-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області
Завершена
32 799 605.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 32 800.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 32 800.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 17:10 - 02.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d9b59827635644ab8a112b4e32aae650
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002558-b.b4
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дії Замовника порушують права та інтереси ТОВ «МІСТДОРБУД» та принципи здійснення закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників, оскільки, відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник в той же час допустив до участі в аукціоні учасників, пропозиція яких не відповідає вимогам, викладеним в Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Містдорбуд 002558.pdf 01.05.2020 15:06
- 459.pdf 01.05.2020 15:07
- рішення від 05.05.2020 №8630 + лист Замовнику.pdf 05.05.2020 17:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2020 №10111 .pdf 25.05.2020 16:01
- рішення від 22.05.2020 №10111 .pdf 28.05.2020 01:31
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ МІСТДОРБУД 2558.docx 18.05.2020 18:15
- Пояснення на скаргу 2558-b.pdf 18.05.2020 18:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2020 15:07
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 17:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.05.2020 01:31
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
3cfd60072367454aaa7b74121128cf0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002558-b.b3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (далі ‑ Замовник) оприлюднила на веб-сайті Уповноваженого органу оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ідентифікатор процедури закупівлі ‑ UA-2020-02-13-002685-b.
Відповідно до тендерної документації назва предмета закупівлі: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСТДОРБУД» (далі – Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, оскільки володіє певним досвідом на ринку послуг, що є предметом зазначеної закупівлі.
Проте, ознайомившись з умовами тендерної документації встановлено, що вони містять дискримінаційні по відношенню до нашого товариства, вимоги, які суттєво звужують коло потенційних учасників, заважають прийняти участь в процедурі закупівлі, чим порушено наші права та інтереси на здійснення підприємницької діяльності, в тому числі і на отримання відповідного доходу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відгук САД від 06.12.2019.pdf 11.03.2020 13:52
- Відгук САД від 26.02.2020.pdf 11.03.2020 13:52
- Довідка по техніці.pdf 11.03.2020 13:52
- Довідка про наявність кваліфікованих працівників.pdf 11.03.2020 13:52
- Договір з ПП Дорстрой.pdf 11.03.2020 13:52
- Договір з ТОВ БК ЕСКАДОР.pdf 11.03.2020 13:52
- Договора ЦПХ.pdf 11.03.2020 13:52
- Звернення до САД за відгуком.pdf 11.03.2020 13:52
- КБ-3.pdf 11.03.2020 13:52
- Скарга UA-2020-02-13-002558-b.PDF 11.03.2020 13:52
- Платіжне доручення 434.pdf 11.03.2020 13:52
- лист казначейство.pdf 11.03.2020 16:32
- Доповнення до скарги 2.PDF 30.03.2020 22:16
- рішення від 16.03.2020 № 4914 + лист Замовнику .pdf 16.03.2020 19:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 № 6173.pdf 01.04.2020 15:05
- рішення від 31.03.2020 № 6173 .pdf 03.04.2020 16:56
- Пояснення АМКУ 2558.pdf 27.03.2020 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.03.2020 13:52
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.03.2020 19:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.04.2020 16:56
Вимога
Вирішена
Технічне завдання
Номер:
5d27ca6159fd4dd8958ef92ada5f95cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002558-b.a2
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
1. Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 вимагається наявність в Учасника бульдозера та грунтового катка, проаналізувавши технічне завдання, ми не вбачаємо потреби у даних механізмів, просимо надати технологічні карти де має бути задіяна дана техніка, або зняти техніку з вимог.
2.Відповідно до вимог тендерної документації додаток 2 вимагається наявність в Учасника дорожніх робітників у кількості 22 чол., проаналізувавши технічне завдання, ми не вбачаємо потреби у даній кількості дорожніх робітників, відповідно до нашого розрахунку загальна трудомісткість складе значно менше, при умові 60 робочих днів достатньо буде 10 чол. Прошу не забувати, що всі працівники мають бути задіяні кожного дня, навіть при розгалуженній роботі 22 чол. забагато, просимо зменшити потребу або надати технологічні карти.
3.Відповідно до вимог тендерної документації додаток 1 вимагається наявність в Учасника для ущільнення асфальтобетонної суміші котків чотирьох різних груп по одному в кожній, тобто всього 4 котка на одному процесі. Враховуючі ваше технічне завдання, де основний обсяг з улаштування асфальтобетону припадає на ямковий ремонт та влаштування карт, тобто обсяг асфальтобетону використаного буде коливатися за зміну від 20 т до 150 т то достатньо буде від одного до двух котків, також враховуючі вимоги СОУ, де написано що визначення кількості небхідних котків згідно таблиці яку ви прийняли за основу носить рекомендаційний характер, а досягнення потрібної щільності досягається пробним ущільненням. Просимо привести у відповідність дану вимогу.
4.п10 технічного завдання передбачається влаштування вирівнюючого шару з д/з асфальтобетону обсягом 6900 м2, якщо це вирівнюючий під верхній шар п9, тоді можливо використати крупнозернистий асфальтобетон, або це задвоєння, так як фрезерування визначено лише в обсязі 6900 м2, просимо перевірити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 16:20
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу від 05.03.2020 року (надалі по тексту –Вимога) та повідомляє наступне.
Стосовно п.4 Вимоги. Технічним завданням тендерної документації передбачено влаштування вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші у кількості 828 т/ 6900 м2 без фрезерування. Це обумовлено тим, що на вказані обсяги робіт відсутня потреба у проведенні робіт з додаткового фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину вірівнюючого шару з асфальтобетонної суміші. Обсяги з влаштування вирівнюючого шару з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші наведено вірно.
Стосовно інших пунктів Вимоги – в найьлижчий час в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Враховуючи наведене, Ваша вимога може бути задоволена частково
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога п5.1 розділу 5
Номер:
24b116f843ba43fc9fd38499f8374bf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-002558-b.a1
Назва:
Вимога п5.1 розділу 5
Вимога:
У пункті 5.1 розділу 5 тендерної документації, серед іншого, міститься вимога щодо надання гарантійного листа довільної форми з інформацією, чи становитиме вартість тендерної пропозиції за результатами аукціону менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні.
Перш за все, хочемо відмітити, що «гарантійний лист» направлений на підтвердження тих чи інших фактів. Факт наявності грошових коштів, факт забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та інше. Утім, вимога щодо надання відомостей про розміру вартості тендерної пропозиції (буде більше 80%, чи менше) – не є гарантійним листом. Це вимога про отримання інформації: чи буде вартість тендерної пропозиції кожного учасника більшою за 80% чи меншою? З якою метою вимагається така інформація? Також, не зрозумілі наслідки недотримання цієї «гарантії» на етапі оцінки тендерних пропозицій?
У подальшому, зміст такого гарантійного листа може бути дискримінаційною умовою для кожного з учасників, наприклад: для тих хто зазначив, що його вартість буде меншою за 80% від загальної вартості закупівлі; або для тих хто зазначить, що їх вартість тендерної пропозиції буде більшою за 80% від загальної вартості закупівлі. Вважаємо такий стан речей незаконним та недопустимим. Замовним створив умови для порушення принципу недискримінації учасників.
Замовник стверджує, що тендерна документація повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а окремо принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель. Однак, Замовник не помітив, як порушив положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону.
Розділ 5 тендерної документації відноситься до оцінки тендерної пропозиції, що вбачається з його назви. Відповідно до зазначених положень Закону, тендерна документація повинна містити, серед іншого, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Оскаржувана вимога (надати гарантію щодо розміру майбутньої вартості тендерної пропозиції) не має відношення ні до критерію оцінки, ні до методики оцінки.
По-друге, положеннями статті 28 Закону, чітко визначений етап процедури відкритих торгів, під час якого повинна стати відома вартість тендерних пропозицій усіх учасників. Витребуванням зазначеного документу, Замовник порушує послідовність етапів проведення процедури відритих торгів, визначену положеннями розділу 4 Закону.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації недопустимою та протизаконною, а тому, вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо скасування цієї вимоги.
У випадку відмови у задоволені нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України, для захисту наших прав, як учасника публічної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 15:27
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Щодо словосполучення «гарантійний лист». Звертаємо увагу учасника, що поняття «гарантійний лист» та вимоги до його змісту та наповнення законодавчо не визначені та не врегульовані, тому ваше твердження шодо невірного найменування надання інформації учасником в формі гарантійного листа є лише вашим баченням.
Щодо змісту гарантійного листа. Замовник вимагає гарантійний лист довільної форми з певною інформацією, не встановлюючи будь які обмеження, вимога є однаковою для всіх учасників, які бажають взяти участь в закупівлі, тому Ваше твердження, що в подальшому зазначена вимога може бути дискримінаційною умовою для всіх учасників не відповідає дійсності, бо на даному етапі вона є неприйнятною тільки для вашого підприємства. Також звертаємо увагу учасника, що на стадії подання тендерної пропозиції кожен учасник прораховує її вартість, з урахуванням всіх складових, в тому числі на матеріальні ресурси, і розуміє, чи становитиме вартість його тендерної пропозиції менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Також, вказаний гарантійний лист є свого роду «гарантією» для Замовника від необґрунтованого або навмисного заниження ціни закупівлі учасником, бо при зниженні ціни більш ніж на 20% від очікуваної закупівлі є ризиком для своєчасного, якісного виконання робіт за результатами закупівлі. Саме для підтвердження обґрунтованості зниження ціни нижче ризикової межі, Замовником, пунктом 3.1 тендерної документації вимагається детальне обґрунтування ціни на матеріальні ресурси.
Ваше твердження щодо недотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є таким, що не відповідає дійсності, так як частина 2 статті 22 Закону містить перелік інформації, яка обов’язково має бути наявна в тендерній документації, але не обмежує встановлення Замовником інших вимог, тим паче не регламентує зміст розділів тендерної документації, в яких вони мають міститись.
Також Замовник не порушує послідовність етапів проведення закупівлі, так як на етапі подання тендерної пропозиції не вимагає зазначення учасником конкретної вартості (ціни) тендерної пропозиції за результатами майбутнього аукціону.
Враховуючи наведене, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативних актів, тому ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено