• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплект)

Завершена

51 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 255.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2020 11:19 - 21.02.2020 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: e65abf42f5b049a3938285cb70b4d6bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-000924-a.b2
Назва: 1
Вимога:
Лист видається одному учаснику. Все. Epson нікому більше ні напише листа, таки в них правила, тобто за вашіми умовами, в закупівлі зможе прийняти участь лише ОДИН учасник. Усі ознаки того, що Ви прописали тендер під конкретного учасника Звертаю увагу на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наголошуємо, що Замовником здійснюється закупівля з застосування процедури допорогової закупівлі, на яку не розповсюджуються вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" . Умови документації та вимоги до продукції встановлюються Замовником, у тому числі і в частині документально підтвердження можливості поставки відповідного товару
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

1

Номер: aeaa9360eceb459a9ec5ab20c5a6da0d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-000924-a.b1
Назва: 1
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що авторизаційний лист видається одному учаснику. Ви прописали умови під конкретного учасника? Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Вимагаємо убрати дискримінаційну вимоги та не спорювати результати торгів такими умовами, які Ви застосовуєте до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет Замовник розглянув вашу вимогу та повідомляє, що вказана допорогова закупівля здійснюється Замовником відповідно до НАКАЗУ № 10 ВІД 19.03.2019 "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" . Враховуючи вищенаведене, норми Закону України "Про публічні закупівлі" не розповсюджують свою дії та вимоги на вказані закупівлі. Замовником визначені предмет закупівлі, встановлено технічни авимоги та перелік документів щодо якості та закупівлі офіційного обладнання виходячи з власних потреб
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні