• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари)

Торги не відбулися

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2020 10:52 - 19.02.2020 18:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 86edd54e150e4e4ba324f14b55607cdf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-000490-b.c3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Що значить Вам не надходили питання щодо технічної можливості????!!!!!Такі питання і не будуть надходити, тому що всі замовники та постачальники дуже добре знають і розуміють як працює система Прозоро. Ще раз наголошуємо що наша цінова пропозиція не змінювалась, та надавати її ще раз повторно для підтвердження нашої пропозиції не має жодного сенсу, оскільки ми подали свою пропозицію на данні торги з цією вартістю. ВИМАГАЄМО відмінити рішення про дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до стану оцінка
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.с3 Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу вдруге повідомляємо наступне. Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції. Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило. Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника. Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації. Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради (Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари))

Номер: fe748050c03b47d2b1d17f56a46e321d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-000490-b.a2
Назва: Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради (Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари))
Вимога:
Шановний Замовник, наше підприємство категорично не погоджується з рішенням про нашу дискваліфікацію. Оскільки в складі нашої пропозиції присутня комерційна пропозиція (0. Цінова пропозиція .pdf) на суму якою закінчився аукціон. Яким чином ви її не бачите?!!!! Система не дає можливості додавати документи всім учасникам одразу після аукціону тільки тому учаснику який знаходиться в стані ОЦІНКА. Згідно п.6 тендерної документації Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції, враховуючи те що попередній учасник був відхилений 28.02.2020 р , наше підприємство повинно надати остаточну пропозицію до 02.03.2020р оскільки 29.02 та 01.03. це вихідні дні. А Ви з якогось дива дискваліфікуєте нашу пропозицію вже через 8 хвилин після дискваліфікації попереднього учасника, тим самим порушуючи тендерну документацію а саме п.6 в якому чітко вказано протягом доби. Таким чином вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію на повернути нашу пропозицію до стану оцінка.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.а2 Учасник: ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович» Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції. Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило. Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ФОП «Шкарлат Олексій Вадимович» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника. Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації. Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: ca848babeabd45b9b0d0918834e71450
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-14-000490-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовник, наше підприємство категорично не погоджується з рішенням про нашу дискваліфікацію. Оскільки в складі нашої пропозиції присутня комерційна пропозиція (0. Цінова пропозиція (Додаток 3 ).pdf) на суму якою закінчився аукціон. Яким чином ви її не бачите?!!!! Система не дає можливості додавати документи всім учасникам одразу після аукціону тільки тому учаснику який знаходиться в стані ОЦІНКА. Згідно п.6 тендерної документації Після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції, враховуючи те що попередній учасник був відхилений 28.0.2020р о 14:11, наше підприємство повинно надати остаточну пропозицію до 02.03.2020р до 14:11 оскільки 29.02 та 01.03. це вихідні дні. А Ви з якогось дива дискваліфікуєте нашу пропозицію вже через 8 хвилин після дискваліфікації попереднього учасника, тим самим порушуючи тендерну документацію а саме п.6 в якому чітко вказано протягом доби. Таким чином вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію на повернути нашу пропозицію до стану оцінка.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення Номер вимоги: UA–2020-02-14-000490-b.b1 Учасник: ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» Номер закупівлі: UA–2020-02-14-000490-b Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на думку Замовника є необхідною для проведення Закупівлі. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питанням щодо встановлених вимог. Замовник відповідає на питання, за потреби вносить зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Згідно з умовами, передбаченими п. 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі код згідно з ДК 021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний та канцелярські товари), розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу, після завершення аукціону протягом доби кожен Учасник повинен розмістити через систему електронних закупівель скановану копію остаточної цінової пропозиції. Питань щодо встановлених вимог, зокрема щодо технічної можливості розміщення сканованої копії остаточної цінової пропозиції протягом встановленого в оголошенні строку, до Замовника не надходило. Після закінчення аукціону 26.02.2020 11:46 Учасником ТОВ «КАНЦОПТ-ПЛЮС» через систему електронних закупівель не було завантажено скановану копію остаточної цінової пропозиції у встановлений строк, чим порушено вимоги тендерної документації Замовника. Додатково Замовник роз’яснює, що кваліфікація переможця відбувається виключно відповідно до наданих Учасником документів та в строки, передбачені приписами чинного законодавства з урахуванням вимог тендерної документації. Враховуючи наведене, Учасник порушив вимоги тендерної документації Замовника в цій частині, та його пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Статус вимоги: Відхилено