-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
теплообмінник; установки для кондиціювання повітря непобутові, непобутові холодильне та морозильне устаткування (28.25.12-20.00)
Завершена
531 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 145.00 UAH
мін. крок: 0% або 145.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2016 12:18 - 27.11.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо не відповідності учасника-перерможця
Номер:
2975ab775ee74c34a440dbb859494c9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-14-000212-b.a4
Назва:
Щодо не відповідності учасника-перерможця
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що учасник-переможець надав сумнівні документи, а також відповідно до видів господарської діяльності не має права провадити торгівлю кондиціонерами, тобто здійсними їх поставку, оскільки не має відповідного КВЕда. Обгрунтування у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 131216_1.pdf 13.12.2016 13:48
Дата подачі:
13.12.2016 13:48
Вирішення:
За результатами розгляду скарги ТОВ «Сервіс 24» стосовно обрання учасника-переможця по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання, повідомляємо наступне:
Ваші зауваження щодо невідповідності відгуку ФОП Дивнич О.М. та договору купівлі-продажу кондиціонерів №21 від 05.05.2016, наданих в складі тендерної пропозиції ФОП Дяк О.І., по причині того, що в договорі нібито зазначено Дивнич О.М., як громадянин України/фізична особа, а у відгуці, як фізична особа підприємець – не відповідають дійсності. Адже, згідно вищевказаного договору, покупцем виступає ФОП Дивнич О.М., що зазначено у 15 розділі договору (адреса та реквізити сторін), та відображено на відтиску печатки підприємця.
Умовами тендерної документації не встановлено вимог щодо оформлення та змісту договорів на постачання аналогічного товару (наявність специфікацій, умов гарантійних зобов’язань), а також відгуків (наявність номерів та дат).
Основна вимогам: «Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках)».
Тендерний комітет не уповноважений перевіряти законність діяльності ФОП Дяк О.І. на предмет відповідності податковому законодавству.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Дяк О.І. по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання була допущена до оцінки, як така що відповідає вимогам тендерної документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Не відповідність учасника-переможця
Номер:
825ddf2407f1442ab6c1b8523bba3327
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-14-000212-b.a3
Назва:
Не відповідність учасника-переможця
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що учасник-переможець надав сумнівні документи, а також відповідно до видів господарської діяльності не має права провадити торгівлю кондиціонерами, тобто здійсними їх поставку, оскільки не має відповідного КВЕда.
Обгрунтування у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 131216_1.pdf 13.12.2016 13:46
Дата подачі:
13.12.2016 13:46
Вирішення:
За результатами розгляду скарги ТОВ «Сервіс 24» стосовно обрання учасника-переможця по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання, повідомляємо наступне:
Ваші зауваження щодо невідповідності відгуку ФОП Дивнич О.М. та договору купівлі-продажу кондиціонерів №21 від 05.05.2016, наданих в складі тендерної пропозиції ФОП Дяк О.І., по причині того, що в договорі нібито зазначено Дивнич О.М., як громадянин України/фізична особа, а у відгуці, як фізична особа підприємець – не відповідають дійсності. Адже, згідно вищевказаного договору, покупцем виступає ФОП Дивнич О.М., що зазначено у 15 розділі договору (адреса та реквізити сторін), та відображено на відтиску печатки підприємця.
Умовами тендерної документації не встановлено вимог щодо оформлення та змісту договорів на постачання аналогічного товару (наявність специфікацій, умов гарантійних зобов’язань), а також відгуків (наявність номерів та дат).
Основна вимогам: «Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним(-и) відгуком(-а ми), завірену учасником. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках)».
Тендерний комітет не уповноважений перевіряти законність діяльності ФОП Дяк О.І. на предмет відповідності податковому законодавству.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Дяк О.І. по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання була допущена до оцінки, як така що відповідає вимогам тендерної документації, а учасник відповідає кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів розгляду пропозицій
Номер:
c12906926cec4fe7a033e9c7a14dac92
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-14-000212-b.a1
Назва:
Оскарження результатів розгляду пропозицій
Вимога:
«09» грудня 2016 року в 23:51 наші пропозиції буди дискваліфіковані Замовником на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій № 35 від 09.12.2016 через не відповідність Товариства кваліфікаційним критеріям. Серед причин відхилення були зазначені наступні:
1. Завантаження відгуку на поставку кондиціонерів відповідно до договору на сервісне технічне обслуговування з ДП «КМС Україна», що не відповідає аналогічному договору даної закупівлі.
2. Завантаження відгуку на поставку кондиціонерів відповідно до договору поставки з Філією – Одеським управлінням «Державний ощадний банк України» після закінчення періоду подання пропозицій.
Щодо пунку 1. пояснюємо:
Аналогічним даній закупівлі вважаємо договір, відповідно до якого здійснювалася поставка та подальший монтаж кондиціонерів. Так як договором з ДП «КМС Україна» передбачена заміна обладнання, а відповідно поставка нового обладнання та його монтаж, був наданий даний договір. Крім того, відгуком було засвідчено виконання поставок кондиціонерів, що легко підтвердити видатковими накладними.
Щодо пункту 2. пояснюємо:
Системою електронних закупівель передбачена можливість дозавантаження документів після закінчення періоду подання пропозицій. Згідно частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання не приймаються, оскільки електронний майданчик блокує можливість подання учасниками пропозицій після закінчення періоду подання пропозицій. Окремі документи Учасник, пропозиція якого має найнижчу ціну за результатами проведення аукціону, має можливість завантажити до складу документів своєї пропозиції у період розгляду його пропозиції (пакету документів) під час кваліфікації учасників, так як і надати роз'яснення Замовнику у разі виникнення питань щодо поданої пропозиції, так само як і дозавантаження цінової пропозиції за результатами проведення аукціону. Крім того, тендерною документацією Замовника не передбачено відсутність можливості завантажити документи після періоду подання пропозицій.
Частиною 5 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно передбачено, що учасник має право внести зміни до тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, але мається на увазі той факт, що тільки на даному етапі учасники можуть скоригувати свої пропозиції до проведення аукціону, адже на етапі кваліфікації дозавантажувати документи та вносити роз’яснення щодо поданих у складі пропозиції документів може лише той учасник, пропозиція якого мала найнижчу ціну за результатами проведення електронного аукціону та перебуває на стадії «розглядається». Просимо зауважити, що дозавантаження окремого документа не є зміною самої пропозиції учасника, адже самою системою електронних закупівель Prozorro передбачена можливість завантаження документів до складу документів пропозиції на етапі їх розгляду Замовником.
Зазначимо, що протягом всього періоду розгляду пропозицій Замовник жодного разу не звернувся за роз’ясненнями та за номерами телефонів, вказаними Замовником на майданчику електронних закупівель і у тендерній документації, ніхто не брав слухавку.
ТОВ «СЕРВІС 24» надало усі необхідні документи у складі пропозиції, має усю необхідну матеріально-технічну базу та достатній досвід для виконання умов Замовника щодо поставки та монтажу кондиціонерів, але, вочевидь, це не є вирішальним для Замовника фактором при виборі переможця закупівлі.
Зважаючи на абсурдність причин відхилення наших пропозицій, а особливо на специфічність часу дискваліфікації наших пропозицій та визнання переможця майже опівночі з п’ятниці на суботу, адже період оскарження переможця припадає на вихідні дні, ми переконані, що відхилення нашої пропозиції є необґрунтованим, а отже, Замовник не заінтересований у чесній конкурентній боротьбі учасників та цільовому використанні державних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_101216_1.PDF 10.12.2016 02:38
Дата подачі:
10.12.2016 02:38
Вирішення:
За результатами розгляду скарги ТОВ «Сервіс 24» стосовно причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс 24» по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання, повідомляємо наступне:
Згідно вимог п.1 р.ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів.
При цьому, згідно п.1 р.IV тендерної документації встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.12.2016, 12:23.
Відгук ПАТ «Ощадний банк України» від 02.12.2016 №19433 щодо поставки та монтажу кондиціонерів завантажено 02.12.2016 о 16:53 год. (після закінчення кінцевого строку подання тендерної пропозиції (01.12.2016, 12:23).
Згідно ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання не приймаються. Крім того, згідно ч.5 ст.25 учасник має право внести зміни до тендерної пропозиції до закінчення строку її подання. Такі зміни враховуються у разі, якщо вони отримані електронною системою до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Учасником завантажено файл з відгуком ДП «КМС Україна» від 20.09.2016 №15/02-2 щодо постачання ТОВ «Сервіс 24» кондиціонерів в рамках договору №15/08/15 від 15.08.2015. Однак, умовами вищевказаного договору не передбачено постачання кондиціонерів, а лише сервісне та технічне обслуговування обладнання систем вентиляції та кондиціювання, що не відповідає вимогам п.5 р.ІІІ тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії до учасників: не завантажено копію договору щодо постачання аналогічного товару за відгуком ДП «КМС Україна».
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Сервіс 24» по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання була відхилена згідно п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів розгляду пропозицій
Номер:
c609eae800274816a5af50b9bb30b38d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-14-000212-b.a2
Назва:
Оскарження результатів розгляду пропозицій
Вимога:
«09» грудня 2016 року в 23:51 наші пропозиції буди дискваліфіковані Замовником на підставі протоколу розгляду тендерних пропозицій № 35 від 09.12.2016 через не відповідність Товариства кваліфікаційним критеріям. Серед причин відхилення були зазначені наступні:
1. Завантаження відгуку на поставку кондиціонерів відповідно до договору на сервісне технічне обслуговування з ДП «КМС Україна», що не відповідає аналогічному договору даної закупівлі.
2. Завантаження відгуку на поставку кондиціонерів відповідно до договору поставки з Філією – Одеським управлінням «Державний ощадний банк України» після закінчення періоду подання пропозицій.
Щодо пунку 1. пояснюємо:
Аналогічним даній закупівлі вважаємо договір, відповідно до якого здійснювалася поставка та подальший монтаж кондиціонерів. Так як договором з ДП «КМС Україна» передбачена заміна обладнання, а відповідно поставка нового обладнання та його монтаж, був наданий даний договір. Крім того, відгуком було засвідчено виконання поставок кондиціонерів, що легко підтвердити видатковими накладними.
Щодо пункту 2. пояснюємо:
Системою електронних закупівель передбачена можливість дозавантаження документів після закінчення періоду подання пропозицій. Згідно частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання не приймаються, оскільки електронний майданчик блокує можливість подання учасниками пропозицій після закінчення періоду подання пропозицій. Окремі документи Учасник, пропозиція якого має найнижчу ціну за результатами проведення аукціону, має можливість завантажити до складу документів своєї пропозиції у період розгляду його пропозиції (пакету документів) під час кваліфікації учасників, так як і надати роз'яснення Замовнику у разі виникнення питань щодо поданої пропозиції, так само як і дозавантаження цінової пропозиції за результатами проведення аукціону. Крім того, тендерною документацією Замовника не передбачено відсутність можливості завантажити документи після періоду подання пропозицій.
Частиною 5 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» дійсно передбачено, що учасник має право внести зміни до тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, але мається на увазі той факт, що тільки на даному етапі учасники можуть скоригувати свої пропозиції до проведення аукціону, адже на етапі кваліфікації дозавантажувати документи та вносити роз’яснення щодо поданих у складі пропозиції документів може лише той учасник, пропозиція якого мала найнижчу ціну за результатами проведення електронного аукціону та перебуває на стадії «розглядається». Просимо зауважити, що дозавантаження окремого документа не є зміною самої пропозиції учасника, адже самою системою електронних закупівель Prozorro передбачена можливість завантаження документів до складу документів пропозиції на етапі їх розгляду Замовником.
Зазначимо, що протягом всього періоду розгляду пропозицій Замовник жодного разу не звернувся за роз’ясненнями та за номерами телефонів, вказаними Замовником на майданчику електронних закупівель і у тендерній документації, ніхто не брав слухавку.
ТОВ «СЕРВІС 24» надало усі необхідні документи у складі пропозиції, має усю необхідну матеріально-технічну базу та достатній досвід для виконання умов Замовника щодо поставки та монтажу кондиціонерів, але, вочевидь, це не є вирішальним для Замовника фактором при виборі переможця закупівлі.
Зважаючи на абсурдність причин відхилення наших пропозицій, а особливо на специфічність часу дискваліфікації наших пропозицій та визнання переможця майже опівночі з п’ятниці на суботу, адже період оскарження переможця припадає на вихідні дні, ми переконані, що відхилення нашої пропозиції є необґрунтованим, а отже, Замовник не заінтересований у чесній конкурентній боротьбі учасників та цільовому використанні державних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_101216_1.PDF 10.12.2016 02:41
Дата подачі:
10.12.2016 02:41
Вирішення:
За результатами розгляду скарги ТОВ «Сервіс 24» стосовно причин відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс 24» по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання, повідомляємо наступне:
Згідно вимог п.1 р.ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів.
При цьому, згідно п.1 р.IV тендерної документації встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.12.2016, 12:23.
Відгук ПАТ «Ощадний банк України» від 02.12.2016 №19433 щодо поставки та монтажу кондиціонерів завантажено 02.12.2016 о 16:53 год. (після закінчення кінцевого строку подання тендерної пропозиції (01.12.2016, 12:23).
Згідно ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання не приймаються. Крім того, згідно ч.5 ст.25 учасник має право внести зміни до тендерної пропозиції до закінчення строку її подання. Такі зміни враховуються у разі, якщо вони отримані електронною системою до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Учасником завантажено файл з відгуком ДП «КМС Україна» від 20.09.2016 №15/02-2 щодо постачання ТОВ «Сервіс 24» кондиціонерів в рамках договору №15/08/15 від 15.08.2015. Однак, умовами вищевказаного договору не передбачено постачання кондиціонерів, а лише сервісне та технічне обслуговування обладнання систем вентиляції та кондиціювання, що не відповідає вимогам п.5 р.ІІІ тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії до учасників: не завантажено копію договору щодо постачання аналогічного товару за відгуком ДП «КМС Україна».
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Сервіс 24» по закупівлі теплообмінників; установок для кондиціювання повітря непобутових, непобутового холодильного та морозильного устатковання була відхилена згідно п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Не задоволено