-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2020 11:51 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі
Номер:
bfec318e389a48759d7d06d597b5fe72
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-000302-a.b2
Назва:
СКАРГА
щодо порушення процедури закупівлі
Скарга:
Щодо відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО-СЕРВІС -КОЗЕЛЕЦЬ»
03.03.2020 року, за результатами аукціону, ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» автоматизованою системою було визнано переможцем процедури закупівлі, як учасника, що подав найбільш економічно вигідну пропозицію. Відповідно до протоколу тендерного комітету № 30 від 05.03.2020 року ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації замовника, на підставі чого визнано переможцем процедури закупівлі Учасника та прийнято рішення про намір укласти договір закупівлі з ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ».
Проте, 05.03.2020 року, відповідно до форми розкриття пропозицій, рішення тендерного комітету № 30 від 05.03.2020 року було скасовано на підставі того, що Учасник «Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015 -90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям» - ТОВ "ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ"» з наступних підстав: 1) п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.»
Проте, рішення про скасування Протоколу тендерного комітету № 30 від 05.03.2020 року та дискваліфікацію переможця торгів – ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» було прийнято Замовником № 31 від 11.03.2020 року, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію Учасника з підстав передбачених п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наявністю підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.»Учасник не погоджується з прийнятим рішенням щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» у зв’язку з наступним. Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 5 пп.3.1 п.3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”», - щодо наявності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасника (ч. 2 ст. 17 Закону) - «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Умова щодо надання учасником процедури закупівлі інформації про наявність заборгованості дасть змогу замовникові не відхиляти пропозицію учасника, який має заборгованість із сплати податків зборів (обов’язкових платежів)».Таким чином відхилено Замовником найбільш економічно вигідну пропозицію.Однак, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», - Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Зокрема, ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом завантаження сканованих документів, або електроних документів в електронну систему закупівель.
У випадку надання переможцем документів згідно з Додатком № 1 (для переможця) з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.»
Таким чином, Замовником було скасовано рішення про намір укласти договір з переможцем торгів у день прийняття такого рішення, в результаті чого ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» в супереч вимог ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації Замовника було позбавлено можливості надати відповідні документи, що було передбачено тендерною документацією Замовника для переможця торгів у строк протягом 5 днів від дати повідомлення Учасника про намір укласти договір. Крім того, з метою недопущення завчасного та безпідставного відхилення пропозиції Учасника, ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» було направлено відповідні повідомлення та довідки з ДФС України на електрону адресу Замовника, що додаються.Наголошуємо, що відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. При цьому термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.Ураховуючи вимоги п. 29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», - тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим, відповідно до частини третьої статті 17 Закону, зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.Відтак, відхилення пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» до закінчення встановленого законодавством строку на подання документів – переможцем торгів є грубим порушенням положень ст.ст. 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Законом встановлена імперативна норма, яка передбачає строк для надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав згідно зі статтею 17 Закону.Не погоджуючись з прийнятими рішеннями Замовника, 12.03.2020 року Учасником було направлено вимогу, яку опубліковано на офіційному веб-сайті закупівлі, щодо скасування протиправних рішень Замовника, а саме: рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» № 30 від 05.03.2020 року та рішення про скасування визнання переможцем ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» № 31 від 11.03.2020 року. До вимоги було долучено підтверджуючі документи, а саме: скрін-шот з електронної пошти, відповідно до якого Замовника було повідомлено про підстави затримки у наданні довідки ДФС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та зборів (відповідне повідомлення Замовнику електронною поштою було направлено 10.03.2020, з дотриманням строків на надання документів, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів), довідка МВД (яку Учасником розміщено на веб-сайті 10.05.2020, з дотриманням строків передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), платіжне доручення (банківська виписка), що свідчить про сплату відповідного боргу до бюджету від 10.05.2020 року (копії додаються). У відповідь на вимогу Учасника, 13.03.2020 Замовником було повідомлено, що вимогу не задоволено з тих підстав, що Учасником не надано документи, передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у строк 5 днів, від дати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В той же час, Замовником не надано жодних пояснень та аргументів стосовно підстав відхилення визначених в Протоколі засідання тендерного комітету №31 від 11.03.2020 року, де підставою відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник визначав наявність в Учасника податкового боргу, посилаючись на ст. 17 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу Комісії, що станом на 11.03.2020 року, а саме на дату винесення Замовником рішення про відхилення пропозиції Скаржника податковий борг Учасником було сплачено, про що свідчить платіжне доручення та довідка ДФС.ІІ. Щодо визначення переможцем ОСТЕРСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (код ЄДРПОУ 03358038)
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 34 від 13.03.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ОСТЕРСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (код ЄДРПОУ 03358038), прийнято рішення про намір укласти договір з ОСТЕРСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (код ЄДРПОУ 03358038).
Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету № 34 від 13 березня 2020 року, вважає, що пропозиція ОСТЕРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (код ЄДРПОУ 03358038) не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника з наступних підстав. 1.Невідповідність оформлення копій установчих документів вимога Тендерної документації
Відповідно до частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, - «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника(у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).» Однак, відповідно до інформації розміщеної ОСТЕРСЬКЕИМ ВИРОБНИЧИМ УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (код ЄДРПОУ 03358038), Установчі документи, копії реєстраційних документів не засвідчено підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, що є порушенням вимог частини 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, - «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»Відповідно до примітки Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.Відтак, не дотримання вимог Тендерної документації Замовника ОСТЕРСЬКИМ ВИРОБНИЧИМ УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА є підставою для відхилення пропозиції останнього. 2.Щодо невідповідності довідки про технічні вимоги предмету закупівлі В інформаційній довідці № 23 від 28.02.2020 року ОСТЕРСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, на дотримання вимог п. 1 та п. 6 Тендерної документації Замовника, Учасник зазначає, що «підтверджує та гарантує, що постачання теплової енергії, яка пропонується та буде надаватись (у т.ч. всі необхідні супровідні послуги) відповідатимуть усім вимогам/технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації, згідно Додатку № 2 до тендерної документації» (копія довідки додається).Відповідно до Тендерної документації Замовника, предметом закупівлі є 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям), а не постачання теплової енергії. Відповідно до частини 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, - «Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.Відтак, оскаржувані рішення Замовника порушують законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку послуг, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів надання послуг із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку.
Безпідставне відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження та визначення переможцем іншого учасника позбавляє можливості укладення договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності. Відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.Згідно з частиною 1 статті 11 Закону Укр.«Про публічні закупівлі»,тендерний комітет.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист з повідомленням.docx 14.03.2020 11:31
- Довідка МВД.FR12.pdf 14.03.2020 11:31
- Довідка Податкова.pdf 14.03.2020 11:31
- виписка.pdf 14.03.2020 11:31
- Довідка №23.pdf 14.03.2020 11:31
- Скарга №05 від 14.03.2020р..FR12.pdf 14.03.2020 11:32
- Платіжне доручення.FR12.pdf 14.03.2020 11:32
- рішення від 18.03.2020 №5157 + лист Замовнику.pdf 18.03.2020 19:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2020 №6309 .pdf 03.04.2020 14:44
- рішення від 02.04.2020 №6309 .pdf 07.04.2020 16:25
- пояснення по суті скарги.docx 19.03.2020 12:05
- лист.docx 19.03.2020 12:05
- пояснення по суті скарги.PDF 19.03.2020 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2020 11:32
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2020 19:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2020 16:26
Дата виконання рішення Замовником:
13.04.2020 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно прийнятого рішення постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України № 6309-р/пк-пз від 02.04.2020 року, Остерська міська рада скасувала рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ" та рішення про визначення ОСТЕРСЬКОГО ВИРОБНИЧОГО УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА переможцем процедури закупівлі - "90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям).
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення Замовника
Номер:
a0b7afc39e7a4eb4adeb457b2c2646b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-14-000302-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення Замовника
Вимога:
Голові Тендерного комітету
Остерської міської ради
Хоменко В.М.
Учасника
ТОВ «ЕКО-СЕРВІС -КОЗЕЛЕЦЬ»
Адреса: вул. Соборності, буд. 100-Б,
смт Козелець, Чернігівська обл., 17000
код ЄДРПОУ 37894785
Ідентифікатор закупівлі № UA-2020-02-14-000302-a
Предмет закупівлі: 90510000-5 Утилізація сміття та
поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та
поводження зі сміттям)
Вимога про скасування рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮБ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО-СЕРВІС -КОЗЕЛЕЦЬ» (надалі – ТОВ «ЕКО-СЕРВІС -КОЗЕЛЕЦЬ»/Учасник) є учасником процедури закупівлі № UA-2020-02-14-000302-a за предметом закупівлі : 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям), де Замовником є Остерська міська рада (надалі – Замовник) .
03.03.2020 року, за результатами аукціону, ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» автоматизованою системою було визнано переможцем процедури закупівлі, як учасника, що подав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідно до протоколу тендерного комітету № 30 від 05.03.2020 року ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної документації замовника, на підставі чого визнано переможцем процедури закупівлі Учасника та прийнято рішення про намір укласти договір закупівлі з ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ».
Проте, 05.03.2020 року, відповідно до форми розкриття пропозицій, рішення тендерного комітету № 30 від 05.03.2020 року було скасовано на підставі того, що Учасник «Не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015 -90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям» - ТОВ "ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ"» з наступних підстав: 1) п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.»
Проте, рішення про скасування Протоколу тендерного комітету № 30 від 05.03.2020 року та дискваліфікацію переможця торгів – ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» було прийнято Замовником № 31 від 11.03.2020 року, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію Учасника з підстав передбачених п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наявністю підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.»
Учасник не погоджується з прийнятим рішенням щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» у зв’язку з наступним.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме: п. 5 пп.3.1 п.3 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі”», - щодо наявності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасника (ч. 2 ст. 17 Закону) - «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
Умова щодо надання учасником процедури закупівлі інформації про наявність заборгованості дасть змогу замовникові не відхиляти пропозицію учасника, який має заборгованість із сплати податків зборів (обов’язкових платежів)».
Таким чином відхилено Замовником найбільш економічно вигідну пропозицію.
Проте, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», - Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Зокрема, ч. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця) шляхом завантаження сканованих документів, або електроних документів в електронну систему закупівель.
У випадку надання переможцем документів згідно з Додатком № 1 (для переможця) з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.»
Таким чином, Замовником було скасовано рішення про намір укласти договір з переможцем торгів у день прийняття такого рішення, в результаті чого ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» в супереч вимог ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерній документації Замовника було позбавлено можливості надати відповідні документи, що було передбачено тендерною документацією Замовника для переможця торгів у строк протягом 5 днів від дати повідомлення Учасника про намір укласти договір.
Крім того, з метою недопущення завчасного та безпідставного відхилення пропозиції Учасника, ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» було направлено відповідні повідомлення та довідки з ДФС України на електрону адресу Замовника (що додаються).
Наголошуємо, що відповідно до ст. 252 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України) передбачено, що строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. При цьому термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Відповідно до статті 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
Ураховуючи вимоги п. 29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», - тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з тим відповідно до частини третьої статті 17 Закону, зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відтак, відхилення пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» до закінчення встановленого законодавством строку на подання документів – переможцем торгів є грубим порушенням положень ст.ст. 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Законом встановлена імперативна норма, яка передбачає строк для надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав згідно статті 17 Закону.
На підставі вищезазначеного, просимо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» № 30 від 05.03.2020 року та рішення про скасування визнання переможцем ТОВ «ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ» № 31 від 11.03.2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- виписка.pdf 12.03.2020 15:31
- Лист з повідомленням.docx 12.03.2020 15:31
- Довідка МВД.FR12.pdf 12.03.2020 15:31
- Довідка Податкова.pdf 12.03.2020 15:31
- 33.pdf 13.03.2020 11:49
Дата подачі:
12.03.2020 15:31
Вирішення:
Не задовольнити вимогу Учасника ТОВ "ЕКО-СЕРВІС-КОЗЕЛЕЦЬ", щодо скасування рішення Замовника у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям»
Статус вимоги:
Відхилено