-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень Луцького педагогічного коледжу з урахуванням потреб маломобільних груп населення за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, 36 (за ДК 021:2015 (СРV) 45400000-1 – Завершальні будівельні роботи)
Послуга - поточний ремонт приміщень Луцького педагогічного коледжу з урахуванням потреб маломобільних груп населення за адресою: м. Луцьк, проспект Волі, 36
Завершена
199 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 992.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 992.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 15:22 - 19.02.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога до документації
Номер:
a657aa01b6b44f37b77c9f41f63038b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-002754-c.c1
Назва:
Вимога до документації
Вимога:
Додаток № 2. Пнукт 6. Учасник у довідці повинен підтвердити наявність не менше 7 (семи) працівників робітничих професій. Для підтвердження наявності персоналу Учасник надає штатний розпис або завірені належним чином копії трудових договорів (не менше 50%). - дискримінація учасника , щодо мінімалізаціїї кількості працівників . - Прошу змінити.
Пункт 7. Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки Учасник надає копії документів, які підтверджують права власності на неї. Заперечення : надавши довідку заданої форми Виконавець тим самим підтверджує наявність іструменту.
Пункт 8. 8. Оригінали або завірені належним чином копії договорів (з усіма додатками та додатковими угодами, що є їх невід’ємними частинами) про надання за останні 5 років аналогічних послуг та оригінали або завірені належним чином копії актів приймання-передачі на весь об’єм наданих послуг за договорами, що підтверджують факт надання послуг. Аналогічними послугами є проведення ремонтів приміщень, будинків чи будівель. Також надаються оригінали листів-відгуків від контрагентів. Для чого всі договри за останні 5 років??? Якщо для підтвердження аналогічних договорів достатньо і двух! Прошу змінити.
До додатку 3. Договір.
пунткт 4.10 документів, що засвідчують якість використаних матеріалів; відомостей лабораторного та геодезичного контролю; - зазначте, які саме лабораторні дослідження та геодезичний контроль необхідно буде зробити Виконавцю, або усуньте це з Договору.
Пункт 8.2. Виконавець під час надання послуг, забезпечує надання Замовнику завірені копії (підписом, печаткою) Постачальником сертифікатів якості, технічних паспортів, накладних, інших документів на будівельні матеріали, конструкції, обладнання, устаткування що поставляються ним і використовуються під час надання послуг згідно цього договору. Виконавець забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, конструкцій, обладнання, устаткування, що поставляються ним, сертифікатам якості, специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, які засвідчують їх характеристики та якість. По перше на території України можна купити лише сертифіковані товари. По друге в даній закупівлі необхідно виготовити сходи , поясніть яким чином надати на них сертифікат? Прошу внести поправки та зміни.
Пункт 9.3. Якщо Замовник просить Виконавця видалити особу, яка є працівником Виконавця, зазначивши при цьому причини, Виконавець зобов'язаний виконати вимоги Замовника. - Прошу надати перелік причин і зазначити їх в Договорі, які є підставою для видалення працівника Виконавця.
10.4. Після закінчення надання послуг по цьому договору і передачі їх Замовнику, Виконавець несе відповідальність за якість наданих послуг та можливості їх використання Замовником. Гарантійний термін якості наданих Виконавцем послуг без їх руйнування, аварій тощо на об'єкті (які виникли не з вини Замовника) та використання Замовником результатів цих послуг, складає 5 (п’ять) років. Відлік гарантійного терміну на послуги, надані Виконавцем за цим договором, розпочинається з дати підписання Замовником актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в. Гарантія якості поширюється на все, що становить результат наданих послуг. - Надайте обгрунтування чи розрахунок для вибору такого гарантійного терміну на Поточний ремонт даного приміщення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2020 21:46
Вирішення:
Відповідно до п. 12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень учасник звертається з вимогою, в якій обов’язково зазначає:
- підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
- зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування.
Нижче подаємо відповіді щодо необґрунтованості вимог викладених у скарзі по кожній з них:
Відповідь на вимогу № 1 щодо Додатку № 2. Пункт 6, викладену у скарзі – Скаржником необґрунтовано, в чому саме полягає дискримінація учасника.
Відповідь на вимогу № 2 щодо Додатку № 2. Пункт 7, викладену у скарзі – Роз’яснюємо, що для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки Учасник надає копії документів, які підтверджують права власності на неї або право користування.
Відповідь на вимогу № 3 щодо Додатку № 2. Пункт 8.8., викладену у скарзі – Замовник не вимагає надання усіх без винятку аналогічних договорів, укладених за останні 5 років, встановлено лише термін укладення аналогічних договорів.
Відповідь на вимогу № 4 щодо Додатку № 3. Пункт 4.10, викладену у скарзі – У п. 4.10. Договору вимагається надання відомостей лабораторного та геодезичного контролю, якщо його проведення передбачено нормативно-правовими актами. При виконанні зазначених у технічній документації ремонтних робіт його проведення не вимагається.
Відповідь на вимогу № 5 щодо Додатку № 3. Пункт 8.2, викладену у скарзі – Виконавець під час надання послуг, забезпечує надання Замовнику завірених копій (підписом, печаткою) Постачальником сертифікатів якості, технічних паспортів, накладних, інших документів на будівельні матеріали, конструкції, обладнання, устаткування, що поставляються ним і використовуються під час надання послуг згідно цього договору. Виконавець забезпечує відповідність якості будівельних матеріалів, конструкцій, обладнання, устаткування, що поставляються ним, сертифікатам якості, специфікаціям, державним стандартам, технічним умовам, які засвідчують їх характеристики та якість.
Якщо товар не підлягає сертифікації, надається копія довідки про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Відповідь на вимогу № 6 щодо Додатку № 3. Пункт 9.3, викладену у скарзі – Причини видалення працівника пов’язані з порушенням даним працівником вимог нормативно-правових актів, інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки, а також, особистої безпеки працівників.
Відповідь на вимогу № 7 щодо Додатку № 3. Пункт 10.4, викладену у скарзі – Відповідно до норм цивільного господарства виробник (виконавець) забезпечує належну роботу/якість (застосування, використання) продукції/послуг, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором.
На підставі вищевикладеного, керуючись Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", затвердженою наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, Комітет по допороговим закупівлям Луцького педагогічного коледжу вирішив відхилити вимогу, як необґрунтовану.
Статус вимоги:
Відхилено