифікату на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 ( IOS 9001:2015 IDT) учасники мають змогу надати пояснення спираючись на діюче Законодавство України щодо ненадання у складі тендерної пропозиції вищезазначеного сертифікату.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Про дискримінуючі вимоги
Номер:
3e7e1949272e4e40ac602fbfe5c73f83
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.a5
Назва:
Про дискримінуючі вимоги
Вимога:
Документація містить вимогу: "У випадку подання учасником копій договорів про надання послуг з перевезення вантажу, останньому також необхідно надати копії документів, які підтверджують наявність найманих працівників у контрагента учасника (необхідно надати копії трудових договорів та/або трудових книжок, а також копії документів, які підтверджують право на керування транспортним засобом відповідної категорії). Разом із довідкою про персонал учаснику необхідно надати згоду кожного працівника, зазначеного в цій довідці, на обробку його персональних даних.
З цієї вимоги виходить, якщо учасник користується для перевезення обладнання послугами перевізника "Нова Пошта", то цей перевізник зобовʼязаний надати учаснику дані про своїх працівників, документи на їх прийняття, дозволи на користування транпортом та ще й листи-згоди від цих працівників на обробку персональних даних. Нажать, перевізник "Нова Пошта" не погоджується розголошувати подібну інформацію та надавати її у використання третім особам. Це значить, що учасник, який не має власного транспорту для перевезення, позбавлений можливості прийняти участь у закупівлі. На нашу думку така вимога є дискримінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації замовника. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 09:36
Вирішення:
Кожен учасник має змогу надати пояснення спираючись на діюче Законодавство України, щодо ненадання у складі тендерної пропозиції зазначеної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника
Номер:
9a7c0ec73c7a46308e993cad8ab74893
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.b4
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
Доброго дня. Поясніть будь ласка, на підставі чого ви вимагаєте від учасників:
1. Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 ( IOS 9001:2015 IDT). Цей документ не є обовʼязковим для отримання. Жодними нормативними чи законодавчими актами не вказано, що підприємство зобовʼязане отримати подібний платний документ!
2)Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень. Якщо нерухоме майно в якому зберігається та \ або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця \ громадянина (орендодавця).
Якщо нерухоме майно в якому зберігається та \ або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно також надати копію документу, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно. Документами, що підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно (правовстановлюючий документ) є:
• Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане відповідно до закону одним із таких органів: державним реєстратором, нотаріусом, органом приватизації, органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, БТІ тощо;
АБО
• Витяг або Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
АБО
• Технічний паспорт на нерухоме майно видане відповідно до законодавтва.
Вказані вище документи є лише у власника майна. Щоб підтвердити наявність складського приміщення та взаємовідносин між орендарем і орендодавцем є договір про оренду такого приміщення. Навіщо ви так ускладнюєте процес закупівлі, обмежуєте конкуренцію? Адже у вас допорогові торги... Вимагаємо прибрати з вимог документації дискримінуючі та обмежуючі вимоги, вказані вище. Давайте дотримуватись законодавства!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2020 14:39
Вирішення:
Вимоги змінені не будуть, закупівля проводиться для дитячого закладу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 ( IOS 9001:2015 IDT )
Номер:
95f43b158ddb4d1b9cf8b7081cbaa616
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.b3
Назва:
Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 ( IOS 9001:2015 IDT )
Вимога:
Доброго дня. Шановні відповідальні особи Замовника, у вимогах тендерної документації ви вказали, що учасник повинен надати Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 ( IOS 9001:2015 IDT ) виданий на ім’я учасника торгів, дійсний на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи). А чи знаєте ви, що отримання такого сертифікату коштує від 20 000.00 грн? Подібна сума не мала(( Таким чином, вказуючи цей пункт у своїй документації, ви порушуєте вимоги законодавства стосовно тендерних закупівель, і допорогових закупівель у тому числі. Подібна вимога штучно звужую коло можливих учасників, що свідчить про перевагу конкретному учаснику ще навіть до початку періоду прийому пропозицій.
Враховуючи вище викладене, просимо видалити з вимог пункт про надання Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ IOS 9001:2015 виданий на ім’я учасника торгів, дійсний на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи). Це дасть змогу приймати участь всім бажаючим на умовах рівної конкуренції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2020 12:31
Вирішення:
Доброго дня! Документація буде змінена, виникла технічна помилка.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Про SMART Board SBM680V
Номер:
f1e91017bdae45179250dd8a4c61c30c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.a2
Назва:
Про SMART Board SBM680V
Вимога:
Шановний замовнику, згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", в тендерній документації ви повинні вказати детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому, Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Враховуючи вище викладене, просимо привести тендерну документацію у відповідності з вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 10:54
Вирішення:
Шановний учаснику! Закупівля допорогова, а не відкриті торги...
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення невідповідності, що порушують Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704
Номер:
901b81f360344dcc90ad399c35698a07
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-003074-b.b1
Назва:
Вимога щодо усунення невідповідності, що порушують Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704
Вимога:
Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704 містить типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення в загальноосвітніх навчальних закладах. 1. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети навчальних закладів, враховуючи вимоги новітніх технологій. Цей Типовий перелік забезпечує єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг природничо-математичного напряму та рівні умови здобуття освіти для всіх учнів, визначає загальні та спеціальні вимоги до матеріально-технічного обладнання кабінетів природничо-математичних предметів і є обов'язковим для засобів навчання та навчального обладнання, що будуть закуповуватися після набрання чинності цим наказом, для використання в загальноосвітніх навчальних закладах державної та комунальної форми власності та рекомендаційним для навчальних закладів іншої форми власності. 2. У цьому Типовому переліку терміни вживаються у таких значеннях: блок – сукупність взаємопов’язаних елементів, що виконують певну функцію; гербарій – колекція (зібрання) спеціально зібраних і засушених рослин, призначена для навчальних цілей; 2 засоби навчання – частина обладнання закладів освіти як сукупність матеріальних об’єктів, які використовуються як джерело знань та сприяють організації пізнавальної діяльності і виховному впливу на учнів; інструменти навчальні – ручні та механізовані знаряддя або пристрої (обробні, монтажні, контрольно-вимірювальні, художні, садово-городні), призначені для виконання учнями практичної роботи; карта навчальна – картографічний твір встановленого формату, що побудований в картографічній проекції, узагальнений і виконаний у певній системі умовних позначень зображення поверхні Землі, іншого небесного тіла чи наземного простору з розміщеними на них об’єктами реальної дійсності, зміст якого визначається навчальними програмами; колекція – зібрання однорідних предметів, підібраних за родовими та систематизованих за видовими ознаками, яке використовується як навчально-наочний посібник; комплекс – системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; комплект – набір будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, змістовно пов’язаних між собою та призначених для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети; макет – різновид моделі навчальної, яка є об’ємно-просторовою композицією комплексу структурно взаємопов’язаних окремих об’єктів, що вивчається або використовується в навчально-виховному процесі; меблі – рухоме майно або майно, яке на відміну від нерухомого можна переміщувати і яке використовується як обладнання загального призначення; мікропрепарати – дрібні об’єкти, які важко розпізнати неозброєним оком (цілі організми, клітини та зрізи клітин і тканин рослин, тварин і людини) і які потребують використання електронної та оптичної апаратури; модель навчальна – засіб навчання переважно демонстраційного типу, що спрощено відтворює об’єкт вивчення, якщо його неможливо або складно демонструвати в натуральному вигляді; об’ємне або площинне відображення (копія) об’єкта, процесу чи явища, взаємозв’язків між їх частинами, з більшою або меншою умовністю у відтворенні принципів, властивостей будови та функціонування, що вивчаються чи використовуються в навчально-виховному процесі; муляж – різновид моделі навчальної, який максимально н 3 посуд – порожнисті вироби зі скла, глини, пластмаси, металу та інших твердих матеріалів, призначені для зберігання речовин, лікарських препаратів тощо; таблиця навчальна – друкований листовий наочний посібник, що містить цифровий чи текстовий матеріал, малюнки, графічні зображення для ілюстрації теми чи розділу навчальної програми з розташуванням їх за певною системою і призначений для демонстрації в умовах навчальної аудиторії; технічне завдання – документ, що встановлює основні призначення, показники якості, техніко-економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсягу, стадії розроблення та складу конструкторської документації. 3. Оснащення загальноосвітнього навчального закладу повинно відповідати вимогам: державних освітніх стандартів; необхідності і достатності оснащення освітнього процесу для повної реалізації основних освітніх програм; комплектності і модульності, що дозволяють реалізовувати різні освітні програми, з урахуванням реальних особливостей загальноосвітніх навчальних закладів та основних освітніх програм, різних робочих програм та навчальнометодичних комплексів, напрямів позаурочної діяльності, а також інших потреб учасників освітнього процесу; відповідності санітарно-гігієнічним вимогам, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров'я учнів і охорони праці працівників освітніх установ; універсальності – можливості застосування навчального обладнання для вирішення комплексу завдань у навчальній і позаурочній діяльності, в різних предметних галузях, з використанням різних методик навчання тощо; забезпеченості ергономічного режиму роботи учасників освітнього процесу; узгодженості спільного використання (змістового, функціонального, технологічного, програмного тощо). 4. Комплектація кабінетів природничо-математичних предметів шкільними меблями та навчально-методичними матеріалами здійснюється відповідно до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 14 грудня 2012 року № 1423, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 січня 2013 року за № 44/22576. 4 5. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. 6. Комп’ютерне та мультимедійне обладнання для кабінетів біології, географії, математики, фізики та хімії повинно відповідати вимогам, наведеним у таблиці 1: п. 1.1. таблиці 1. Комплект мультимедійного обладнання. А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водяній основі; мінімальний розмір інтерактивного проекційного зображення активної поверхні дошки – не менше ніж діагональ 77” (195 см) при співвідношенні сторін 4:3 (ширина 156 см, висота 117 см). Розмір проекційного зображення має збігатися з активною поверхнею дошки відповідно до її розмірів та аспектного співвідношення; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або маркера; дотикова технологія дошки повинна підтримувати: не менше 6-ти одночасних дотиків, стандартні функції миші, принаймні лівої та правої кнопок миші у точці дотику до активної поверхні; функцію multi-touch; роздільна здатність позиціонування дотику – не менше ніж 4000×4000 точок; тип інтерфейсу – USB; довжина інтерфейсного кабелю – не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення; підключення дошки до персонального комп’ютера вчителя; гарантія на дошку не менше 3 років Б) Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 2500 ANSI люменів; роздільна здатність проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); аспектне співвідношення 4:3 або 16:9, 16:10; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; проектор повинен комплектуватись підвісом; проектор встановлюється на спеціальному підвісі, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проектора до площини проекції не більше 1 метра; довжина інтерфейсного кабелю - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до портативного комп'ютера вчителя у місці його встановлення; підключення здійснюється до графічного адаптера портативного комп'ютера вчителя; гарантія на проектор не менше 3 -х років; гарантія на лампу проектора не менше 1 -го року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно; підтримує українську мову; має функцію автоматичного оновлення Відповдно до ваших вимог проєктор не є з короткофокусним об’єктивом. Що порушує Наказ Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704 Програмне забезпечення не вказано, що в свою чергу не відповідає Наказу Міністерства освіти і науки України 22 червня 2016 року № 704
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.02.2020 16:50
Вирішення:
Доброго ранку! Закупівля буде змінена.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так