• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

послуги дитячих таборів - послуги дитячих закладів з організації оздоровлення та відпочинку – дитячі путівки

Торги відмінено

7 182 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 910.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2020 15:53 - 17.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на встановлені у тендерній документації дискримінаційні умови

Номер: c0074c5af4e240f8a88944b06d59e10a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-001849-b.b2
Назва: Скарга на встановлені у тендерній документації дискримінаційні умови
Скарга:
Обгрунтування незаконності та неправомірності прийнятого замовником рішення викладено у скарзі, що додається.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2020 09:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.04.2020 21:10
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2020 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Дії передбачені рішенням АНКУ виконано
Автор: ТОВ Прибрежний, Панфьоров Ігор Володимирович +380553730753 pribrezhnyj2000@ukr.net http://pribregniy.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: b4f20c8a93ab40dd84dcaa65994e6a97
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-001849-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановні посадові особи замовника! Зазначення в документації області знаходження закладу оздоровлення є дискримінацією учасників, які знаходяться в інших областях України, які не вказані у вашій тендерній документації. Це питання уже неодноразово розглядалося органом оскарження, про що винесені відповідні рішення, одне з яких додається. Просимо усунути вказані дискримінаційні умови, щоб усі заклади, які знаходяться на узбережжі Чорного моря могли взяти участь у закупівлі, що ви проводите. У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, згідно з ч. 4 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» можна зробити висновок, що дискримінацією є обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників, обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель або встановлення Замовником вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Водночас, що з боку Замовником торгів не було допущено жодного порушення принципів закупівель (в тому числі недискримінації учасників), оскільки вся необхідна інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах. Крім того, відповідно до умов, що визначені в Тендерній документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Таким чином, твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності. Вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря (Одеська область) є обґрунтованою, враховуючи попередній досвід надання послуг, кліматичні умови, ефективність оздоровлення та багато інших чинників. Також, рішення про встановлення місця надання послуг з оздоровлення було прийнято На виконання завдань визначених Територіальною Угодою між КМДА та ОПОП у м. Києві «Київською міською радою профспілок» зазначених в розділ 7 п.3, та Постанови президії ОПОП у м. Києві «Київської міської ради профспілок» № П-67-6 від 21.01.2020р. Зазначена вимога не є вибірковою для певних учасників, а є загальною для всіх учасників. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900 дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ч. 2 ст. 21 "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;". Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тендерний комітет визначаючи вимогу щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря (Одеська область) посилався на властивості кліматичних та інших умов Чорного моря саме на території Одеської області. Слід також зазначити, що встановлення Замовником місця надання послуг на території Одеської області не дискримінаційною умовою, оскільки відповідно до інформації яка наведена в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, на території Одеської області зареєстровано 51 закладів відповідного типу.
Статус вимоги: Відхилено