-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура
Торги не відбулися
1 680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 800.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 16:40 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
4d6cd6b353274211be732ba5fede48e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.b8
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Неправомірне призначення переможця закупівлі, порушення законодавтва при визначенні переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (СВ) 20.doc 19.03.2020 16:31
- Скан Переможця.PDF 19.03.2020 16:31
- Скан платіжного доручення.jpeg 19.03.2020 16:31
- UA-2020-02-14-003270-c ч.2.pdf 19.03.2020 16:31
- Скарга до АМКУ.pdf 19.03.2020 16:31
- UA-2020-02-14-003270-c ч.1.pdf 19.03.2020 16:31
- рішення від 23.03.2020 №5392+лист замовнику.pdf 23.03.2020 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2020№6744.pdf 09.04.2020 16:30
- рішення від 08.04.2020№6744.pdf 13.04.2020 15:18
- Скан Пояснення на лист АМКУ.PDF 02.04.2020 15:05
- Пояснення на лист АМКУ від 23.02.2020 № 20-29-03-3644.doc 02.04.2020 15:05
- Скан Рішення АМКУ.PDF 16.04.2020 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2020 16:34
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.03.2020 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.04.2020 15:19
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.04.2020р. № 6744-р/пк-пз та скасування рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ “ВЕЛТЕК БІЛДІНГ”
Вимога
Є відповідь
ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
f8ba440792044272a5d72a799be23d24
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.c5
Назва:
ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Вважаємо, що відповідно до протоколу №7 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради від 11.03.2020 року ТОВ "ВЕЛТЕК БІЛДІНГ" було неправомірно визначено переможцем згідно наведених у додатку підстав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Про неправомірне визнання переможцем.docx 12.03.2020 01:22
- Скрин шот на сайте 100Вт.png 12.03.2020 01:29
Дата подачі:
12.03.2020 01:31
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто та на перше питання повідомляємо, що стосується родруківки з офіційного сайту https://sungi.com.ua/fonar/#fonari по світильнику консольного вуличного LED 100 Вт, який не відповідає вимогам тендерної документації повідомляємо наступне.
Крім того, на сьогоднішній день порядок оформлення, подання та дослідження електронних роздруківок з сайту досі не врегульовано на законодавчій базі.
Тобто, інформація, яка міститься на веб-сайті в мережі Інтернет, не є підтвердженням, що є оригіналом електронного доказу.
В зв’язку з чим, Замовник не вважає роздруківку Учасника з Інтернет – сторінки по світильнику консольного вуличного LED 100 Вт доказом того, що даний товар не відповідає тендерній документації Замовника.
Також, звертаємо вашу увагу на те, що у складі тендерної пропозиції Учасника завантажений паспорт на запропонований товар, який завірений печаткою виробника, що дає на право Замовнику вважати, що даний товар відповідає заявленим технічним характеристикам.
На друге питання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Виходячи зі змісту п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас ч. 2 ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація.
Також, замовник може самостійно зазначати у тендерній документації щодо вимог до тендерних пропозицій Учасників, а також конкретизує, які документи повинні бути підзагружені обов’язково, а які ні, при цьому не порушуючи вимог діючого законодавства України.
Отже, в тендерній документації Замовником встановлено право, а не обов’язок у наданні учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі на письмове погодження з формальними (несуттєвим) помилками.
Відповідно до вище викладеного, передбачається, що учасником були завантажені документи, які не порушують вимоги тендерної документації Замовника, а також що стосується в першу чергу технічних і якісних вимог до предмета закупівлі.
Тобто, при визначення переможця процедури ТОВ “Велтек Білдінг” Замовник керувався нормами чинного законодавства, що передбачає закупівлю за такими принципами, як максимальна економія та ефективність (ч. 1 ст. 3 Закону).
На третє питання щодо відсутності сертифіката відповідності на світильник консольний вуличний LED 65Вт повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 15.01.2015 р., сертифікат відповідності є не єдиним документом, який підтверджує відповідність. До таких документів також віднесено декларацію про відповідність, протокол випробувань, звіт, висновок, свідоцтво чи будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності товару.
Відповідно до вище викладеного, тендерним комітетом було взято до уваги декларацію про відповідність до світильника консольного вуличного LED 65Вт, який відповідає вимогам технічних регламентів.
А отже, вимогу учасника щодо неправомірного визнання переможця по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю Світильники та освітлювальна арматура (ДК 021:2015 - 31520000-7) (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 65Вт) відхилити в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Прошу надати розяснення щодо тендерної документації
Номер:
beb2f0a4d22c486f8cc9d666f5c9beb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.b7
Назва:
Прошу надати розяснення щодо тендерної документації
Вимога:
Доброго вечора! Прошу дати розяснення з приводу Тендерної документації. Відподно до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Також, відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; - В ВАШОМУ ВИПАДКУ ВИ ПРОПИСАЛИ ІНСТРУКЦІЮ, АЛЕ ЗАРАЗ ЗМІНЮЄТЕ УМОВИ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; - ТАКОЖ ВАМИ ПОРУШЕНІ ВАШІ Ж УМОВИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМАНТАЦІЇ (НЕ ВИСТАЧАЄ СЕРТИФІКАТУ НА 65 Вт- зараз не корректно за Вашої строни писати, що Вам достатньо тіх документів, які прикріпив Учасник-переможець. Якщо умова прописана, що цей сертифікат має бути, то він має бути!)
Відповідно до ч. 2 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. ЗМІНИ ВНОСИТИ ВИ ПОВИННІ БУЛИ В ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ І В РОЗУМНІ ТЕРМІНИ, ЩО ЗАЗНАЧЕНІВ ЗАКОНІ УКРАЇНИ, А НЕ ПІСЛЯ АУКЦІОНУ ВИ НА СВІЙ РОЗСУД ВИРІШУЄТЕ,ЩО ПРОПИСАНІ ВАМИ Ж ВИМОГИ МОЖУТЬ БУТИ НЕ ВИКОНАНІ.
ВКОТРЕ НАГОЛОШУЮ, ВІДНЕСІТЬСЯ ДО ТОРГІВ СЕРЙОЗНО, ПОСИЛАЮЧИСЬ НА ЧИННЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2020 17:19
Вимога
Є відповідь
Про неправомірне визнання переможцем
Номер:
719d9b319b8c4df1a08b0381729d4d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.b4
Назва:
Про неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вважаємо, що відповідно до протоколу №7 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради від 11.03.2020 року ТОВ "ВЕЛТЕК БІЛДІНГ" було неправомірно визначено переможцем з підстав, наведених у супровідній документації (доданому файлі Про неправомірне визнання переможцем.docx).
Просимо Вас звернути увагу на вищезазначені помилки та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВЕЛТЕК БІЛДІНГ" за невідповідністю вимогам тендерної документації.
У разі не виконання нашої вимоги, а саме не відхилення ТОВ "ВЕЛТЕК БІЛДІНГ" ми будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Про неправомірне визнання переможцем.docx 11.03.2020 18:07
Дата подачі:
11.03.2020 18:07
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто та на перше питання повідомляємо, що видаткова накладна № 49 від 20.09.2019 року ТОВ "ВЕЛТЕК БІЛДІНГ" відповідає п. 2.4. Положенню про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Мінфіном від 24.05.1995 № 88. Також, повідомляємо, що первинний документ здійснюється із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов’язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм (форма видаткової накладної офіційно не затверджена).
Що стосується відсутності печатки на видатковій накладній, повідомляємо, що дана копія первинного документу була належним чином завірена директором даного підприємства та є підтвердженням вимогам тендерної документації Замовника.
На друге питання щодо відсутності сертифіката відповідності на світильник консольний вуличний LED 65Вт повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 15.01.2015 р., сертифікат відповідності є не єдиним документом, який підтверджує відповідність. До таких документів також віднесено декларацію про відповідність, протокол випробувань, звіт, висновок, свідоцтво чи будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності товару.
Відповідно до вище викладеного, тендерним комітетом було взято до уваги декларацію про відповідність до світильника консольного вуличного LED 65Вт, який відповідає вимогам технічних регламентів.
На третє питання що стосується вимоги, яка вказана в тендерній документації Замовника: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (у т.ч. збирання, зберігання і поширення)», а Учасником надано Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ персональних даних повідомляємо наступне.
В п. 1 розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовник мав на увазі, що при наданні Учасником Довідки в довільній формі на обробку персональних даних повинен керуватись нормами законодавства про захист персональних даних та Додатком 6 до тендерної документації.
При розгляді та опрацюванні тендерним комітетом тендерної пропозиції Учасника було встановлено, що документ, який завантажив Учасник, а саме Лист – згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідає вимогам Додатку 6 до тендерної документації Замовника.
На четверте питання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Виходячи зі змісту п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас ч. 2 ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація.
Також, замовник може самостійно зазначати у тендерній документації щодо вимог до тендерних пропозицій Учасників, а також конкретизує, які документи повинні бути підзагружені обов’язково, а які ні, при цьому не порушуючи вимог діючого законодавства України.
Отже, в тендерній документації Замовником встановлено право, а не обов’язок у наданні учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі на письмове погодження з формальними (несуттєвим) помилками.
Відповідно до вище викладеного, передбачається, що учасником були завантажені документи, які не порушують вимоги тендерної документації Замовника, а також що стосується в першу чергу технічних і якісних вимог до предмета закупівлі.
Тобто, при визначення переможця процедури ТОВ “Велтек Білдінг” Замовник керувався нормами чинного законодавства, що передбачає закупівлю за такими принципами, як максимальна економія та ефективність (ч. 1 ст. 3 Закону).
А отже, вимогу учасника щодо неправомірного визнання переможця по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю Світильники та освітлювальна арматура (ДК 021:2015 - 31520000-7) (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 65Вт) відхилити в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
fcccccb01fce47e6af36c51483ba07f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.b6
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
1) Відсутня довідка про вартість чистих активів Учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасника (є лише фінансовий звіт та квитанція). ЯКЩО ВИ ПРОПИСАЛИ В ТД, ЩО УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ ДОВІДКУ, ТО ЦЕ ПОВИННА БУТИ ДОВІДКА! ВИ НЕ В ПРАВІ НА СВІЙ РОЗСУД ТЕПЕРЬ ВИРІШУВАТИ, ЧИ МОЖЕ ЗАМІСТЬ ДОВІДКИ БУТИ ФІНАНОВИЙ ЗВІТ! ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ МОЖЕ БУТИ ЯК ДОДАТОК, АЛЕ ДОВІДКА ПОВИННА БУТИ!!!! 2) Відсутнє складі пропозиції в довільній формі письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника. Прошу детально ознайомитись з документами обраного переможцем Учасника та не порушувати умови ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (СВ) 20 — копия.doc 17.03.2020 10:11
Дата подачі:
17.03.2020 10:11
Вимога
Є відповідь
Учасник подав не всі документи, які були в запиті Тендерної документації
Номер:
a0629d7696c448cdb8f2b808aa9dfc29
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.b3
Назва:
Учасник подав не всі документи, які були в запиті Тендерної документації
Вимога:
1) Відсутня довідка про вартість чистих активів Учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасника (є лише фінансовий звіт та квитанція).
2) Відсутнє складі пропозиції в довільній формі письмове погодження з формальними (несуттєвими) помилками, вказаними у цій тендерній документації та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції учасника.
Прошу детально ознайомитись з документами обраного переможцем Учасника та не порушувати умови ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2020 17:25
Вирішення:
Вашу вимогу розглянуто та на перше питання повідомляємо, що тендерним комітетом при опрацюванні тендерної пропозиції Учасника, було встановлено, що ТОВ “Велтек Білдінг” завантажено Фінансовий звіт мікропідприємства за Формою № 1-мс балансом на 31.12.2019 року, який був взятий до уваги Замовником, що автоматично підтверджує Довідку про вартість чистих активів Учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасника.
На друге питання повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним.
Виходячи зі змісту п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас ч. 2 ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація.
Також, замовник може самостійно зазначати у тендерній документації щодо вимог до тендерних пропозицій Учасників, а також конкретизує, які документи повинні бути підзагружені обов’язково, а які ні, при цьому не порушуючи вимог діючого законодавства України.
Отже, в тендерній документації Замовником встановлено право, а не обов’язок у наданні учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі на письмове погодження з формальними (несуттєвим) помилками.
Відповідно до вище викладеного, передбачається, що учасником були завантажені документи, які не порушують вимоги тендерної документації Замовника, а також що стосується в першу чергу технічних і якісних вимог до предмета закупівлі.
Тобто, при визначення переможця процедури ТОВ “Велтек Білдінг” Замовник керувався нормами чинного законодавства, що передбачає закупівлю за такими принципами, як максимальна економія та ефективність (ч. 1 ст. 3 Закону).
А отже, вимогу учасника, щодо подання Учасником не всіх документів по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю Світильники та освітлювальна арматура (ДК 021:2015 - 31520000-7) (світильник консольний вуличний LED 100Вт та світильник консольний вуличний LED 65Вт) відхилити в повному обсязі”.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Дискримінаційні технічні умови
Номер:
fe8ecc5ab0f5438aa9878b38cccdfa52
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-003270-c.c1
Назва:
Дискримінаційні технічні умови
Скарга:
Доброго дня! В загальних вимогах 2, світильник 65 Вт. в пункті 10, вказано світлова віддача не менше 130 Лм./Вт. при цьому вказується не менше 64 світлодіода, що є дискримінаційною вимогою, кількість світлодіодів ніяк не впливає на енергетичну ефективність світильника, наприклад світлодіоди СREE, номінальною потужністю 6 Вт. можуть забезпечити такий рівень ефективності навіть при 12 світлодіодах на платі, а дешевих світлодіодів потужністю 1 Вт. навіть при 64 шт. не забезпечать такої ефективності.
В технічних вимогах , світильник 100 Вт. пункт 16 та пункт 24 , прямо суперечать один одному, так в пункті 24 написано розміри не МЕНШЕ мм 619*242*67, а в пункті 16 вказано максимальна площа проекції, на яку діє вітер, м. кв. - 0,12. А, згідно пункту 24 маємо не менше 0,149, просимо пункт 24 викласти в редакції НЕ БІЛЬШЕ 619*242*67. Аналогічно в світильнику 65 Вт. пукт 25 просимо викласти ; НЕ БІЛЬШЕ 395*125*85.
Вимагаємо скасувати вимогу; (не менше 64 Світлодіода), та розміри світильників "не менше", не бажання замовника прислухатись до жодного зауваження, говорить тільки про те, що тендерним комітетом створені дискримінаційні технічні умови, які приводять до обмеження круга учасників та штучному створенню умов для перемоги конкретної компанії.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 26.02.2020 10:58
- Рішення від 28.02.2020 № 3855.pdf 28.02.2020 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.02.2020 11:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.02.2020 17:28