• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Торфобрикет

Завершена

1 636 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 182.50 UAH
Період оскарження: 18.02.2020 10:50 - 02.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 94ddaaa8bb804b0dabbb0dc519d079ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-000394-b.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2020 19:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.04.2020 19:26
Автор: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Конопельнюк Юрій Вікторович +380504125282 enik2015@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем, та безпідставне відхилення пропозиції ТОВ"ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"

Номер: fd4334daaaa7441f915a6879de78db04
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-000394-b.b2
Назва: Неправомірне визнання переможцем, та безпідставне відхилення пропозиції ТОВ"ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"
Вимога:
Неправомірне визнання переможцем, та безпідставне відхилення пропозиції ТОВ"ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 пункту 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на вимогу ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» від 26.03.2020р. № 22, ідентифікатор вимоги UA-2020-02-18-000394-b.b2, зареєстрована в ЦБД 26.03.2020р. 1. Абзацом 2 пункту 4 Додатку 2 тендерної документації встановлено, що якість запропонованого товару підтверджується посвідченням якості (або декларація виробника) (відповідно до вимог ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги»). Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Згідно каталогу національних стандартів та кодексів станом на 01.03.2020 року ДСТУ 2042-92 є чинним нормативно-правовим актом (http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/). Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», встановлено принципи, на яких базується державна політика у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Пунктом 2.1 ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги» передбачено обов’язковий прийомний контроль торфопродукції Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості встановленого зразка. У своїй пропозиції Учасник не надав належних пояснень на якій підставі ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» має проводити сертифікацію якості товару згідно ДСТУ 2042-92. Адже, відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Сертифікат відповідності, виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам пункту 2.1. ДСТУ 2042-92, адже даний Держстандарт передбачає, що органом сертифікації є «Укрінспаливо», а не ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Більше того, загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності Учасника взагалі не встановлено терміну дії документа та зберігання товару. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92 та, відповідно, і додатку 2 тендерної пропозиції. В пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі чого сертифікат якості виданий ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» є дійсним. Також, у зв’язку з нечітким відбитком печатки ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у Замовника викликає сумнів у правдивості сертифікату відповідності, який подав учасник ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО». 2. Відповідно до пункту 5 Додатку 2 тендерної документації поставка замовленого товару здійснюється партіями (згідно отриманих замовлень) по кожному закладу освіти Рожищенського району Волинської області спеціально обладнаним транспортом Учасника-переможця з дотриманням умов зберігання та перевезення товару, за заявками та в строки, встановлені Замовником. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» містить слідуючі копії документів: - Договір по наданню послуг зберігання твердого палива від 22.07.2019 року № 22/07 – діє до 22.07.2020 року. - Договір на вантажно-розвантажувальні роботи від 23.07.2019 року № 23/07 – діє до 23.07.2020 року. - Договір оренди транспортного засобу від 12.07.2019 року № б/н – діє до 12.07.2020 року. У зв’язку з відсутністю належних місць для зберігання торфобрикету, майже уся частина товару планувалася поставлятися в заклади освіти Рожищенського району з серпня по грудень 2020 року, коли в ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» будуть завершені терміни дії договорів по наданню послуг зберігання, на вантажно-розвантажувальні роботи та оренди транспортного засобу. Дана ситуація ставить під сумнів вчасну поставку товару у заклади освіти Рожищенського району та несе загрозу зриву початку опалювального сезону. 3. На сьогодні відсутнє законодавче закріплення, а також доктринальне розуміння визначення аналогічного договору. Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме Замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів. На думку Замовника аналогічним договором є договір (двосторонній, або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Представлений ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» аналогічний Договір від 23.05.2019 року № 23/05/1 не може вважатись аналогічним з наступних підстав: - ПП «Максимум-2007», якому постачали брикет, є приватним підприємством. Заклади освіти Рожищенського району – комунальна власність Рожищенської районної ради; - ПП «Максимум-2007» було поставлено лише 130,0 т брикетів паливних торф’яних. У заклади освіти Рожищенського району планується поставити 1060,0 т торфобрикету; - у договорі з ПП «Максимум-2007» термін оплати кожної партії Товару - 100% попередня оплата у безготівковій формі на банківський рахунок Постачальника, на підставі виписаних Постачальником рахунків. У проекті договору на поставку торфобрикету у заклади освіти Рожищенського району зазначено, що розрахунки за отриманий товар проводяться шляхом оплати Покупцем, після пред’явлення Постачальником, накладної на оплату товару у кожен заклад освіти району окремо та зведеної накладної до фінансово-господарської групи відділу освіти та молоді Рожищенської РДА з реєстром накладних в розрізі закладів Покупця, яка має бути надана до фінансово-господарської групи протягом одного робочого дня після одержання товару закладами освіти району, або після підписання Сторонами акта звірки взаємних розрахунків; - ПП «Максимум-2007» товар поставлявся залізничним транспортом навалом у справних відкритих піввагонах з люками. У заклади освіти Рожищенського району можливості поставляти товар залізничним транспортом немає. Товар потрібно поставляти автомобільним транспортом. 4. Щодо подачі документів переможцем закупівлі ДП «Волиньторф» повідомляємо наступне: 4.1. Переглянувши копію статуту ДП «Волиньторф» (нова редакція), затвердженого наказом Міненерговугілля України від 28.09.2018 року № 495, було встановлено, що відповідно до пункту 2.2 предметом діяльності підприємства є: 2.2.1. Добування та алгомерація торфу. 2.2.2. Виробництво торф’яних брикетів. 2.2.3. Оптова торгівля паливом та торфопродукцією. Отже, наявність даних пунктів у Статуті ДП «Волиньторф» підтверджує, що дане підприємство здійснює вид діяльності згідно предмета закупівлі. 4.2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав подати підписаний проект договору. Даний документ ДП «Волиньторф» надало у складі тендерної документації. Про упевненість в чомусь учасників торгів Замовнику не відомо. 4.3. Вивчивши Тендерну документацію ДП «Волиньторф», вважаємо, що Переможець надав вичерпну інформацію щодо кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (дана інформація зазначена у його листі про Технічні вимоги від 06.03.2020 року № 583 та у листі про Тендерну пропозицію від 06.03.2020 року № 570). Отже, жодних підстав для скасування рішення про визнання переможцем ДП «Волиньторф», затверджене протоколом № 60 від 26.03.2020 р. , ідентифікатор вимоги UA-2020-02-18-000394-b.b2, зареєстрована в ЦБД 26.03.2020р., та повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «Закарпатоблпаливо» у тендерного комітету відділу освіти та молоді Рожищенської РДА не має. Враховуючи вище наведене, Замовник вважає вимогу ТОВ «ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО» від 26.03.2020р. № 22, ідентифікатор вимоги UA-2020-02-18-000394-b.b2, зареєстрована в ЦБД 26.03.2020р., безпідставною, надуманою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Розгляд припинено

скарга

Номер: 5031434463614ca79d8712b301035a29
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-18-000394-b.c1
Назва: скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2020 17:37
Опис причини скасування: зміна умов на ринку
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.03.2020 09:41
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 20.03.2020 18:59
Автор: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Конопельнюк Юрій Вікторович +380504125282 enik2015@ukr.net