-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, паливо дизельне)
Завершена
481 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 820.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 17:17 - 25.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА (ТД)
Номер:
d57dcee6c6a64817926631ab1af0536d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-003332-c.a1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
18.02.2020 11:22
Вирішення:
Доброго дня!
Замовником розглянуто Вашу вимогу від 18.02.2020р. щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95, паливо дизельне), ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-13-003332-c, та повідомляє наступне:
Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію зазначеному у п. 3 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації, а саме можливості участі у закупівлі учасників з так званими партнерськими АЗС.
Як Вами вірно зазначено, що Цивільний Кодекс України та інші нормативно-правові акти не містять такого поняття, як партнерські договори. Продавці палива, які працюють на ринку України, використовують АЗС, якщо не мають їх у власності, на праві оренди, або іншому праві користування і тим самим забезпечують якісне виконання умов згідно предмету постачання.
Що стосується Вашої вимоги щодо надання ліцензії не на право роздрібної торгівлі, а оптової, то маємо зазначити наступне.
Відповідно до потреб замовника та умов тендерної документації предметом закупівлі є бензин А-95, паливо дизельне.
В положенні Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481), а саме статті 1, надано визначення, як роздрібної торгівлі пальним, так і оптової торгівлі пальним.
Зокрема визначено, що роздрібна торгівля - це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Також, мається визначення оптової торгівлі пальним, яка зазначена, як діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Оскільки Комунальне підприємство "Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради" здійснює закупівлю для заправки безпосередньо на АЗС, без наміру продавати далі, тому учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог повинен надати ліцензію саме на роздрібну торгівлю, а не на оптову торгівлю, оскільки самі по собі талони не є предметом закупівлі, а є лише способом заправки автотранспорту.
Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на те, що специфіка використання пального лікарнею – для заправки неонатальних реанімобілів та санітарного транспорту (що нерідко потребує значної оперативності), а також не зовсім зрозумілим для замовника трактуванням «партнерські договори» (які партнерські умови? хто відповідно до умов таких договорів є покупцем пального? як замовник може бути довіреною особою учасника за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару на АЗС постачальника по партнерському договору? як паливо що знаходиться на партнерській АЗС може бути у Вашій (учасника) власності, якщо абзацом вище Вашою вимогою зазначено що «Відповідно до цих Договорів, Постачальник приймає на себе зобов’язання передати Покупцю у власність Товари, а Покупець зобов’язується сплатити і прийняти вказаний Товар. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за довірчими документами (скретч-картки) на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997. Передача Покупцю товару за цим Договором здійснюється на АЗС Постачальника шляхом заправки автомобілів Покупця при пред’явленні довіреними особами Покупця скретч-картки.»? де в таких умовах постачання взагалі знаходиться лікарня як замовник? яке право користування партнерською АЗС має потенційний учасник???), та для захисту власних інтересів (мати певні передумови стабільності та можливості виконання умов закупівлі потенційним учасником), відповідно до специфіки діяльності, Комунальне підприємство "Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради"» може викласти п. 3 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції:
«Наявність у Учасника мережі АЗС власних або орендованих, або таких що знаходяться у використанні на іншому праві користування, на території Полтавської області: не менше 15 АЗС по Полтавській області та не менше 5 АЗС в м. Полтава (надати в складі пропозиції лист в довільній формі за підписом і печаткою (за наявності) Учасника з переліком та адресами АЗС, а також копії ліцензій на право роздрібної торгівлі на власних, орендованих або тих що знаходяться на іншому праві користуванні АЗС.»
Тож замовник вважає за недоцільне задоволення вимоги у викладеному Вами трактуванні, та не вважає умови тендерної документації, такими що обмежують конкуренцію.
Статус вимоги:
Не задоволено