-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Мастильні оливи та мастильні матеріали (Олива моторна))
Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Мастильні оливи та мастильні матеріали (Олива моторна))
Торги відмінено
3 906 341.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2016 14:49 - 08.09.2016 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "Газтрон Трейд" за лотом № 7
Номер:
b30183497c2447c5906954bf467d6a6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.a15
Назва:
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "Газтрон Трейд" за лотом № 7
Скарга:
Вих.№ 15/11-1 від 15.11.2016 р.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Урицького, 45, м. Київ-35, 03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Газтрон Трейд»
Україна, 01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, буд. 36, приміщення 45А
Код ЄДРПОУ 40237768
Тел.: +38 (044) 585-42-52
E-mail: office@gaztron.com
Замовник: Філія "БМФ "УКРГАЗПРОМБУД" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
36002, м. Полтава, вул. Кагамлика 33а
Тел. (0532) 51-53-56, (0532) 51-55-91
E-mail: lutcenko-bn@utg.ua, litvinenko-ya@utg.ua
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Газтрон-Трейд» (далі за текстом – Товариство), в особі директора Чуйко Олега Ігоровича, який діє на підставі Статуту, цим повідомляє про наступне.
20 липня 2016 року на електронному торговому майданчику https://smarttender.biz/, що є авторизованим електронним майданчиком, було опубліковане оголошення № 217007 щодо проведення Філією "БМФ "УКРГАЗПРОМБУД" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" (далі за текстом – Замовник) відкритих торгів із предметом закупівлі: Паливо рідинне та газ; оливи мастильні (Мастильні оливи та мастильні матеріали (Олива моторна); код за ДК 021:2015: 09211000-1).
Товариством з обмеженою відповідальністю «Газтрон Трейд» (далі за текстом – Скаржник) було запропоновано до постачання за лотом № 7:
- Олива моторна М-10Г2к в кількості 12000 л, ціною за одиницю 21,50 грн. (без ПДВ),
- Олива моторна М-10 ДМ в кількості 16000 л, ціною за одиницю 21,25 грн. (без ПДВ),
- Олива моторна М-8В в кількості 7000 л, ціною за одиницю 21,25 грн. (без ПДВ);
Загальною вартістю пропозиції 746 750,00 грн. без ПДВ, 896 100,00 грн. з ПДВ.
В протоколі № 105/3-лот № 7 розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2016 р. Замовником було визначено в якості підстави відхилення тендерної пропозиції Товариства наступне:
1) В складі пропозиції Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗТРОН ТРЕЙД" по ЛОТАМ No1, No2, No7 надано банківську гарантію No 2018-3 від 9 вересня 2016 року надана ПАТ «Комерційний банк «Глобус», яка не відповідає вимогам Додатку No6, а саме: - відсутнє МФО банку-гаранта;
2) відсутнє безвідкличне та безумовне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж (не повертати забезпечення тендерної пропозиції), визначених частиною третьою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»;
3) відсутні умови про те, що внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом.
Проте вищезазначене не відповідає чинному законодавству з наступних підстав.
1. Товариством у складі пропозиції за лотом № 7 відповідно до вимог тендерної документації була надана Банківська гарантія № 2018-6 від 09.09.2016 р., надана ПАТ «Комерційний банк «Глобус» (далі за текстом – Банківська гарантія). Банківська гарантія № 2018-3 від 09.09.2016 р. взагалі надавалася в якості забезпечення за іншим лотом.
П. 1 додатку 6 до тендерної документації встановлено, що «Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та умовам цієї тендерної документації.
Законодавчі вимоги щодо оформлення банківських гарантій встановлені в Положенні про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженому Постановою Національного банку України № 639 від 15.12.2004 р. (далі за текстом – Положення). Пунктом 3 Глави 2 Положення визначено, що Гарантія має містити такі реквізити:
назву документа - "Гарантія";
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки, його місцезнаходження;
назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий бо літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора;
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
посилання на тендерну документацію про проведення тендера, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії;
назву бенефіціара, його місцезнаходження;
назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC kod) або номер телекса (зазначається за потребою);
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим;
умови, за яких надається право вимагати платіж;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом;
підпис і відбиток печатки банку-гаранта або електронні цифрові підписи.
Всі вищезазначені умови є в наявності в наданій Банківській гарантії, отже, вона є такою, що відповідає нормам чинного законодавства, та вимога Замовника щодо обов’язкової наявності коду МФО в тексті гарантії є такою, що суперечить чинному законодавству.
2. Також, пунктом 6 Розділу 1 Положення передбачено, що «Якщо в гарантії немає прямого застереження про її відкличність вона є безвідкличною». Окрім того, в преамбулі Банківської гарантії чітко визначено, що Банк-Гарант приймає на себе безумовні, безвідкличні зобов’язання, а п. 4.2. Додатково встановлює, що Гарантія є безвідкличною. Та п. 6.1. Банківської гарантії встановлює, що «Термін сплати грошових коштів відбувається протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Бенефіціара».
Щодо відсутності зобов’язання Банка-гаранта сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж (не повертати забезпечення тендерної пропозиції), визначених частиною третьою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», маємо зазначити, що п. 12.3. Банківської гарантії передбачено, що «з усіх інших питань, що не передбачені цією Гарантією, Банк-Гарант, Бенефіціар та Принципал керуються чинним законодавством України». Та чинним законодавством, як саме відзначив Замовник, частиною 3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що
«Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією».
Відповідно, вимоги частини 3 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» виконуються Банком-Гарантом відповідно до п. 12.3 Банківської гарантії, тож надана Банківська гарантія містить у себе зобов’язання щодо виконання ч. 3 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», та твердження Замовника щодо відсутності такого зобов’язання є безпідставним.
3. Щодо відсутності в Банківській гарантії умов про те, що внесення змін до тексту банківської гарантії здійснюється за письмовим погодженням між принципалом, бенефіціаром та банком-гарантом, зазначаємо, що п. 8.1. наданої Банківської гарантії визначає, що «Зміни та доповнення до цієї Гарантії можуть вноситись Банком-гарантом виключно в письмовій формі за погодженням з Бенефіціаром». Та порядок внесення принципалом змін до умов гарантії законодавчо встановлений у вищезазначеному Положенні.
Відповідно, вважаємо, що надана Банківська гарантія повністю відповідає вимогам чинного законодавства, та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газтрон Трейд» є безпідставним та таким, що порушує права Товариства.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що переможцем закупівлі за лотом № 7 обране ТОВ «Трейдингова компанія Інгус», якою також була надана Банківська гарантія, яка не відповідає вимогам додатку № 6 до тендерної документації (а саме – відсутній МФО банка-гаранта), проте це не стало причиною для відхилення тендерної пропозиції переможця, хоча тендерна пропозиція ТОВ «Трейдингова компанія Інгус» є істотно вищою (980 000,00 грн. з ПДВ), ніж тендерна пропозиція ТОВ «Газтрон Трейд» (896 100,00 грн. з ПДВ). Таким чином, Замовником порушені основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням».
Абз. 2 п. 2 ст. 18 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» встановлює, що «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю».
10 листопада 2016 року Замовником було опубліковане Повідомлення № 105/4 – Лот № 7 про намір укласти договір від 09.11.2016 р. Відповідно, термін оскарження триває до 19.11.2016 р. включно.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись нормами чинного законодавства, прошу:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Визнати Протокол Замовника Філії "БМФ "УКРГАЗПРОМБУД" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" № 105/4-лот № 7 від 09.11.2016 р. та обрання переможцем закупівлі № 217007 за лотом № 7 ТОВ «Трейдингова компанія Інгус» протиправними.
3. Визнати Протокол Замовника Філії "БМФ "УКРГАЗПРОМБУД" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" № 105/3-лот № 7 розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2016 р. та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газтрон Трейд» закупівлі № 217007 за лотом № 7 протиправними;
4. Розглянути пропозицію ТОВ «Газтрон Трейд» згідно вимог чинного законодавства.
Додатки:
- Платіжне доручення № 290 від 08.11.2016 р.
- Цінова пропозиція по лоту № 7 вих. № 09/09-47 від 09.09.2016 р.
- Цінова пропозиція ТОВ «Трейдингова компанія «Інгус» по лоту № 7 № 611 від 03.11.2016 р.
- Протокол № 105/3-лот № 7 розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2016 р.
- Протокол № 105/4-лот № 7 розгляду тендерних пропозицій від 09.11.2016 р.
- Повідомлення № 105/4 – Лот № 7 про намір укласти договір від 09.11.2016 р.
- Банківська гарантія № 2018-6 від 09.09.2016, надана ПАТ «Комерційний банк «Глобус».
- Банківська гарантія № 3251/16-ТГ/3 від 09.09.2016 р., надана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень».
Директор ТОВ «ГАЗТРОН ТРЕЙД» О.І. Чуйко
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Газтрон трейд (Лот 7) 15.11.2016.pdf 15.11.2016 13:27
- Платіжне доручення Лот 7.pdf 15.11.2016 13:27
- Проп. лот7.PDF 15.11.2016 13:27
- Цінова пропозиція ІНГУС по Лоту №7 (за результатами аукціону).pdf 15.11.2016 13:27
- 105_Протокол розгляду Газтрон Лот 7 відхилення після акціону _Учасник 3.pdf 15.11.2016 13:27
- 105_Протокол розгляду ІНГУС Лот 7 акцепт після акціону.pdf 15.11.2016 13:27
- 105_Повідомлення про намір укласти договір ІНГУС Лот 7 після акціону.pdf 15.11.2016 13:27
- Гарантія Лот 7.pdf 15.11.2016 13:27
- 3251_3_ІНГУС_Гарантія_09_09_16.pdf 15.11.2016 13:27
- про прийняття № 1561 від 18.11.16+лист замовнику.pdf 18.11.2016 17:28
- про резолютивну частину рішення № 1826 від 01.12.16.pdf 02.12.2016 18:44
- про суті № 1826 від 01.12.16.pdf 06.12.2016 20:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2016 13:28
Дата прийняття рішення по скарзі:
06.12.2016 20:57
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d062f520fd8e4dcf8cb1f77e0c63d829
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.b14
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.11.2016 21:00
- Протокол № 105/1-вх від 20.10.2016 року 12.11.2016 21:00
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 12.11.2016 21:00
- Протокол № 105/1 - лот № 1,2,3,5 від 20.10.2016 року 12.11.2016 21:01
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 12.11.2016 21:01
- Копія листа з ПАТ КБ Приватбанк від 27.10.2016 12.11.2016 21:01
- Тендерна документація 12.11.2016 21:01
- Копія звернення щодо уточнення інформації 12.11.2016 21:02
- Платіжне доручення 12.11.2016 21:02
- про прийняття № 1542 від 16.11.16+лист замовнику.pdf 16.11.2016 20:36
- про резолютивну частину рішення № 1827 від 01.12.16.pdf 02.12.2016 18:43
- про суті № 1827 від 01.12.16.pdf 06.12.2016 20:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2016 21:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
06.12.2016 20:55
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про державні закупівлі"
Номер:
b39bae32f6f042ef805b48ea22f06525
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.c5
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про державні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 21:50
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 21:50
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 21:50
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 21:50
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 21:50
- Тендерна документація 29.10.2016 21:51
- Платіжне доручення 29.10.2016 21:51
- від 02.11.2016 1336+ Запит до публікації.pdf 02.11.2016 17:45
- про резулютивну частину рішення 1555.pdf 17.11.2016 20:12
- від 17.11.2016 1555 до публікації.pdf 22.11.2016 20:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 21:51
Дата прийняття рішення по скарзі:
22.11.2016 20:36
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
72c39c7921f9429d91bbc77d4eaf38a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.b2
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 21:27
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 21:27
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 21:27
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 21:28
- Тендерна документація 29.10.2016 21:28
- Платіжне доручення 29.10.2016 21:28
- Скарга 29.10.2016 21:28
- від 02.10.2016 1343 до публікації.pdf 02.11.2016 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 21:29
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:59
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
20cdadb7bc4644fbb39df105c2da68da
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.a8
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 22:06
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 22:06
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 22:06
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 22:07
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 22:07
- Тендерна документація 29.10.2016 22:07
- Платіжне доручення 29.10.2016 22:07
- від 02.11.2016 1342 до публікації.pdf 02.11.2016 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 22:08
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:56
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
ec5c215087b74265bfdf96bd1531ff58
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.a3
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 21:34
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 21:34
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 21:34
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 21:35
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 21:35
- Тендерна документація 29.10.2016 21:35
- Платіжне доручення 29.10.2016 21:35
- від 02.11.2016 1341 до публікації.pdf 02.11.2016 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 21:36
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:55
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
93510f899a4646efb273101b897634d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.a4
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 21:44
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 21:44
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 21:44
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 21:44
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 21:44
- Тендерна документація 29.10.2016 21:45
- Платіжне доручення 29.10.2016 21:45
- від 02.11.2016 1340 до публікації.pdf 02.11.2016 17:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 21:45
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:54
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
820ade76e1664ed4a6d476a98e7e464d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.c7
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 22:01
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 22:01
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 22:01
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 22:01
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 22:01
- Тендерна документація 29.10.2016 22:01
- Платіжне доручення 29.10.2016 22:02
- від 02.11.2016 1339 до публікації.pdf 02.11.2016 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 22:02
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:52
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга згідно до статті 18 Зкону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
daeec779e30243748c02b47071182143
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.c6
Назва:
Скарга згідно до статті 18 Зкону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 21:56
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 21:56
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 21:56
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 21:56
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 21:57
- Тендерна документація 29.10.2016 21:57
- Платіжне доручення 29.10.2016 21:57
- від 02.11.216 1338 до публікації.pdf 02.11.2016 17:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 21:58
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:50
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
5a0d01d607bc4ac69f3e8217598fbc94
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-20-000287-b.c1
Назва:
Скарга відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Прошу прийняти скаргу до розгляду
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.10.2016 20:48
- Протокол № 105/5 від 06.10.2016 року 29.10.2016 20:48
- Протокол № 105/1 від 20.10.2016 року 29.10.2016 20:48
- Протокол № 105/2 від 27.10.2016 року 29.10.2016 20:48
- Тендерна документація 29.10.2016 20:49
- Платіжне доручення 29.10.2016 20:49
- Оголошення про проведення відкритих торгів 29.10.2016 20:49
- від 02.11.2016 1337 до публікації.pdf 02.11.2016 17:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2016 20:50
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.11.2016 17:48