-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Візки спеціальні для операторів (колеса 8 точок з'єднання)
Завершена
3 197 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 987.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 987.50 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 16:42 - 27.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо конструктивних особоливостей комплекуючих візків
Номер:
0547b6c533294296b3b9a515a95556aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003278-c.b2
Назва:
Вимога щодо конструктивних особоливостей комплекуючих візків
Вимога:
Прораховуючи вартість виробництва візків, я зіштовхнувся з наступним моментом — в тендерній документації чітко прописані вимоги до коліс на візки таким чином, що на території України ми можемо замовити ці колеса тільки у однієї фірми. Доречно вказати, що саме умова по кількості точок з'єднання на ободі колес вказана в назві тендеру.
Ось ця умова:
- обода колес мають бути виготовлені методом штамповки з листової сталі товщиною не менше 1,5мм і з’єднані між собою не меньше ніж в 8 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
В першу чергу дивує те, що саме конструктивна особливість ободу колеса вказана в тендерній документації, а не вимоги по навантаженню та експлуатаційні характеристики, на які повинно бути розраховане колесо.
Важливо підкреслити, що саме ця характеристика колеса не вказана в описах у жодного з трьох постачальників, до яких я звертався. Ось посилання:
https://cascoo-ukraina.prom.ua/p983812812-koleso-povorot-rolik.html
https://www.blickle.com.ua/Модель/LE-VE-125R-275842
https://products.tente.com/ru-ua/3370dvr125p62.html
Кожне з цих колес має дуже близькі єксплуатаційні характеристики. Кожна модель колеса має від виробника гарантію, яка необхідна згідно тендерної документації. При запиті на колесо, яке б задовольняло вимогу по кількості точок кріплення на ободі, виявилось, що такі колеса має лише один виробник - Вblickle в особі ТОВ ТД “Складська техніка”.
Це означає, що характеристики комплектуючих для візків прописані під одного виробника, тобто замовник в особі АТ “Укрпошта” виписав умови так, що обмежив конкуренцію.
Вимагаю прибрати умову по кількості кріплень на ободі колеса, оскільки це жодним чином не впливає на експлуатаційні можливості деталі, а лише обмежує можливість забезпечити конкурентну пропозицію потенційним учасникам тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 12:09
Вирішення:
Описана у тендерній документації конструкція колес необхідна Замовнику для:
- підвищення рівномірності розподілу навантаження між точками з'єднання половинок обода;
- зниження навантаження на окремі точки з'єднання половинок обода, за рахунок розподілу загального навантаження на більшу кількість точок з'єднання;
- зниження значень деформації половинок обода під впливом як статичних, так і динамічних навантажень;
- збільшення рівномірності фіксації шини на ободі.
Покращення вказаних вище характеристик призведе до збільшення терміну служби колеса, стійкості до пошкоджень елементів обода від динамічних навантажень, зниженні рівня вібрації при русі.
Тому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вважаємо обгрунтованими, а вимоги до товару такими, що жодним чином не обмежують конкуренцію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо конструктивної особливості комплектуючих до візків.
Номер:
63a3986b7ac742d4ba76e505375c3872
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003278-c.b1
Назва:
Вимога щодо конструктивної особливості комплектуючих до візків.
Вимога:
Прораховуючи вартість виробництва візків, я зіштовхнувся з наступним моментом — в тендерній документації чітко прописані вимоги до коліс на візки таким чином, що на території України ми можемо замовити ці колеса тільки у однієї фірми. Доречно вказати, що саме умова по кількості точок з'єднання на ободі колес вказана в назві тендеру.
Ось ця умова:
- обода колес мають бути виготовлені методом штамповки з листової сталі товщиною не менше 1,5мм і з’єднані між собою не меньше ніж в 4 точках методом пресування ободів з вкладеною шинкою.
В першу чергу дивує те, що саме конструктивна особливість ободу колеса вказана в тендерній документації, а не вимоги по навантаженню та експлуатаційні характеристики, на які повинно бути розраховане колесо.
Важливо підкреслити, що саме ця характеристика колеса не вказана в описах у жодного з трьох постачальників, до яких я звертався. Ось посилання:
https://cascoo-ukraina.prom.ua/p983812812-koleso-povorot-rolik.html
https://www.blickle.com.ua/Модель/LE-VE-125R-275842
https://products.tente.com/ru-ua/3370dvr125p62.html
Кожне з цих колес має дуже близькі єксплуатаційні характеристики. Кожна модель колеса має від виробника гарантію, яка необхідна згідно тендерної документації. При запиті на колесо, яке б задовольняло вимогу по кількості точок кріплення на ободі, виявилось, що такі колеса має лише один виробник - Вblickle в особі ТОВ ТД “Складська техніка”.
Це означає, що характеристики комплектуючих для візків прописані під одного виробника, тобто замовник в особі АТ “Укрпошта” виписав умови так, що обмежив конкуренцію.
Вимагаю прибрати умову по кількості кріплень на ободі колеса, оскільки це жодним чином не впливає на експлуатаційні можливості деталі, а лише обмежує можливість забезпечити конкурентну пропозицію потенційним учасникам тендеру.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 12:05
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
19.02.2020 12:06