-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тримеперидин, Фентаніл, Діазепам, Натрію оксибутират, Кетамін, Налоксон, Тіопентал натрію, Піпекуронію бромід, Пропофол, Севофлуран
Кількість 10 найменувань слід розуміти обсяг відповідно до Технічних вимог
Завершена
990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 990.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 990.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2020 15:48 - 24.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2020-02-13-000765-a
Номер:
efd4e01643be4169a8363ad737cff59c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-13-000765-a.a1
Назва:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2020-02-13-000765-a
Вимога:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2020-02-13-000765-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2020-02-13-000765-a.docx 18.02.2020 11:31
Дата подачі:
18.02.2020 11:31
Вирішення:
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розділення предмету закупівлі за його окремими частинами (лотами) не є обов’язком, а є виключно правом Замовника. При цьому, рішення щодо встановлення або не встановлення окремих частин предмету закупівлі (лотів) належить до виключної компетенції Замовника торгів виходячи з потреб та умов закупівлі конкретного предмету закупівлі виходячи з особливостей постачання товару, що закуповується.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою нелотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика.
Статус вимоги:
Не задоволено