-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09210000-4 Мастильні засоби (мастильні оливи)
джерело фінансування власні кошти
Завершена
1 275 284.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 376.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 376.42 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 16:47 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга №87 від 27.03.2020 р.
Номер:
12b13fee56cf4a6eab1d74684ef7adb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003306-c.b4
Назва:
Скарга №87 від 27.03.2020 р.
Скарга:
Ми подаємо скаргу з вимогою відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з численними порушеннями Закону України "Про публічні закупівлі", як з боку Замовника так і з боку ТОВ "БСТ-АВТО".
Текс скарги міститься у додатках.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 7 стр.1.jpg 27.03.2020 18:01
- Протокол № 7 стр.2.jpg 27.03.2020 18:01
- Протокол № 7 стр.3.jpg 27.03.2020 18:01
- Протокол на директора стр.1.jpg 27.03.2020 18:01
- Протокол на директора стр.2.jpg 27.03.2020 18:01
- Скарга стр.1.jpg 27.03.2020 18:01
- Скарга стр.2.jpg 27.03.2020 18:01
- Скарга стр.3.jpg 27.03.2020 18:01
- Скарга стр.4.jpg 27.03.2020 18:01
- Платіжне доручення (1).pdf 27.03.2020 18:01
- рішення від 31.03.2020 № 6108 + лист Замовнику.pdf 01.04.2020 09:24
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 27.03.2020 № UA-2020-02-14-003306-c.b4.pdf 15.04.2020 21:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2020 № 7354.pdf 17.04.2020 16:47
- рішення від 16.04.2020 № 7354.pdf 22.04.2020 21:00
- Пояснення.docx 07.04.2020 17:25
- Пояснення оливи.pdf 07.04.2020 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.03.2020 18:01
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2020 09:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2020 21:01
Вимога
Відхилено
Невідповідність кількості предмета закупівлі
Номер:
ac360b716ddd4e76bc0a95a079d559d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003306-c.c3
Назва:
Невідповідність кількості предмета закупівлі
Вимога:
День добрий.Просимо вас привести у відповідність кількість предмета закупівлі,що вказано в Додатку №4 та Додатку№1 (№ п/п 1 та п/п №2).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2020 13:12
Вирішення:
Шановний учасник! Зміни вносити не доцільно
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Термін поставки
Номер:
9c5452409c1e49d696624a16c4bd6fc4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003306-c.a2
Назва:
Термін поставки
Вимога:
Просимо вас розглянути можливість зміни п.п.5.1. "Поставка товарів Учасником здійснюється партіями впродовж 2020 року у строк протягом 1-го дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника."А саме:просимо строк поставки до 2-х днів з моменту отримання заявки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2020 13:04
Вирішення:
Замовник не має наміру закупити всю кількість товару відразу. Поставка планується частинами (партіями) протягом 2020 року. Строк поставки товару протягом строку більшого ніж строк вказаний в тендерній документації має ризик зупинки автотранспорту Замовника. Основним видом діяльності підприємства Замовника є збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів та рідких нечистот, діє підприємство на території м. Полтави, і зупинка спецтранспорту підприємства хоча б на одну добу може призвести до катастрофічних наслідків у місті Полтаві. Тому, з метою недопущення зупинки спецтранспорту підприємства Замовника пропонується строк поставки товару в один день. В додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги» у пункті 3 вказано на можливість поставки товару з 8.00 до 16:00 протягом 1-го робочого дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Склад у Полтаві
Номер:
260fae40c7d940fb842ccc5c134991fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003306-c.a1
Назва:
Склад у Полтаві
Вимога:
День добрий.
Просимо видалити вимогу "1.2 Довідка у довільній формі із зазначенням інформації про наявність/відсутність складу в м. Полтава",оскільки дана вимога лише обмежує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2020 13:01
Вирішення:
Замовник не має наміру закупити всю кількість товару відразу. Поставка планується частинами (партіями) протягом 2020 року. Строк поставки товару протягом строку більшого ніж строк вказаний в тендерній документації має ризик зупинки автотранспорту Замовника. Основним видом діяльності підприємства Замовника є збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів та рідких нечистот, діє підприємство на території м. Полтави, і зупинка спецтранспорту підприємства хоча б на одну добу може призвести до катастрофічних наслідків у місті Полтаві. Тому, з метою недопущення зупинки спецтранспорту підприємства Замовника пропонується строк поставки товару в один день. В додатку № 1 до тендерної документації «Технічні вимоги» у пункті 3 вказано на можливість поставки товару з 8.00 до 16:00 протягом 1-го робочого дня з моменту отримання заявки на постачання товару від замовника. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Відхилено