• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область

Завершена

192 291 212.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 192 000.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2020 17:52 - 15.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 2dc0ba2b94454a1680f358e711c59a6e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-002701-b.c6
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 13 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-13-002701-b). Предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область. Для участі у закупівлі було подано 4 тендерні пропозиції: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"; 2) ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест"; 3) ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"; 4) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"; За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, Замовником було допущено до аукціону: ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест" і ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" та відхилено пропозиції ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" і ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", що було опубліковано на електронному майданчику 13.05.2020р. Дане рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі», порушує права та законні інтереси Скаржника , внаслідок чого підлягає скасуванню. 1. Незаконність допущення до аукціону ТП ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 1.1. Невідповідність кваліфікаційному критерію: не підтверджено наявність оператори машин/машиністи/водії у необхідній кількості Відповідно до п.5 Додатку 3 до ТД: 5. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи). - інженерно-технічні працівники (не менше 15 осіб); - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з безпеки руху або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (не менше 40 осіб). Так, Учасником було надано в складі ТП Довідку «Інформація про наявність техніки №03-10/720-4 від 17.03.2020р., якій зазначено 58 одиниць машин і механізмів. При цьому, ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» подало у складі ТП Довідку про кваліфікацію та досвід співробітників, які будуть залучені до виконання робіт №03-10/720-13 від 17.03.2020р., у якій зазначено про наявність 49 операторів машин/машиністів/водіїв – рядок 12-60 Довідки №03-10/720-13 від 17.03.2020р. Отже, враховуючи зазначення 58 одиниць машин і механізмів, 49 операторів машин/машиністів/водіїв є НЕДОСТАТНЬОЮ кількістю для керування машинами і механізмами та НЕ ДОРІВНЮЄ (Є МЕНШОЮ) від кількості машин і механізмів, зазначених Учасником у Довідці «Інформація про наявність техніки №03-10/720-4 від 17.03.2020р. Таким чином, ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» порушило вимоги ТД щодо кількості операторів машин/машиністів/водіїв, яка було встановлена Замовником, внаслідок чого можливість забезпечити керування транспортними засобами і машинами у кількості, поданій у складі ТП, не підтверджена, внаслідок чого ТП ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» не відповідає кваліфікаційному критерію та підлягає відхиленню, а рішення Замовник про допущення даного Учасника до аукціону – підлягає скасуванню як незаконне. 1.2. Невідповідність кваліфікаційному критерію: не підтверджено наявність інженера з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт Відповідно до п.5 Додатку 3 до ТД: 5. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи). - інженерно-технічні працівники (не менше 15 осіб); - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з безпеки руху або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; - дорожні робітники (не менше 40 осіб). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. При цьому, ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» подало у складі ТП Довідку про кваліфікацію та досвід співробітників, які будуть залучені до виконання робіт №03-10/720-13 від 17.03.2020р., у якій зазначено, що Риндюк Михайло Михайлович, заступник головного інженера – начальник технічного відділу*, контролює якість ремонтно-будівельних робіт – рядок 5 та примітка* Довідки №03-10/720-13 від 17.03.2020р. Детальніше в скарзі що додається.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2020 19:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.06.2020 22:36
Задовільнена: Так
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 639cb6993a304391bd34f56cca09b93f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-002701-b.c4
Назва: Скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Детальніше у скарзі, що додається.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2020 21:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.05.2020 19:17
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2020 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: протокол №103 від 13.05.20р. про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №8734-р/пк-пз від 05.05.2020 р.
Задовільнена: Так
Автор: ОАО "ДСТ № 4 г.Брест", Шугаєв Ігор Миколайович s.polubelova@belautodor-ua.com
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 4489a141a774430da045b23bdda17a2e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-002701-b.b5
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Зміст Скарги наведено у дозавантаженому файлі
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2020 19:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.05.2020 22:10
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Вакар Анатолій Миколайович +380952924838 smeta@autostrada.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дискримінаційні вимоги документації

Номер: 71d9482d0f314d4d8e2739da267d6f95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-002701-b.c3
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Зміст Скарги на дискримінаційні вимоги тендерної документації наведено у дозавантажених файлах
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.03.2020 14:42
Автор: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Вакар Анатолій Миколайович +380952924838 smeta@autostrada.com.ua
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 12fb9bbb7f124c04ab47c9401c46c85d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-002701-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Наше Товариство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт: "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 35+483 – км 41+483, Житомирська область " (UA-2020-02-13-002701-b) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, які штучно звужують коло потенційних Учасників та порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником. Так п. 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться: 6.влаштування геотекстильного матеріалу - 91 600 м2; 9.горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 686 м. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.» Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо. Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників. Окрім того зазначимо, що вкладання геотекстильного матеріалу рідко зустрічається при виконанні робіт, які передбачаються «аналогічними» у тендерній документації. Як правило, в такому обсязі частіше вкладання геотекстильного матеріалу передбачається при будівництві, аеродромів, злітно-посадкових смуг і маневрувальних смуг, що також вказує на свідоме звуження кола потенційних учасників у закупівлях. Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника. Зважаючи на вище вказане Вимагаємо: - По перше, у зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Види основних робіт та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником будуть переглянуті основні види робіт (в т.ч. в частині нанесення розмітки полімерною стрічкою) для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД. Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Виконання робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань, досвіду та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2020 15:22
Підтвердження вирішення: Види основних робіт та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником будуть переглянуті основні види робіт (в т.ч. в частині нанесення розмітки полімерною стрічкою) для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД. Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Виконання робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань, досвіду та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Вимога
Вирішена

щодо необхідності усунення дискримінаційних умов

Номер: 85226b63d2b442f186b19b957085afdf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-002701-b.c1
Назва: щодо необхідності усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Наше Товариство має намір стати учасником процедури закупівлі (№ Prozorro UA-2020-02-13-002701-b) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, що суттєво звужують коло потенційних Учасників. Відтак, відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно В ОБСЯЗІ 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Основними видами робіт є: - основа із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом марки 20 - 59 590 м2; - горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 686 м. По-перше, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-30:2013 Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови, затверджені наказом від 27.05.201З р. № 217 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»" (далі – ДСТУ), визначено стандарти до основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40. Проте, навіть ДСТУ не містять обов’язкової необхідності обробки ЩПС-40 цементом марки 20, що свідчить про СВІДОМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ, за яких потенційні Учасники, які мають досвід та зарекомендували себе як надійні Виконавці робіт протягом багатьох років, будуть автоматично відхилені Замовником, у зв’язку з відсутністю УНІКАЛЬНОГО досвіду роботи. По-друге, документальне підтвердження досвіду у 100 % обсязі виконання робіт з нанесення горизонтальної розмітки (ПОЛІМЕРНА СТРІЧКА). Існує декілька методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме : спеціальними фарбами і емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо. Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Хочеться також наголосити, що з 2014 року «полімерні стрічки» застосовувались лише в експериментальному порядку. Відтак, з викладеного можна зробити висновок, що не усі Замовники вимагали їх використання, а тому досвід виконання у потенційних Учасників саме такого виду робіт, як правило, ВІДСУТНІЙ. Наголошуємо, що діючим ДСТУ не передбачено обов’язкового використання полімерних стрічок. Замовником не береться до уваги наявність багаторічного досвіду виконання робіт потенційних Учасників, наявність позитивних відгуків від попередніх Замовників, а встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України. НАПОЛЯГАЄМО НА ВИКЛЮЧЕННІ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ та приведенні тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2020 15:23
Підтвердження вирішення: Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.