-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка , км 16+800- км 31+000
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка , км 16+800- км 31+000
Торги відмінено
518 120 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600 000.00 UAH
Період оскарження:
17.02.2020 10:17 - 22.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
Номер:
2c3110ef798c4d6084095237922c8251
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-000192-b.c2
Назва:
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(на дискримінаційні умови публічної закупівлі).
17.02.2020 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області (надалі – Замовник) на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю робіт: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка , км 16+800- км 31+000» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-17-000192-b) за процедурою відкритих торгів (надалі – Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що 17.02.2020 року затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, (надалі – Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРІС УКРАЇНА ДОРБУД 2» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі.
Проте при підготовці тендерною пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації, які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ТОВ «КАРІС УКРАЇНА ДОРБУД 2» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу перешкоджає участі ТОВ «КАРІС УКРАЇНА ДОРБУД 2» у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 21.03.2020 15:58
- Скарга до АМКУ 21.03.2020 15:58
- Скан-копія платіжного доручення ПУМБ 23.03.2020 11:03
- рішення від 25.03.2020 № 5681.pdf 25.03.2020 18:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2020 15:58
Опис причини скасування:
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі": "Учасник має право відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій".
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.03.2020 12:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.03.2020 18:17
Вимога
Відхилено
вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
4655925bc07a4af19c17224d9b16febd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-17-000192-b.a1
Назва:
вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови необґрунтовані, не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно вимог тендерної документації (п.5 розділу 3) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 85 939 м2
2. Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево піщаної суміші ЩПС 20 – 145 000 м2
3. Влаштування нижнього шару покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 145 000 м2
4. Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 асфальтоукладачем – 145 000 м2
5. Улаштування водоскидних споруд із проїзної частини з поздовжніх лотків зі збірних залізобетонних конструкцій 4 038 м
6. Влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження з використанням установки для забивання стояків – 14 980 м
7. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою – 53,217 км
Згідно ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт виконується відповідно до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації.
Ці будівельні норми застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування (далі – автомобільні дороги). У відповідному ГБН вказано, що встановлюється два види ремонтів:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний.
До капітального ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд належать роботи:
• Земляне полотно та водовідведення згідно з ВБН В.2.3-218-171:
• Дорожній одяг та покриття згідно з ВБН В.2.3-218-186 та ВБН В.2.3-218-008:
• Штучні споруди згідно з ДБН В.2.3-14, ДБН В.2.3-20, ДБН В.2.3-6:
• Дорожні пристрої і облаштування доріг згідно з ДБН В.2.3-4:
• Організація та безпека дорожнього руху згідно з ДСТУ 3587, ДСТУ 4092, ДСТУ 4100. Цій вид робіт включає і огородження та постійної розмітки після капітального ремонту;
• Лінійні будівлі та споруди:
• Проектні, науково-дослідні та інші супутні роботи
Такі види робіт як, огородження та постійна розмітка передбачені як у капітальному та і у поточному ремонті, однак вважаємо, що ці види робіт не є основними, тобто вони виконуються Підрядником/Генпідрядником вже на при кінці робіт, після влаштування дорожнього одягу та покриття, і не можуть бути основним критерієм при виконанні робіт з капітального ремонту. Частіше, для виконання робіт генпідрядником з нанесення розмітки та влаштування металевого бар'єрного огородження залучаються вузькопрофільні організації, як субпідрядники. Вимога Замовника щодо підтвердження Учасником основних видів робіт та об’ємів, в частині: Влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження з використанням установки для забивання стояків – 14 980 м та Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою – 53,217 км є необґрунтованою.
Згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників.
За змістом статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 року №3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами виконаних робіт/наданих послуг та періодом їх виконання (надання), вважаємо, що зазначені умови тендерної документації грубо порушують, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі види робіт як нанесення розмітки та влаштування металевого бар'єрного огородження взагалі не потрібні у Переліку основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник при наданні своєї тендерної пропозиції та вимагаємо відповідні
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка, км 16+800- км 31+000» а саме, у п.5 розділу 3 видалити слова «влаштування металевого бар'єрного огородження огородження з використанням установки для забивання стояків – 14 980 м та Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою – 53,217 км»
У випадку, якщо Замовник з власної ініціативи не усуне порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2020 17:06
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно до ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», роботи з влаштування огородження та дорожньої розмітки входять до складу робіт з капітального ремонту.
Капітальний ремонт необхідно виконувати комплексно по всіх спорудах і елементах дороги, що ремонтуються. Капітальний ремонт виконується відповідно до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації.
До складу проектно-кошторисної документації та відомості обсягів робіт оголошеної закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка, км 16+800- км 31+000» включені роботи з влаштування огородження та дорожньої розмітки. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учаснику необхідно мати досвід виконання основних видів робіт та об’ємів заявлених у закупівлі. Відповідність зазначеній вимозі тендерної документації є ознакою компетентності учасника та передумовою виконання договірних зобов’язань в повному обсязі.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідь на запитання затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №112 від 12.03.2020р.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2020 11:36
Підтвердження вирішення:
Вимогу на умови тендерної документації не задоволено.