-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Шпаклівки, замазки та розчинники»
«Шпаклівки, замазки та розчинники» ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники. Найменування, опис, кількість, а також всі необхідні технічні характеристики та інші параметри приведені в тендерній документації (Закупка_Шпаклівка_)
Торги не відбулися
189 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2020 16:04 - 20.02.2020 16:30
Вимога
Залишено без розгляду
пояснення
Номер:
76a76fb9043b4e53a165ce79520d64c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-001520-b.a1
Назва:
пояснення
Вимога:
Шановний замовник, просимо Вас ретельно переглянути нашу тендерну пропозицію. На Ваше зауваження стосовно відсутності довідки про складські приміщення та довідки ДПС, в складі нашої тендерної пропозиції є документи піддтверджуючі наявність складських приміщень де вказани адреси приміщень. Стосовно довідки ДПС нами було додано пояснювального листа де вказано строки подання даної виписки.Відповідна довідка була дозагружена в період розгляду нашої пропозиції. На жаль ми не можимо впливати на якісь затримки з органу ДПС. Більш того Ви маєте можливість самостійно перевіряти наявність чи відсутність заборгованості, що неодноразово вже роблять замовники самостійно. Вважаємо, що затримка в надані довідки ссутєво не вплинуло на сам перед економіно вигідну пропозицію та пропонуємо Вам переглянути Ваше рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2020 10:52
Вирішення:
Шановний Учаснику!
КП «Керуюча компанія обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» розглянуто Вашу скаргу. Керуючись Накозом № 10 від 19.03.2019"Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" виключними підставами для дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Відповідно до п. 3.7 однією із вимог до кваліфікації учасників було надати довідку з ДФС про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів (дійсну на момент розкриття тендерних пропозицій).
Всі документи, які вимагаються для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасники повинні надати в електронному (сканованому в форматі .pdf)) вигляді в складі своєї пропозиції до закінчення Аукціону!!! (По даній закупівлі подача тендерної документації відбувалася з 21.02.2020, 8:00 по 25.02.2020, 16:00).
Враховуючи вище викладене ТОВ « Євромета-Регіон» порушили вимоги тендерної документації . Вашу вимогу/скаргу вважаємо безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено