-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Завершена
11 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 59.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 59.30 UAH
Період оскарження:
17.02.2020 14:56 - 19.02.2020 14:46
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3ce30d160b87441397c7906e2af94ab7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-001819-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Чергова корупційна закупівля цього замовника-хабарника! Аргументи відхилення не витримують критики. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, зазначена відповідність стандартам EN( До чого вони в Україні, відомо тільки цьому хабарнику), прописані режими використання з зазначенням експозицій, характерні тільки певній торговій марці одного виробника-корупціонера, зазначена температура зберігання від +5 градусів (Цікаво, якщо буде ширший температурний диапазон зберігання - це погано), зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника, що визнана АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною, вказаний Ph, який характерний тільки одній торговій марці і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Стосовно запропонованого засобу Клінстрім Гель у фасоці 2мл. замість 3 мл. А ви хабарнику подивились, що одна порція засобу Клінстрім гель для гігієнічної обробки -2мл., а вашому "улюбленому " низькопробному засобі- 3 мл. Це мінус вашого засобу, що його треба для одної гігієнічної обробки в 1,5 рази більше! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 15:44
Вирішення:
Шановний Скаржнику, на ваш «крик душі» повідомляємо, що медико-технічні вимоги, які встановлені замовником до предмету закупівлі жодним чином не обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, щоб відповідали встановленим у документації вимогам до закупівлі. Крім того, відповідно п.4 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Наказ ДП «Прозорро» від 19 березня 2019 року №10)», Учасник на етапі періоду уточнення до кінця строку його завершення мав можливість звернутися до Замовника за роз’ясненням щодо вимог до предмету закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушень. З боку ТОВ «ФАРТУНАТ» зазначені звернення/вимога відсутні. Таким чином, надана ТОВ «ФАРТУНАТ» пропозиція повинна була повністю відповідати вимогам Оголошення (документації) в тому числі медико-технічним вимогам до дезінфікуючих засобів. Пропозиція ТОВ «ФАРТУНАТ» не відповідає технічним та якісним вимогам встановлених в документації, про що вказано в протоколі. Зазначені Замовником у вимогах щодо відповідності засобів до Європейських стандартів стандарти EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704 є законними, згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1257 від 23 жовтня 2014 року, наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 176 від 25 червня 2019 року та наказу ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 393 від 05.11.2018 року.
Стосовно запропонованого засобу Клінстрім Гель у фасоці 2мл , про яку економію може йти мова, коли йдеться про фальсифікацію документів, та не виконання Наказів МОЗ, де чітко вказано 4.3.2. Антисептик в кількості не менше 3 мл вливають в заглиблення сухої долоні і енергійно втирають в шкіру рук та зап'ястя протягом 30 с. Та ви ж це прекрасно знаєте, але не можете перенести відхилення своєї пропозиції.
Ну і на останнє, звертаємо вашу увагу на необхідність дотримання професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиску, зловживаючи правами учасника закупівель! Нецензурні безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними. Просимо вас переглянути та дотримуватись Інфолиста МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель». Ваші звинувачення та погрози є не що інше як тиск на замовника заради задоволення власних комерційних інтересів, своїми діями ви принижуєте честь і гідність працівників нашої медичної установи.
Статус вимоги:
Відхилено