-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя, а саме: папір А4, кулькові ручки, степлери, маркери, скріпи, біндери, швидкозшивачи,ластики, клій, ножиці,чорнила, бумага для нотаток
детальний опис закупівлі міститься в тендерній документації
Завершена
29 160.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2020 07:16 - 20.02.2020 18:00
Вимога
Вирішена
Не соответствие суммы по результатам аукциона и ценового предложения.
Номер:
1bc97a89d15e4899ae922b62b6a0a75d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-18-000009-a.c1
Назва:
Не соответствие суммы по результатам аукциона и ценового предложения.
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" и " СВИКОМ" выложили на площадке свои предложения на конечную сумму закупки без учета НДС, хотя реальные суммы с учетом НДС гораздо выше. Данными действиями они ввели в обман других участников аукциона и закупщика, что нарушило прозрачность торгов.
"ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не предъявил ПРОПОЗИЦІЮ по результатам аукциона на заявленную сумму.
Требуем признать предложения указанных участников - не соответствующими закупке.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 09:46
Вирішення:
З метою забезпечення прозорості та ефективності використання бюджетних коштів, відкритості та прозорості процесу закупівель товарів на підставі ст2,3 ЗУ "ПРО відкритість використання публічних коштів", ст.42 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні": Виконавчим органам Маріупольської міської ради, комунальним підприємствам - під час реєстрації оголошень для участі в електронних торгах на базі електронної системи закупівель "Prozorro" вказувати очікувану вартість закупівлі, вести торги, визначати переможця, без урахування вартості ПДВ. Комерційна пропозиція переможця оновлена згідно вимог Замовника протягом одного дня
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні