-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 29+483 – км 35+483, Житомирська область
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 29+483 – км 35+483, Житомирська область
Завершена
176 368 697.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 176 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 176 000.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 17:33 - 15.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
5e87587193e84f3aba7a305a08a2d3fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.c7
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
13 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-13-002645-b). Предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 29+483 – км 35+483, Житомирська область.
Для участі у закупівлі було подано 4 тендерні пропозиції:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ";
2) ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест";
3) ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА";
4) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, Замовником було допущено до аукціону: ВАТ "ДСТ № 4 г.Брест" і ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" та відхилено пропозиції ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" і ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", що було опубліковано на електронному майданчику 13.05.2020р.
Дане рішення Замовника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі», порушує права та законні інтереси Скаржника , внаслідок чого підлягає скасуванню.
1. Незаконність допущення до аукціону ТП ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
1.1. Невідповідність кваліфікаційному критерію: не підтверджено наявність оператори машин/машиністи/водії у необхідній кількості
Відповідно до п.5 Додатку 3 до ТД:
5. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи);
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- інженер з безпеки руху або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи).
Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники (не менше 26 осіб).
Так, Учасником було надано в складі ТП Довідку «Інформація про наявність техніки №03-10/719-3 від 17.03.2020 р., якій зазначено 58 одиниць машин і механізмів.
При цьому, ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» подало у складі ТП Довідку про кваліфікацію та досвід співробітників, які будуть залучені до виконання робіт №03-10/719-12 від 17.03.2020 р., у якій зазначено про наявність 49 операторів машин/машиністів/водіїв – рядок 12-60 Довідки №03-10/719-3 від 17.03.2020 р.
Отже, враховуючи зазначення 58 одиниць машин і механізмів, 49 операторів машин/машиністів/водіїв є НЕДОСТАТНЬОЮ кількістю для керування машинами і механізмами та НЕ ДОРІВНЮЄ (Є МЕНШОЮ) від кількості машин і механізмів, зазначених Учасником у Довідці «Інформація про наявність техніки №03-10/719-3 від 17.03.2020 р.
Таким чином, ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» порушило вимоги ТД щодо кількості операторів машин/машиністів/водіїв, яка було встановлена Замовником, внаслідок чого можливість забезпечити керування транспортними засобами і машинами у кількості, поданій у складі ТП, не підтверджена, внаслідок чого ТП ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» не відповідає кваліфікаційному критерію та підлягає відхиленню, а рішення Замовник про допущення даного Учасника до аукціону – підлягає скасуванню як незаконне.
1.2. Невідповідність кваліфікаційному критерію: не підтверджено наявність інженера з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт
Відповідно до п.5 Додатку 3 до ТД:
5. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи);
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- інженер з безпеки руху або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи).
Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники (не менше 26 осіб).
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
При цьому, ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» подало у складі ТП Довідку про кваліфікацію та досвід співробітників, які будуть залучені до виконання робіт №03-10/719-12 від 17.03.2020 р., у якій зазначено, що Риндюк Михайло Михайлович, заступник головного інженера – начальник технічного відділу*, контролює якість ремонтно-будівельних робіт – рядок 5 та примітка* Довідки №03-10/719-12 від 17.03.2020 р.
Детальніше в скарзі що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ UA-2020-02-13-002645-b.pdf 18.05.2020 18:51
- Платіжне доручення №5568.pdf 18.05.2020 18:51
- КЛОПОТАННЯ 2 ДІЛЯНКА.pdf 19.05.2020 17:39
- Відповідь ДП ПРОЗОРРО ВИХ№_206_1301_10 (1).pdf 03.06.2020 21:34
- Заперечення на скаргу_М21_Автомагiстрал__29_-_35.doc 04.06.2020 15:18
- Заперечення по суті скарги ПП Автомагістраль М-21 км 29+483 - км 35+483.pdf 04.06.2020 15:27
- рішення від 21.05.2020 № 9947 + лист Замовнику .pdf 21.05.2020 18:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2020 № 11171.pdf 09.06.2020 17:32
- рішення від 05.06.2020 № 11171.pdf 11.06.2020 21:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 18:51
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2020 18:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.06.2020 21:21
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.06.2020 21:21
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
627c67c8834e49eb9802b664730c1bf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.c6
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Зміст Скарги наведено у дозавантаженому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 15.04.2020 22:54
- платіжне доручення 15.04.2020 22:54
- рішення від 17.04.2020 № 7411 + лист Замовнику.pdf 17.04.2020 22:15
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2020 № UA-2020- 02-13-002645-b.c6.pdf 28.04.2020 11:42
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2020 № UA-2020- 02-13-002645-b.c6.pdf 30.04.2020 23:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2020 № 8555.pdf 05.05.2020 20:37
- рішення від 04.05.2020 № 8555.pdf 07.05.2020 20:41
- клопотання про перенесення розгляду скарги км 29+483 - км 35+483 Автострада.pdf 24.04.2020 14:15
- Пояснення_по_сутi_скарги_Автострада_(UA-2020-02-13-002645-b).docx 27.04.2020 21:28
- рiшення_вiд_14.04.2020№7152.pdf 27.04.2020 21:28
- Рiшення_вiд_26.09.2019_№_13746.pdf 27.04.2020 21:28
- Пояснення М-21 2 діл. Автострада.pdf 28.04.2020 08:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 22:54
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2020 22:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.05.2020 20:41
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2020 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протокол №102 від 13.05.20 про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №8555-р/пк-пз від 04.05.2020 р.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ad8b7fab2fa5432ebd0cbf14f0686d3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.c5
Назва:
Скарга на рішення замовника та порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга на рішення замовника та порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Детальніше - у скарзі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника М 21 км 29-35.pdf 15.04.2020 19:56
- ПП25.pdf 15.04.2020 19:56
- Рішення від 17.04.2020 № 7426 (+лист Замовнику).pdf 17.04.2020 19:48
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2020 № UA-2020-02-13-002645-b.c5.pdf 28.04.2020 10:44
- інформація про перенесення розгляду скарги від 15.04.2020 № UA-2020-02-13-002645-b.c5 .pdf 30.04.2020 23:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2020 № 8558.pdf 05.05.2020 23:52
- Рішення від 04.05.2020 № 8558.pdf 07.05.2020 22:25
- клопотання про перенесення розгляду скарги км 29+483 - км 35+483 Брест.pdf 24.04.2020 14:16
- Пояснення_по_сутi_скарги_ДСТ_№_4_г.Брест_(UA-2020-02-13-002645-b).docx 27.04.2020 21:28
- Рiшення_вiд_26.09.2019_№_13746.pdf 27.04.2020 21:28
- рiшення_вiд_25.03.2020_№_5704.pdf 27.04.2020 21:28
- Пояснення М-21 2 діл. Брест.pdf 28.04.2020 08:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 19:56
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2020 19:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.05.2020 22:25
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Номер:
12e98592dc74419c88a1a7e9cf8a1974
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.c4
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Зміст Скарги на дискримінаційні вимоги тендерної документації наведено у дозавантажених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 14.03.2020 13:45
- Скан-копія платіжного доручення 14.03.2020 13:45
- Рішення від 18.03.2020 № 5173.pdf 18.03.2020 19:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2020 13:45
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.03.2020 19:55
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
24f2e2602b4e4350bf8a272f14d0bfcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.c3
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Наше Товариство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт: "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 29+483 – км 35+483, Житомирська область" (UA-2020-02-13-002645-b) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, які штучно звужують коло потенційних Учасників та порушують наші права та законні інтереси.
Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником. Так п. 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться:
6.влаштування геотекстильного матеріалу - 78 070 м2;
9.горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 731 м.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.»
Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників.
Окрім того зазначимо, що вкладання геотекстильного матеріалу рідко зустрічається при виконанні робіт, які передбачаються «аналогічними» у тендерній документації. Як правило, в такому обсязі частіше вкладання геотекстильного матеріалу передбачається при будівництві, аеродромів, злітно-посадкових смуг і маневрувальних смуг, що також вказує на свідоме звуження кола потенційних учасників у закупівлях.
Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника.
Зважаючи на вище вказане Вимагаємо:
- По перше, у зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
- По друге, розширити поняття «Аналогічний договір» до: Виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а також виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту аеродромів, злітно-посадкових смуг і маневрувальних смуг.
У разі незадоволення наших вимог, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до громадськості, задля захисту наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 21:10
Вирішення:
Види основних робіт та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником будуть переглянуті основні види робіт (в т.ч. в частині нанесення розмітки полімерною стрічкою) для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Виконання робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань, досвіду та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2020 15:18
Підтвердження вирішення:
Види основних робіт та об’єми, виконання яких має підтвердити Учасник, визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання, із розрахунку 100% від об’єму ключових видів робіт. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником будуть переглянуті основні види робіт (в т.ч. в частині нанесення розмітки полімерною стрічкою) для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Виконання робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань, досвіду та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
d04bc73f6d73423b962ef67c1c5decb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.c2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Наше Товариство планує прийняти участь у процедурі закупівлі робіт: "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 29+483 – км 35+483, Житомирська область" (UA-2020-02-13-002566-b), проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, які штучно звужують коло потенційних Учасників та порушують наші права та законні інтереси.
Відповідно до умов тендерної документації вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасником. Так п. 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачає: «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. До одних з основних видів робіт відносяться:
6.влаштування геотекстильного матеріалу - 108700м2;
9.горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 6 428 м.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.»
Зауважимо, що існує багато різних методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме: фарбами та емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Виконання розмітки «полімерною стрічкою» до сьогодні вимагалося вузьким колом Замовників та в основному, як експеримент, тобто досвід з виконання таких робіт може мати лише вузьке коло потенційних Учасників.
Окрім того зазначимо, що вкладання геотекстильного матеріалу рідко зустрічається при виконанні робіт, які передбачаються «аналогічними» у тендерній документації. Як правило, в такому обсязі частіше вкладання геотекстильного матеріалу передбачається при будівництві, аеродромів, злітно-посадкових смуг і маневрувальних смуг, що також вказує на свідоме звуження кола потенційних учасників у закупівлях.
Замовником встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України та порушує наші права, як потенційного Учасника.
Зважаючи на вище вказане Вимагаємо:
- По перше, у зв’язку з тим, що ДСТУ не передбачено обов’язкове використання полімерних стрічок при виконанні горизонтальної розмітки, замінити цю вимогу на інший метод виконання горизонтальної дорожньої розмітки.
- По друге, розширити поняття «Аналогічний договір» до: Виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а також виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту аеродромів, злітно-посадкових смуг і маневрувальних смуг.
У разі незадоволення наших вимог, ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та до громадськості, задля захисту наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 21:04
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
05.03.2020 21:06
Вимога
Вирішена
щодо усунення дикримінаційних вимог
Номер:
9b2f85b150844e1ea7da2ac2971e664b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002645-b.b1
Назва:
щодо усунення дикримінаційних вимог
Вимога:
Ми маємо намір стати учасником процедури закупівлі (№ Prozorro UA-2020-02-13-002645-b) проте під час підготовки тендерної пропозиції нами було виявлено дискримінаційні вимоги у тендерній документації, що суттєво звужують коло потенційних Учасників.
Відтак, відповідно до п. 6 Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно В ОБСЯЗІ 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
- основа із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом марки 20 - 57 860 м2;
- горизонтальна розмітка (полімерна стрічка) - 5 731 м.
По-перше, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-30:2013 Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови, затверджені наказом від 27.05.201З р. № 217 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-30:2013 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»" (далі – ДСТУ), визначено стандарти до основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40. Проте, навіть ДСТУ не містять обов’язкової необхідності обробки ЩПС-40 цементом марки 20, що свідчить про СВІДОМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ, за яких потенційні Учасники, які мають досвід та зарекомендували себе як надійні Виконавці робіт протягом багатьох років, будуть автоматично відхилені Замовником, у зв’язку з відсутністю УНІКАЛЬНОГО досвіду роботи.
По-друге, документальне підтвердження досвіду у 100 % обсязі виконання робіт з нанесення горизонтальної розмітки (ПОЛІМЕРНА СТРІЧКА). Існує декілька методів виконання розмітки автомобільних доріг, а саме : спеціальними фарбами і емалями, пластиками, спрей-пластиками холодного та гарячого нанесення, полімерними стрічками, готовими елементами тощо.
Звертаємо Вашу увагу, що вартість горизонтальної дорожньої розмітки саме з полімерних стрічок є дуже високою і перевищує вартість розмітки виконаною пластиками чи фарбою. Хочеться також наголосити, що з 2014 року «полімерні стрічки» застосовувались лише в експериментальному порядку. Відтак, з викладеного можна зробити висновок, що не усі Замовники вимагали їх використання, а тому досвід виконання у потенційних Учасників саме такого виду робіт, як правило, ВІДСУТНІЙ. Наголошуємо, що діючим ДСТУ не передбачено обов’язкового використання полімерних стрічок.
Замовником не береться до уваги наявність багаторічного досвіду виконання робіт потенційних Учасників, наявність позитивних відгуків від попередніх Замовників, а завідомо встановлюються дискримінаційні умови у тендерній документації, що може свідчити про зловживання становищем з метою подальшого обрання конкретного переможця, що грубо суперечить діючому законодавству України.
Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства України та усунути вищевказані дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2020 19:11
Вирішення:
Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.03.2020 15:19
Підтвердження вирішення:
Замовником будуть переглянуті основні види робіт для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та внесені відповідні зміни до ТД.