• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

офісне устаткування та приладдя різне

папір офсетний для друку, канцелярське, письмове приладдя

Завершена

37 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 371.50 UAH
Період оскарження: 13.02.2020 16:21 - 14.02.2020 16:26
Вимога
Вирішена

Дискваліфікація

Номер: 25b6cb281a9542e5bc4cbb9d529c7eed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-000991-a.c2
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
ФОП Кущ І.О. надав пропозицію у відповідності до вимог Замовника. Замовник дискваліфікував без конкретизації причини невідповідності. Рішення замовника є непрозорим і не кваліфікованим. У разі Вашої бездіяльності МИ будемо вимушені залишити негативний відгук на https://dozorro.org, подати скаргу до вашої керуючої організації та до відповідних контролюючих органів, стосовно неправомірного рішення Замовника та для подальшої перевірки поставленого товару згідно вимог Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та у разі якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). Відбір замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону здійснюється відповідно до “Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі передбачено розділом ІІ Інструкції. Виходячи зі змісту пункту 3 Розділу I Інструкції закупівля відбувається шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю. Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи, що можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Таким чином, замовник здійснює відбір самостійно відповідно до тих вимог та інформації, що були зазначені у оголошенні про проведення закупівлі. При цьому рішення щодо відхилення пропозиції учасника та відміни закупівлі приймаються замовником самостійно у відповідності до пунктів 11, 13 і 14 розділу ІІ Інструкції. Згідно протоколу дискваліфікації учасника № 2 від 21.02.2020 р. ФОП Кущ Івана Олексійовича було дискваліфіковано як Учасника закупівлі з тієї причини, що пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі. У складі Цінової пропозиції Учасник запропонував велику кількість товару, який є еквівалентом предмета закупівлі. Деякі види товарів не містять назви виробників товару, що унеможливлює порівняння технічних характеристик запропонованого товару з заявленим Замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ПРИЧИНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: 0feab39944e9470ba64fc806c941373b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-13-000991-a.b1
Назва: ПРИЧИНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
ФОП Кривчун Наталія Михайлівна подавала пропозицію згідно вимог Замовника процедури Замовник дискваліфікував без конкретизації причини невідповідності Рішення замовника є непрозорим і не кваліфікованим
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. При цьому вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та у разі якщо таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). Відбір замовником постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону здійснюється відповідно до “Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”” (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі передбачено розділом ІІ Інструкції. Виходячи зі змісту пункту 3 Розділу I Інструкції закупівля відбувається шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю. Згідно з пунктом 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи, що можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.Таким чином, замовник здійснює відбір самостійно відповідно до тих вимог та інформації, що були зазначені у оголошенні про проведення закупівлі. При цьому рішення щодо відхилення пропозиції учасника та відміни закупівлі приймаються замовником самостійно у відповідності до пунктів 11, 13 і 14 розділу ІІ Інструкції. Згідно протоколу дискваліфікації учасника № 1 від 21.02.2020 р. ФОП Кривчун Наталію Михайлівну було дискваліфіковано як Учасника-переможця закупівлі з тієї причини, що пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі. Згідно оголошення про проведення закупівлі товарів однією з вимог до кваліфікації учасників є надання погодженого проекту договору, невід’ємною частиною якого є Специфікація. Учасник дану вимогу не виконав – Специфікацію не надано. Умовами оголошення передбачено надання в електронному (сканованому) вигляді документів, завірених підписом та печаткою, якщо є. Дана вимога учасником також не виконана. Крім того, Учасник надав листи, адресовані Голові тендерного комітету датовані часом раніше, ніж оголошено процедуру уповноваженою особою Замовника.
Статус вимоги: Задоволено