• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль».

власні кошти

Завершена

12 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 250.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2020 11:29 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА, щодо встановлення порушень процедури закупівлі. Капітальний ремонт водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль». Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-14-001075-c

Номер: bff994e6a578441a967f8f61533ad3f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-001075-c.b1
Назва: СКАРГА, щодо встановлення порушень процедури закупівлі. Капітальний ремонт водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль». Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-14-001075-c
Скарга:
14 лютого 2020 року Акціонерним товариством «Криворізька теплоцентраль» було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт: «ДК 021:2015 код «45000000-7» Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль».)», ідентифікатор закупівлі – UA-2020-02-14-001075-c (далі – Закупівля).Тендерна документація на закупівлю затверджена протоколом тендерного комітету №64 від 14.02.2020 року. Товариством з обмеженою відповідальністю «АКВАПЛАСТ», як учасником Закупівлі, було подано його тендерну пропозицію, шляхом завантаження відповідних необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в електронному вигляді через електронну систему закупівель. 05 березня 2020 року о 09 год. 33 хв. в електронній системі закупівель (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-001075-c) було оприлюднено протокол № 94 від 05.03.2020 р. засідання тендерного комітету, відповідно до якого тендерним комітетом Замовника, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ» було вирішено: «Відхилити пропозицію ТОВ «ТРІАДА-ЕНЕРДЖІ», з вартістю 11 450 000,00 грн. по закупівлі Капітального ремонту водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль» (ДК 021:2015 код «45000000-7» Будівельні роботи та поточний ремонт) на підставі п. 4 част.1 ст. 30 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.». 05 березня 2020 року о 15 год. 07 хв. в електронній системі закупівель (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-14-001075-c) було оприлюднено протокол № 95 від 05.03.2020 р. засідання тендерного комітету, відповідно до якого тендерним комітетом Замовника, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АКВАПЛАСТ» було вирішено: «Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АКВАПЛАСТ» як таку, що не відповідає умовам, встановленим в тендерній документації по закупівлі Капітального ремонту водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль» на підставі п. 1 част.1 ст. 30 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.» У відповідності до протоколу № 95 від 05.03.2020 р. голова тендерного комітету Верещака І.І. оголосив присутнім, що відповідно до абз.2 част.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною (система автоматично переходить до наступного учасника). Так, наступною економічно вигідною пропозицією з переліку учасників торгів по закупівлі Капітального ремонту водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль» є тендерна пропозиція ТОВ «АКВАПЛАСТ»: вартість пропозиції – 11 500 000,00 грн. з ПДВ. Протоколом № 96 від 10.03.2020 р. засідання тендерного комітету Замовника (що опублікований в електронній системі закупівель 10 березня 2020 року о 09 год. 32 хв.), учасника закупівлі – ТОВ «ЦЕНТРОБУД» було визнано переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір, зокрема, вказано: 1. ТОВ «ЦЕНТРОБУД» відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації по закупівлі Капітального ремонту водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль», ДК 021:2015 код «45000000-7» Будівельні роботи та поточний ремонт). 2. Визнати ТОВ «ЦЕНТРОБУД» як переможця закупівлі з ціновою пропозицією – 11 984 184,00 грн. з ПДВ. 3. Протягом одного дня після прийняття рішення оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЦЕНТРОБУД» та надіслати повідомлення про намір укласти договір переможцю торгів, усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів (ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі). Повідомлення про намір укласти договір опубліковано Замовником в електронній системі закупівель 10 березня 2020 року о 09 год. 32 хв. Не погоджуючись з відхиленням тендерної пропозиції учасника публічної закупівлі ТОВ «АКВАПЛАСТ» та визначенням переможцем процедури публічної закупівлі ТОВ «ЦЕНТРОБУД», ТОВ «АКВАПЛАСТ» в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даною скаргою. 1. Щодо наявності в ТОВ «АКВАПЛАСТ» документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. У відповідності до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: - від 22.04.2015 року вих. №3302-05/13201-07 (коротке посилання для перегляду в мережі інтернет - https://cutt.ly/5r3i1Zi); - № 111/2017 (коротке посилання для перегляду в мережі інтернет - https://cutt.ly/ar3iP8w), Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Так, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Додатку 2 (Перелік документів, що вимагаються для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог, необхідних для визначення учасника переможцем) до тендерної документації, Учасник на підтвердження кваліфікаційної вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» повинен надати у складі тендерної пропозиції: - довідку у довільній формі із зазначенням найменування Замовників згідно таких договорів за останні 3 роки не менше двох, з їх адресою, відомості про найменування робіт згідно таких договорів, суми, строків ( або терміну) виконання аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі;- надати відгуки про виконання аналогічних робіт за останні 3 роки не менше двох. У відповідності до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. У відповідності до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. «Порядок визначення предмета закупівлі», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок визначення предмета закупівлі), установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно розділу III. (Визначення предмета закупівлі робіт) Порядку визначення предмета закупівлі, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Наказом Мінекономрозвитку України 23.12.2015 № 1749 прийнято та надано чинності «НАЦІОНАЛЬНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015» (далі – ЄЗС), який призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України. Як вбачається з тендерної документації, замовником визначено предмет закупівлі як ДК 021:2015 код «45000000-7» Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль».), тобто, замовником визначено предмет закупівлі робіт із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників лише перших двох цифр Єдиного закупівельного словника, які визначають розділ - Будівельні роботи та поточний ремонт (Construction work), але аж ніяк не категорію закупівлі (перші п’ять цифр). До того ж, визначений замовником предмет закупівлі не містить останніх трьох цифр коду, які могли дати більший ступінь деталізації в межах певної категорії. Вимоги розділу III. (Визначення предмета закупівлі робіт) Порядку визначення предмета закупівлі, щодо зазначення у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника, замовником не виконано.В свою чергу, вказуючи предметом закупівлі розділ «45000000-7» Будівельні роботи та поточний ремонт (Construction work), замовником не конкретизовано групу, клас та категорію робіт, а сам розділ «45000000-7» містить значну кількість різноманітних робіт. Додатковий словник ЄЗС під час визначення предмета закупівлі робіт замовником не використовувався взагалі.В договорах, що вказані в довідці учасника ТОВ «АКВАПЛАСТ» № 210 від 02.03.2020 р. присутні роботи, що відносяться до розділу 45, групи 453 та до класів 4533, 4532.Більше того, в усіх договорах, що вказані в довідці ТОВ «АКВАПЛАСТ» № 210 від 02.03.2020 р. про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів присутні роботи, що відносяться до перелічених категорій. Беручи до уваги вищезазначене вбачається, що замовник зазначаючи в протоколі № 95 від 05.03.2020 р. про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АКВАПЛАСТ» (невідповідність відображених ТОВ «АКВАПЛАСТ» в довідці № 210 від 02.03.2020 р. договорів предмету договору) намагається здійснити підміну понять «предмет договору» та «предмет закупівлі»: не зважаючи на те, що в додатку 2 тендерної документації замовником вказано «аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, аналогічних до предмету цієї закупівлі, то в протоколі № 95 від 05.03.2020 р. замовником вже зазначається, що «аналогічними договорами слід вважати такий договір, що відповідають за предметом запропонованому договору, а саме в частині капітального ремонту котельного устаткування (котлів) – виготовлення та заміни поверхонь нагріву котлів вказаного типу (ПТВМ, КВГМ). Таким чином, учасником ТОВ «АКВАПЛАСТ» повністю дотримано вимог тендерної документації, в т.ч. надано в складі його тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник ТОВ «Аквапласт» подаючи свою тендерну пропозицію не порушив умови тендерної документації в цій частині, у зв'язку з чим, відсутні підстави для відхилення його пропозиції з даних підстав.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.03.2020 19:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2020 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2020 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТРОБУД» як таку, що не відповідає умовам, встановленим в тендерній документації по закупівлі Капітального ремонту водогрійного котла типу ПТВМ -50 №3-1 в районній котельні №3 АТ «Криворізька теплоцентраль», на підставі п. 4 част.1 ст. 30 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.
Автор: ТОВ "АКВАПЛАСТ", Володимир Галасун +380675622163 aquaplast2011@gmail.com