-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна територіальної громади міста Запоріжжя
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 14:18 - 25.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації нас як учасника закупівлі № UA-2020-02-14-002210-c
Номер:
1973f84c748e4fb0b852c3d1caec56fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-002210-c.b4
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації нас як учасника закупівлі № UA-2020-02-14-002210-c
Вимога:
ВИМОГА
14 лютого 2020 року Тендерним комітетом Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради було опубліковане оголошення № закупівлі UA-2020-02-14-002210-c, ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна територіальної громади міста Запоріжжя).
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 10.03.2020 року, зазначено 3 (три) причини відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та не відповідає умовам тендерної документації.
Ознайомившись з вищевказаним протоколом ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» не погоджується з даним рішенням та просить Тендерний комітет Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради звернути увагу на наступне.
Відповідно до статті 3 Закону – закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Аналізуючи причини відхилення нашої пропозиції повідомляємо наступне:
1. Першою причиною відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено, що замість документів про проведення повірки вимірювальних приладів, були подані свідоцтва про калібрування, які на думку Тендерного комітету є неналежними документами та не підтверджують відповідність нашого підприємства кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Належні нам види засобів вимірювальної техніки не відносяться до категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року №374, вимоги до них не встановлено у відповідних технічних регламентах на засоби вимірювальної техніки, тому належні нам віддалеміри не підлягають повірці в експлуатації.
Також з 01.07.2019 року виключено поняття і вид діяльності «повірка на добровільних засадах» відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо імплементації актів законодавства Європейського Союзу у сфері технічного регулювання», тому повірка цих віддалемірів на добровільних засадах не передбачена.
Для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, визначеної ст. 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме для визначення параметрів будівель і споруд належні нам віддалеміри калібруються.
Підтвердження вищезазначеної інформації є відповідь ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» на наш лист №19 від 11.03.2020 р.
2. По-перше, хочемо зазначити, що інженер з технічної інвентаризації Титов І.І. віднесений до працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимоги до якого зазначені п.3.1 додатку 1 до тендерної документації, а саме а) не менш, як одного інженера з технічної інвентаризації, який пройшов професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримав кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» і має стаж роботи за фахом не менше 6 років (учасник подає сканкопії: чинного сертифікату інженера з технічної інвентаризації, наказу про призначення його на посаду або угоди/контракту). Згідно наведених вимог були подані чинний кваліфікаційний сертифікат спеціаліста, наказ про його призначення на посаду та диплом про професійну освіту, зазначеної вказівки у тендерній документації щодо трудової книжки не було.
По-друге, інженер з технічної інвентаризації Титов І.І. працює в штаті ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР» за сумісництвом, підтвердженням цього є прикріплена до нашої пропозиції сканкопія Наказу (розпорядження) про прийняття на роботу №7-К від 09.08.2018 р.
Згідно п. 1.1 ст. 1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58, встановлено, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Згідно з абз. 7 п. 2.14 ст. 2 Інструкції №58 запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом. Тому повідомляємо, що трудова книжка даного працівника не має зберігатись на нашому підприємстві і потреби внесення запису до трудової книжки у працівника немає.
3. Третьою причиною відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено, що нами, як переможцями аукціону не була подана оновлена цінова пропозиція. Зазначаємо наступне: вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено розміщення учасником на сайті електронної системи закупівель оновленої цінової пропозиції після проведення аукціону.
Усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, не можна вважати частиною тендерної пропозиції, приймати до розгляду.
Замовник може розглядати лише ті документи учасника, які той подає на вимогу ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі».
Усі інші документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції, не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати.
Оновлена цінова пропозиція – це не частина тендерної пропозиції і в замовника відсутні законні підстави для відхилення. Замовник, згідно із Законом, вимагає від учасника лише документи, передбачені статтею 17 для переможця. Крім цього, у частині 1 статті 30 Закону передбачені виключні підстави для відхилення учасника. Замовник не має права самостійно встановлювати причини відхилення.
Крім того, хочемо зазначити, що електронною системою закупівель нас, як учасника торгів, не було визнано електронною системою закупівель як учасника-переможця, як це зазначено Замовником у тендерній документації.
ДОДАТКИ:
1. Сканкопія Листа вих. №19 від 11.03.2020 р. ТОВ «КОМПАНІЯ «НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР».
2. Сканкопія Листа вих. №15-09-02/51 від 12.03.2020 р. ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 10.03.2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.03.2020 16:43
- Лист ТОВ КОМПАНІЯ НАДІЙНИЙ ПАРТНЕР.pdf 13.03.2020 16:43
- Лист ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».pdf 13.03.2020 16:43
- відповідь.pdf 18.03.2020 17:04
Дата подачі:
13.03.2020 16:43
Вирішення:
ВІДМОВЛЕНО У ЗАДОВОЛЕННІ ВИМОГИ
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА привести ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ у відповідність до Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі».
Номер:
ed60bb9b668d4f7ba9ae5ba3eb0e38bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-002210-c.b3
Назва:
ВИМОГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА привести ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ у відповідність до Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі».
Вимога:
ВІДПОВІДНО ДО Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі»:
П. 2. Тендерна документація повинна містити:
п.п. 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
п.п. 4) кількість товару та місце його поставки;
п.п. 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
ДОДАТОК 3 -ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ – не містять наведених відомосте та унеможливлюю підготовку ПРОПОЗИЦІЇ добросовісними УЧАСНИКАМИ.
ВИМОГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА привести ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ у відповідність до Статті 22. Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду.pdf 20.02.2020 14:14
Дата подачі:
19.02.2020 14:15
Вирішення:
не задоволено, надано роз'яснення
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ.
Номер:
7054964bbb1f451997d0059937f65279
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-002210-c.b2
Назва:
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ.
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 Замовником ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ вимагаються: 2. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 4 або 5 частини першої статті 17 Закону (довідка про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку) за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом (документ не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі).
пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено наступне: 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИКЛАДЕНОМУ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКОМ.
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду.pdf 20.02.2020 14:13
Дата подачі:
19.02.2020 14:00
Вирішення:
не задоволено, надано роз'яснення
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Отсутствует техническое задание.
Номер:
9c7fd49e36c44a64b56b5fcb249916e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-002210-c.b1
Назва:
Отсутствует техническое задание.
Вимога:
В тендерной документации отсутствует техническое задание с указанием площадей и адресов объектов которые нуждаются в технической инвентаризации. Данные о площади каждого объекта инвентаризации являются существенными при формировании коммерческого предложения участниками.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду.pdf 20.02.2020 14:13
Дата подачі:
19.02.2020 08:36
Вирішення:
не задоволено, надано роз'яснення
Статус вимоги:
Не задоволено