• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Метеорологічна станція типу RCM 500 NT (або еквівалент)

Завершена

8 964 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 820.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2020 15:53 - 12.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 9e5451ac57804a5dbb2a03b9375717b1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-001846-b.a2
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Скарга у вкладенні !
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2020 21:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.04.2020 21:02
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Інкос лайн", ТОВ ІНКОС-ЛАЙН 380508038574 webcombats@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога на дії Замовника!!!

Номер: a043695eb5fd4451b1576199e667c143
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-001846-b.a1
Назва: Вимога на дії Замовника!!!
Вимога:
ВИМОГА щодо дій Замовника «14» лютого 2020 року Комунальна корпорація "Київавтодор" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2020-02-14-001846-b, Метеорологічна станція типу RCM 500 NT (або еквівалент)/RCM 500 NT Weather Station (or equivalent). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — ТД), ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подати тендерну пропозицію. 23.03.2020 року внаслідок проведення прекваліфікації Учасників процедури закупівлі, тендерну пропозицію ТОВ «Інкос Лайн» було відхилено у зв`язку з наступним: Відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме: 1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено довідку про досвід постачання аналогічних товарів, в якій вказана недостовірна інформація стосовно суми виконаного договору,що не відповідає вимогам підпункту 1.3.1 пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. 2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику не було розміщенолист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи. Учасник надав довідку з поясненням, що з 2014 року працює згідно модального статуту. Згідно постанови КМУ від 27.03.2019 року № 367 «портал електронних сервісів повинен забезпечувати формування за єдиним алгоритмом цифрового коду модельного статуту, що дає змогу ідентифікувати автоматичними засобами редакцію модельного статуту, на підставі якого діє товариство з обмеженою відповідальністю», учасник повинен завантажити свій модальний статут до «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та отримати код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів. Відповідно до цього, учасник не надав документ для підтвердження,що не відповідає вимогам підпункту 2.1. пункту 2 «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)» розділу «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» пункту 1.1 додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. 3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено технічні характеристики на метеорологічну станцію в яких зазначений датчик стану дорожнього полотна (пасивний) IRS31Pro-UMB-08 LufftGmbH, у якого відсутній показник вимірювання концентрації солі – г/м.кв., що не відповідає технічним вимогам пункту 2.2. Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (не дозволяє визначити кількість внесеного реагенту під час проведення обробки, який є одним із значимих показників ефективності проведення обробки) тендерної документації. Скаржник вважає дане відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інкос Лайн» безпідставним та незаконним та висуває наступні доводи: 1) Відповідно до умов пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен подати довідку про досвід постачання аналогічних товарів. ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» було виконано умови пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та подано довідку про досвід постачання аналогічних товарів. При поданні данної довідки було допущено технічну помилку, а саме було помилково в довідці вказано суму - 231 600,00 грн з ПДВ, а потрібно було 231,600. Відповідно до п.5.1. Розділу 5 тендерної документації: «При розгляді пропозицій, тендерний комітет вважатиме формальними (несуттєвими) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущенна очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності та встановити, що така помилка не навмисна». Оскільки до Довідки додано Договір з видатковою (першоджерело інформації) та відгук, враховуючи ці три документи можливо безпосередньо встановити інформацію щодо суми договору, і відповідно вважати суму 231 600,00 опискою або не суттєвою помилкою. Так, як умовами тендерної документації передбачено, що технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущенна очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію яка відповідає дійсності та встановити, що така помилка не навмисна, отже, враховуючи надану ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» документацію в якій чітко прописані суми, можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності та засвідчує факт того, що помилка допущена ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» не навмисно, так як сума 231,600 підтверджується наданими - Договором, довідкою та відгуком, у яких чітко видно вартість Товару (Предмету закупівлі). 2) п. 17 ч.1 ст.1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено, що установчий документ юридичної особи - установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо. Відповідно до п. 16 ч. 2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості Єдиного державного реєстру містять інформацію щодо виду установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо) та установчий документ, а також цифровий код модельного статуту (якщо модельний статут є багатоваріантним). ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» було зареєстровано 28.10.2014 року, номер запису: 1 065 102 0000 019408 (Виписка ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» додається), і починаючи з моменту свого заснування та станом на сьогодні ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» діє на підставі модельного Статуту. Відповідно до ч.8.ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» модельний статут товариства є багатоваріантним та передбачає можливість обрання різних його редакцій, у тому числі редакції "за замовчуванням", яка формується з положень, рекомендованих Кабінетом Міністрів України. Відповідно до п.6. ч. 1 ст. 8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» портал електронних сервісів забезпечує формування за визначеним алгоритмом цифрового коду модельного статуту, що дає змогу ідентифікувати автоматичними засобами редакцію модельного статуту, на підставі якого діє юридична особа (якщо модельний статут є багатоваріантним). Відповідно до п. 2 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 березня 2019 р. № 367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», а саме: «товариства з обмеженою відповідальністю, які на момент набрання чинності цією постановою діяли на підставі модельного статуту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1182 “Про затвердження модельного статуту товариства з обмеженою відповідальністю”, і до 18 червня 2019 р. не перейшли на діяльність на підставі власного статуту або модельного статуту, затвердженого цією постановою, з 18 червня 2019 р. вважаються такими, що перейшли на діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого цією постановою, шляхом обрання варіантів “за замовчуванням”» враховуючи ці положення, а також те, що ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» власний статут не затверджувало, самостійно на модельний Статут затверджений постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 березня 2019 р. № 367 не переходило, отже модельним статутом ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» є модельний статут, затверджений постановою Постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 березня 2019 р. № 367, який не є багатоваріантним. Так як, чинним законодавством України не передбачено цифрового коду модельного статуту для підприємств, які діють на підставі модельного Статуту на який вони самостійно не переходили, отже і цифровий код модельного статуту у ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» відсутній. Крім цього, ч. 16 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачає, що відомості Єдиного державного реєстру містять інформацію щодо виду установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо) та установчий документ, а також цифровий код модельного статуту (якщо модельний статут є багатоваріантним). Відповідно до данних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які розміщено на офіційному сайті https://usr.minjust.gov.ua/ (Print Screen з данних сайту додається до скарги) та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія Витягу додається до скарги) ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» діє на підставі модельного статуту при цьому цифровий код модельного статуту відсутній, отже ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» діє на підставі не багатоваріантного модельного Статуту, а на підставі модельного Статуту затвердженого Постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 березня 2019 р. № 367. Враховуючи вище викладене, ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» не може мати цифрового коду модельного статуту, так як статут ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» не є багатоваріантним, а згідно чинного законодавства України для такого виду Статуту цифровий код модельного статуту не передбачений. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ІНКОС ЛАЙН» відповідає умовам тендерної документації. 3)Згідно пункту 2.2 Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник просить вказати: «Датчик стану дорожнього покриття (пасивний) з відкритим протоколом передачі даних. В комплект входить робочий кабель довжиною не менше 30 м. та датчик стану покриття. Повинен надавати наступну інформацію: - статус і температуру покриття; Статус покриття: Сухо, волого, мокро, текуча вода, слизько. Діапазон температури не гірше від -40°C до +60°C, точність не гірше ±0.2°C, крок вимірювання не більше 0,1°C - товщину водяної плівки Діапазон вимірювання не гірше 0-7 мм, точність не гірше ± 0,1 мм. - концентрацію солі Одиниця вимірювання - %, діапазон не гірше від 0 до 100%, точність не гірше ±15 %, крок вимірювання не більше 1%, або Одиниця вимірювання – г/м2, діапазон не гірше від 0 до 250 г/м2, точність не гірше ±15 %, крок вимірювання не більше 1 г/м2 - температуру замерзання Діапазон температури замерзання не гірше від -20°C до 0°C, точність не гірше ±15 %, крок вимірювання не більше 0,1°C Отже, Замовник дає можливість вибору одиниці вимірювання концентрації солі, а саме: Одиниця вимірювання - %, діапазон не гірше від 0 до 100%, точність не гірше ±15 %, крок вимірювання не більше 1%, або Одиниця вимірювання – г/м2, діапазон не гірше від 0 до 250 г/м2, точність не гірше ±15 %, крок вимірювання не більше 1 г/м2 Тому, враховуючи альтернативу вибору, яка була надана самим Замовником відповідно до умов тендерної документації, ТОВ "Інкос Лайн" вибрав одну з одниць вимірювань, а саме: Одиниця вимірювання - %, діапазон від 0 до 100%, точність ±15 %, крок вимірювання 1%. (Технічні характеристики додаються). Враховуючи вище викладене, можна засвідчити факт відсутності порушень пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з боку ТОВ «ІНКОС ЛАЙН», отже відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Інкос Лайн» є незаконним, а навмисні дії Замовника, які призвели до відмови в кваліфікації ТОВ «Інкос Лайн» є неправомірним згідно чинного законодавства. Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні дії Замовника тендерна пропозиція ТОВ “Інкос Лайн” була навмисно відхилена. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, що до аукціону було допущено дві компанії, які подали свої пропозиції з ідентичним предметом закупівлі одного й того ж виробника. Це свідчить про те, що у разі продовження процедури закупівлі буде порушено законодавство України у сфері публічних закупівель, що переслідує на меті , максимальну економію бюджету України та коштів платників податків. Замовник ГРУБО порушує законодавство у сфері публічних закупівель, а саме Закон України "Про публічні закупівлі", що передбачає: "добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників, максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням". Вимагаємо: У зв’язку з порушенням законодавства України «Про Публічні закупівлі» вимагаємо повернути ТОВ «Інкос Лайн» на кваліфікацію, а у разі неможливості повернути ТОВ «Інкос Лайн» на кваліфікацію відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3, 16, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника повернути компанію ТОВ “Інкос Лайн” на кваліфікацію, а у разі неможливості повернути на кваліфікацію - Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник з технічних причин торгівельного майданчика уповноваженого органу не може повернути процедуру на період кваліфікації. Ця можливість буде функціонувати після рішеня Антимнопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено